Hetzelfde gevoel heb ik een beetje bij Nikki en Claire.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die Afrikaan bij Parkman een beetje stom. Ik bedoel... o we hebben weer even een Ziene rnodig en we hebben isaac al geklled... laten we dan maar iemand exact dezelfde gaven geven.
Nog steeds zakkende, nu op 9,3 miljoen. Maar Heroes doet het nog erg goed bij de doelgroep (18-34 jarigen).quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:53 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe waren de ratings voor episode 3 eigenlijk?
Hij laat bij al zijn slachtoffers de hersenen intact, hij bestudeert ze alleen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:53 schreef Symer het volgende:
Claire is ook populair, maar Sylar moet toch haar gave hebben. Dan veranderen we de regels gewoon en kan Sylar de hersenen ineens wél intact laten.
Dat wordt nu opeens beweerd, ja. Maar zijn eerste slachtoffers werden toch echt bevroren en zonder hersenen gevonden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hij laat bij al zijn slachtoffers de hersenen intact, hij bestudeert ze alleen.
Niet allemaal bevroren, maar hij nam de hersenen simpelweg mee om ze elders te bestuderen. Neem Charlie bijvoorbeeld: zij schreeuwde de hele zaak bij elkaar. Zou jij even lekker blijven staan om de hersenen te bestuderen terwijl de politie aangesneld komt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat wordt nu opeens beweerd, ja. Maar zijn eerste slachtoffers werden toch echt bevroren en zonder hersenen gevonden.
Niet allemaal, de eersten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet allemaal bevroren, maar hij nam de hersenen simpelweg mee om ze elders te bestuderen. Neem Charlie bijvoorbeeld: zij schreeuwde de hele zaak bij elkaar. Zou jij even lekker blijven staan om de hersenen te bestuderen terwijl de politie aangesneld komt?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de krachten voort zouden komen uit het brein. Dus zonder brein valt er denk ik weinig meer aan te doen groeien. Bovendien kon Adam ook dood door hem in zijn hoofd te raken. Nu heeft Claire overigens nog 'betere' gaven dan Adam, zo lijkt het. Maar in principe zou ze het niet overleven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.. ze kan haar vingers eraf hakken en dan groeien ze weer aan right? Zouden ingewanden dan ook weer aangroeien? Want stel dat Sylar d'r hersens er helemaal uit had gehaald ofzo, dan is ze toch wel dood? Of zouden die ook weer 'aangroeien'? In dat laatste geval kan ze dus echt niet dood. Misschien is dit wel een beetje vergezocht, sowwy
.
Wat Mohinder ontdekte is dat de werkzame stoffen door adrenaline werden geactiveerd. Voor zover mijn biologische kennis strekt worden dat soort stoffen geinitieerd door de hersenen/hersenstam. Als de niet meer in verbinding staat met het lichaam is er weinig te genereren en zal de kracht ook niet geactiveerd worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Orbis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de krachten voort zouden komen uit het brein. Dus zonder brein valt er denk ik weinig meer aan te doen groeien. Bovendien kon Adam ook dood door hem in zijn hoofd te raken. Nu heeft Claire overigens nog 'betere' gaven dan Adam, zo lijkt het. Maar in principe zou ze het niet overleven.
Overigens: vreemd dat Claire oorbellen heeft, viel me vandaag op. Die gaatjes zouden toch direct weer dicht moeten groeien?
Omdat je oorbellen ook nog wel eens uit wilt doen, kan ik me zo voorstellenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:01 schreef Mirel het volgende:
Waarom zou het dichtgroeien als het nog doorboord is?
Volgens de engelse srt file die ik heb gevonden zegt ze: "You're 0 for 2 against me, pikachu. That's just regular confidence"quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:02 schreef WheeleE het volgende:
3 keer teruggeluisterd, maar ik het niet ontcijferen:wat zegt Daphne tegen Hiro nadat hij tege haar zegt "You're telling u your plan? What kind of nemesis are you?".
Het is iets als "You owe for two Pikachu", maar is er iemand die het compleet weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:40 schreef Risce het volgende:
Ik denk dat het vaak allemaal een beetje 'far-fetched'/opgeklopt aanvoelt omdat Seizoen twee maar half af was.Ja, ze is de moeder van allemaal volgens mij. Sylar is dus Claire's oom enzo... Erg leuk bedacht allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder moet Sylar er dus gewoon uit en moeten ze met een nieuwe echte bad guy op de proppen komen. Maar ja.. er schijnt niemand dood te mogen in Heroes.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:40 schreef Risce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is waar, er zijn nu teveel personages met speciale krachten maar dat maakt het niet minder interessant.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Nee, het gaat helemaal mis met 'Heroes' wat mij betreft. Net deel 3 gezien, maar het kan me nog voor geen meter boeien. Vooral de scenes met Parkman en met Hiro zijn echt slecht. Verder is het erg flauw dat er nu wéér iemand is die de toekomst voorspelt via tekeningen. Het grootste minpunt is wat mij betreft dat er nu veel te veel mensen zijn met speciale krachten. Het gaat totaal over the top allemaal. Ik kijk deel 4 en 5 nog denk ik en als het dan nog steeds zo gaat dan houdt het voor mij op. Jammer, want seizoen 1 en 2 waren veelbelovend.
Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat de gave van die zwarte crimineel was? Ik heb de aflevering van vorige week niet meer, maar het moet een vrij charmante gave zijn als hij recht door iemand heen kan meppen?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat de gave van die zwarte crimineel was? Ik heb de aflevering van vorige week niet meer, maar het moet een vrij charmante gave zijn als hij recht door iemand heen kan meppen?
SPOILER: Mijn reactie en kijkerservaringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Ik vond Mohinder ook deze week weer irritant. Ik snap dat zijn teksten geïnterpreteerd moeten worden als die vierkantje intro-tekstvakjes die je in stripboeken ziet, maar ik vind het een beetje minachting van de kijker.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat mij wel opviel is dat we Mohinder niet zagen in ep3
Dan had Sylar beter zijn krachten kunnen overnemen dan die van Jesse..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.
Ik vind hem juist steeds geweldiger worden. Juist door dat dubbelzinnige, je ziet de reden achter zijn slechtheid hij is niet een zwart-wit geval zoals de meeste comicbook schurken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef Merkie het volgende:
En Sylar is echt de meest debiele bad guy ooit vind ik, snap niet dat mensen hem tof vinden.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:13 schreef SHOOOTO het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waar is zij gebleven?![]()
[ afbeelding ]
bronquote:We actually had some scenes with Dana Davis, but they didn’t make the final cut. So you’ll be able to catch them on the Season 3 DVD.
Dus Mrs. Petrelli is de moeder van Peter, Nathan, Sylar en de "moeder van Claire"? One happy family dus?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:40 schreef Risce het volgende:
En dat Mrs. Petrelli nu opeens ook nog de moeder van Gabriel/Sylar is... En niet van peter of Nathan dan?! En waar is papa Petrelli eigenlijk?!
Ah, nastyquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.
Nee, de moeder van de vuurvrouw weten we nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Mr.J het volgende:
Ja, dat bedoelde ik, de moeder van "de moeder van Clair". De moeder van de vuurvrouw dus. Die dan weer de vrouw is geweest van Nathan.
De eerste waarvan we het weten is Adam Monroe, of Takezo Kensei, zo'n 400 jaar terug.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:01 schreef Risce het volgende:
Ok Ok, maar hoe ver gaan die superkrachten dan terug? Wie was dan de eerste die muteerde? En wat heeft Zimmermann hier weer mee te maken? En wat kan Suresh van Zimmermann leren.... Vragen vragen vragen.
O ja, natuurlijk. Zou wel heel incestueus worden dan, als de vuurvrouw de lover en zus van Nathan was.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, de moeder van de vuurvrouw weten we niet. Claire is de kleindochter van Angela, omdat Nathan haar zoon is en Claire weer de dochter van Nathan.
Wel jammer dat ze een verhaallijn over haar opbouwen, en zo ineens weer afhakken. Maargoed, zal wel door de schrijversstaking van vorig jaar komenquote:
Als je de berichten had gelezen wist je dat je absoluut niet de enige bent.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:41 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enige hier, maar ik vind het nou niet zo geweldig eigenlijk tot nu toe.
Dat 'coole' begrijp ik niet helemaal, aangezien het over een niet al te prettig personage gaat.... Maar goed, veel mensen schijnen hem 'cool' te vinden, dus het zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:34 schreef mrhanky het volgende:
Nog coolere Sylar in de nieuwe promo voor volgende week
Dit is altijd het risico met dat tijdreizen in series, als je het even gebruikt dan kan je er nog mee wegkomen. Maar zodra je het vaak toepast gaat dit alleen maar bergafwaarts met het verhaal. Je maakt het je als schrijver erg moeilijk wanneer je aan dit soort dingen begint want je zal dan ook alles recht moeten lullen. Ik zou het iig erg jammer vinden als dit seizoen verpest wordt door dat vele tijdreizen. Maar goed, we zullen het zien in de komende afleveringen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef MeneerSjon het volgende:
Als je door de tijd kan reizen kan je alles weer recht zetten maar nee, niemand denkt in deze serie na. Wat ze nu met Sylar aan het doen zijn slaat ook nergens op. Claire is eyecandy maar ze doet nix boeiends, in seizoen 1 deed ze moeilijk kijken en janken, in seizoen 2 deed ze nog moeilijker kijken en nu gaan we weer vrolijk daarmee verder. Dan die bullshit met Mohinder, hopelijk gaat ie dood maar blijkbaar zijn de schrijvers de enige die hem boeiend vinden.
Een pluspunt is wel dat er meer tempo in zit.
Idd, daarom verbaasde het mij ook enigszins dat de Peter-tussen-de-criminelen verhaallijn zo snel afgelopen is. Ik had eigenlijk verwacht dat Peter meer tijd zou doorbrengen met hen en zo naar the dark side gelokt zou worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef SiGNe het volgende:
Overigens is Peter eerder de villain dan Sylar, Peter wil elke keer de wereld verbeteren terwijl ie 't eigenlijk steeds verknalt.
In seizoen 1 werd al gezegd dat hij de wereld zou vernietigen.
Peter denkt juist dat hij goed bezig is, hij houdt alleen geen rekening met het butterfly effect.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, daarom verbaasde het mij ook enigszins dat de Peter-tussen-de-criminelen verhaallijn zo snel afgelopen is. Ik had eigenlijk verwacht dat Peter meer tijd zou doorbrengen met hen en zo naar the dark side gelokt zou worden.
wat ook meteen het antwoord geeft op de opmerkingen hier van "ja maar als ze naar het verleden gaan kunnen ze toch alles in één keer oplossen?". Ik vind het wel leuk om te zien dat de characters zich in bochten wringen om de goede manier te vinden, terwijl elke manier weer nieuwe ellende met zich meebrengtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Peter denkt juist dat hij goed bezig is, hij houdt alleen geen rekening met het butterfly effect.
Dat heeft hij van die negert uit S1 + S2 gekregen, die vader van Micah en lover van Jessica/Nikiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:21 schreef Gremen het volgende:
Verder vraag ik me wel af welke krachten peter en sylar nu ondertussen hebben. Future peter blijkt al heel wat meer te kunnen, mensen in andere stoppen enz. vuur dus kan dat nu ook allemaal.
Dat dus!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat ook meteen het antwoord geeft op de opmerkingen hier van "ja maar als ze naar het verleden gaan kunnen ze toch alles in één keer oplossen?". Ik vind het wel leuk om te zien dat de characters zich in bochten wringen om de goede manier te vinden, terwijl elke manier weer nieuwe ellende met zich meebrengt.
DL kon mensen toch niet in andere mensen stoppen? Hij kon zich door objecten heen bewegen, da's iets anders.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef computermistake het volgende:
[..]
Dat heeft hij van die negert uit S1 + S2 gekregen, die vader van Micah en lover van Jessica/Niki
Mnee dat heeft F Peter wss van een ander character die wij (nog) niet kennen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DL kon mensen toch niet in andere mensen stoppen? Hij kon zich door objecten heen bewegen, da's iets anders.
Onder het laken bedoel je?quote:
Ik kon hier wel om lachen. Lekker morbide.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Onder het laken bedoel je?
Dat is die chick die bij aanraking de geschiedenis van iedereen kon zien en mocht als 'leesvoer' voor Sylar dienen.
Kristen Bellquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Onder het laken bedoel je?
Dat is die chick die bij aanraking de geschiedenis van iedereen kon zien en mocht als 'leesvoer' voor Sylar dienen.
Dat is precies het probleem. Er lopen veels teveel verhaallijnen onlogisch door elkaar en de serie kan op de huidige stand eeuwig doorgaan tot in de cliché's.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
Ben ik dan de enige die de eerste 3 afleveringen best wel ok vond?
Ben wel benieuwd waar Mohinder in aan het morphen is ook trouwens. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf, dat wel, maar ik vind het helemaal zo beroerd niet. Seizoen 2 vond ik daarentegen wél erg zwak. Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
zie mijn post, ben het met je eens. alles gaat de komende weken op hun plaats vallen denk ik (hoop ik) dus ik stoor me er niet zo aan! en de vaart zit er in!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
Ben ik dan de enige die de eerste 3 afleveringen best wel ok vond?
Ben wel benieuwd waar Mohinder in aan het morphen is ook trouwens. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf, dat wel, maar ik vind het helemaal zo beroerd niet. Seizoen 2 vond ik daarentegen wél erg zwak. Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
Er zit helemaal geen vaart in. Er gaan veel te weinig mensen dood en er lopen veel te veel idioten met superpowers rond.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie mijn post, ben het met je eens. alles gaat de komende weken op hun plaats vallen denk ik (hoop ik) dus ik stoor me er niet zo aan! en de vaart zit er in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |