***Deze openingspost is hier te vinden!***quote:Exclusive Heroes Webisodes Coming Soon!
On July 14th, Heroes unleashes its first ever web series, "Going Postal." The trilogy of online-only videos introduces us to Echo De Mille, a seemingly ordinary mailman with an extraordinary ability.
The three-part series is written and directed by the same creative team behind the award-winning TV show. Part one, "A Nifty Trick," premieres Monday, July 14th, with new episodes rolling out on subsequent Mondays. Visitors to this year's Comic Con, will get a sneak peak at the epic conclusion at the Heroes panel on Saturday, July 26th.
Alweer?quote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef Locusta het volgende:
Lekker 2 uur Heroes gekekenWas weer helemaal top!
quote:Op maandag 29 september 2008 00:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
ja idd nog eventje en dan kunnen we van S02E03 genieten... can't wait
Oh zijn schotwonden. Ja dat is wel geheimzinnig inderdaad. Maar ik neem aan dat ze dat nog uitleggen. Al je kruit verschieten in de eerste twee afleveringen is ook niet leuk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:12 schreef MadGuy het volgende:
@ Breuls:
Inhakende op mijn post over Nathan en Linderman. Die schotwonden waar ik het over had sloegen op Nathan, niet op Linderman.De genezing van Nathan is nog onverklaard, als Linderman inderdaad alleen maar in Nathans geest bestaat... En dat zit me het meeste dwars van alle onwaarschijnlijkheden in dit seizoen. De rest kan ik aardig verkroppen en in de context van de serie zien.
Hij was genezen door Adam, maar als daar wat van achterblijft is zo iemand dus altijd min of meer onoverwinnelijk.quote:Op maandag 29 september 2008 09:12 schreef WheeleE het volgende:
Nathan is al eens genezen door bloed van Claire als ik het goed heb (na de ontploffing van Peter). Wellicht is er een beetje van de genezende kracht in zijn lichaam achter gebleven en is ie zo hersteld, al lijkt me dat niet het geval. Zou men niet gewoon nog meer bloed van Claire of Adam hebben achtergehouden, just in case?
Ik denk niet dat het zo werkt. Claire of Adam kunnen dat wel, maar Peter niet. Alhoewel? En Sylar dan? Ingewikkeld, ingewikkeld.quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was heel slaperig toen ik het keek, maar kan het niet gewoon zijn dat f-Peter Nathan heeft geinjecteerd met zijn bloed? Het leek mij eugenljk de meest logische verklaring.
* Haijo hoopt op weer een lekker duistere toekomst met big-ass superhero battles.quote:Op maandag 29 september 2008 10:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt. Claire of Adam kunnen dat wel, maar Peter niet. Alhoewel? En Sylar dan? Ingewikkeld, ingewikkeld.
@ Breuls: ik ben erg benieuwd naar die verklaring. Maar je hebt gelijk, er moeten wat dingen te raden overblijven. Er zal vast nog wel weer een episode gewijd aan de toekomst of het verleden komen.
typo tuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 02:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ben trouwens begin deze week begonnen met het kijken van Heroes in HD kwaliteit. Het eerste seizoen in 1 ruk uitgekeken, wat naar meer smaakte maar seizoen 2 is tot nu toe echt fokking boriing.
Ben nu tot aflevering 6 gekomen en moet er nog 5 maar hopelijk wordt het nog wat want in die 60 minuten gebeurt er weinig...
Elke maandag is er een uitzending in Amerika, dus morgen is die binnen te halenquote:Op maandag 29 september 2008 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm welke dag is dit erop in Amerika , dan weet ik wanneer ik ongeveer moet downloaden. Kwam er nu pas eergister achter dat 't weer begonnen was.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Elke maandag is er een uitzending in Amerika, dus morgen is die binnen te halen
Waarom zou Peter dat niet kunnen? Die neemt toch zo goed als de hele kracht over van iemand?quote:Op maandag 29 september 2008 10:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt. Claire of Adam kunnen dat wel, maar Peter niet. Alhoewel? En Sylar dan? Ingewikkeld, ingewikkeld.
@ Breuls: ik ben erg benieuwd naar die verklaring. Maar je hebt gelijk, er moeten wat dingen te raden overblijven. Er zal vast nog wel weer een episode gewijd aan de toekomst of het verleden komen.
Daarom twijfelde ik ook, in dezelfde post nog. We hebben niet gezien dat het niet kan inderdaad...quote:Op maandag 29 september 2008 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom zou Peter dat niet kunnen? Die neemt toch zo goed als de hele kracht over van iemand?
Ik hoop inderdaad dat we niet weer zo'n Hiro-in-Japan lijntje krijgen met Parkman. Ik bedoel, vorig seizoen vond ik het wel leuk, een tweede keer is gewoon botte herhaling.quote:Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef sjarreltje het volgende:
Ik hoop wel dat Parkman de komende aflevering wat meer in de 'bewoonde wereld' komt. Ik ben echt benieuwd waar zijn verhaal naartoe lei(d/dt).
Waarschijnlijk wordt bedoeld, Bob Bishop, vader van Elle Bishop (die wel wat van Kirsten Dunst weg heeft). Zijn gave was trouwens al bekend in S2quote:
Kickquote:Op maandag 29 september 2008 09:33 schreef Treveo het volgende:
TVP, ik mis alleen wel de topiclinks van #44 en #45 in de OP.
[USA] Heroes #44 SuperMailMan! - Villains begint 22 september
[USA] Heroes #45 Waar het nieuwe seizoen al weer is begonnen
Niet hier.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:53 schreef soares het volgende:
Heeft iemand een goede torrent in de aanbieding?
Ah, Bob Bishop inderdaad. Dat was inderdaad vanaf het begin van seizoen 2 al bekend inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 03:57 schreef Chielus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt bedoeld, Bob Bishop, vader van Elle Bishop (die wel wat van Kirsten Dunst weg heeft). Zijn gave was trouwens al bekend in S2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |