Ja dat dacht ik toen ook.... Ik dacht toen: Vraag aan iemand of ze een naaldje hebben ofzo...Schiet opquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:53 schreef Treveo het volgende:
[..]
Peter is toch al bij hem... dus als ie slim is, vraagt ie ff om een naaldje ofzo
Ze hebben dat virus gewoon al eerder bij hem ingespoten. Is niet zo vreemd toch?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:01 schreef Dethroned het volgende:
HOE de neuk komt Gabriel aan de exacte versie van Nikki ? Volgens mij klopt die tijdslijn niet.
Ohja, daar heb ik niet over nagedachtquote:
Hij keek niet eens in de camera.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
dat vond ik zo lame en slecht, dat die Sylar in de camera kijkt en zegt: "I'm back!"
Dat zou een hersenloze kutmongool zoals Vin Diesel in 1 van zijn achterlijke films voor hersenloze afgrondjongeren wel doen, maar niet Sylar in Heroes
Wat bedoel je hier mee?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:01 schreef Dethroned het volgende:
HOE de neuk komt Gabriel aan de exacte versie van Nikki ? Volgens mij klopt die tijdslijn niet.
Ik ben in de veronderstelling dat ze niet aan Nikki/Jessica der bloed nog niet in handen van The Company was, VOORDAT Gabriel/Sylar al ontsnapt was aan illusie-chick en op de vlucht was met die zuid-amerikaanse kansloze lui.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hij keek niet eens in de camera.
[..]
Wat bedoel je hier mee?
Gesprongen gasleiding ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef Dethroned het volgende:
Oh en Micah kan alles werkend krijgen, maar je kan never nooit niet het voor elkaar krijgen dat een batterij een GPS signaal afgeeft. En het tri-angulaten ven 1 mobiel met nog 2 anderen zal je toch wel moeten weten waar de masten zijn. Vervolgens als zo'n punt bepaald is en het niet meer beweegt en het signaal valt wel weet je alsnog last known posistion, terwijl ze het niet zouden weten als het busje met de black dude er niet zou zijn.
BTW, Sinds wanneer ontploft een huis zomaar ?
bronquote:The World famous TV series HEROES will be celebrated by the Jules Verne Adventure Film Festival of Los Angeles, next December 15, 6PM. The Jules Verne Film Festival invites on stage the creator, Tim Kring and writer-producer Jeph Loeb with cast members :
One of the highlights of the evening will be the premiere on the big screen of the next secret unseen episode !! ]
Mja, is waar ook, zien wij dan wel weerquote:Op woensdag 5 december 2007 08:54 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb nog geen lijk gezien, dus die conclusie trekken we nog niet
Idd... ik snap ook niet waarom hij niet snaptquote:Op woensdag 5 december 2007 10:07 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ze hebben dat virus gewoon al eerder bij hem ingespoten. Is niet zo vreemd toch?
Dude, nadat Sylar van Kirby-Plaza was weggesleept, kreeg hij het virus ingespoten dat Niki later zelf in haar spoot... dus ik snap niet wat je niet snapt?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik ben in de veronderstelling dat ze niet aan Nikki/Jessica der bloed nog niet in handen van The Company was, VOORDAT Gabriel/Sylar al ontsnapt was aan illusie-chick en op de vlucht was met die zuid-amerikaanse kansloze lui.
Het was indd een beetje gerushed, maar als ze gewoon wat minder tijd hadden "verspild" aan Hiro in Japan en Sylar met de twins en eigenlijk ook het hele Micah/Monica verhaal, dan hadden ze zelfs in 12 (of was het 13) afleveringen een hele redelijke serie kunnen neerzetten. Misschien dus een positieve ontwikkeling voor volume 3? Dat je van tevoren weet dat je maar een half seizoen hebt om je verhaal te vertellen en alle bullsh*t eromheen weg moet laten.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:09 schreef HassieBassie het volgende:
Jammer dat Heroes zo overduidelijk gerushed is vanwege de schrijversstaking. Ik had totaal niet het idee dat ik naar een ontknoping zat te kijken. Adam opeens weg en begraven, nathan opeens dood, Peter opeens weer de good guy, Ik weet het niet, voor mn gevoel had er veel meer ingezeten..
Toch ga ik ook volume 3 kijken, ik blijf het een goede serie vinden
Nee, en vliegende mannen bestaan ook niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef Dethroned het volgende:
Oh en Micah kan alles werkend krijgen, maar je kan never nooit niet het voor elkaar krijgen dat een batterij een GPS signaal afgeeft. En het tri-angulaten ven 1 mobiel met nog 2 anderen zal je toch wel moeten weten waar de masten zijn. Vervolgens als zo'n punt bepaald is en het niet meer beweegt en het signaal valt wel weet je alsnog last known posistion, terwijl ze het niet zouden weten als het busje met de black dude er niet zou zijn.
BTW, Sinds wanneer ontploft een huis zomaar ?
Ik hoop inderdaad hard dat ze daarvan leren.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Het was indd een beetje gerushed, maar als ze gewoon wat minder tijd hadden "verspild" aan Hiro in Japan en Sylar met de twins en eigenlijk ook het hele Micah/Monica verhaal, dan hadden ze zelfs in 12 (of was het 13) afleveringen een hele redelijke serie kunnen neerzetten. Misschien dus een positieve ontwikkeling voor volume 3? Dat je van tevoren weet dat je maar een half seizoen hebt om je verhaal te vertellen en alle bullsh*t eromheen weg moet laten.
quote:
quote:
http://sportsvideos.wordp(...)-larter-cream-scene/quote:CT - The extremely overlooked Ali Larter, who has come a long way from guest starring on Dawson's Creek and wearing that whip cream bikini in Varsity Blues, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |