abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62031988
Moeder Petrelli begint wat mij betreft wel een beetje haar geloofwaardigheid te verliezen. Ze is gewoon niet erg geschikt als kille, berekenende tante. En in de buurt van Sylar (of Gabriel voor haar) is ze ook wel erg eng...

Weet iemand trouwens nog wat de gave van die zwarte crimineel was? Ik heb de aflevering van vorige week niet meer, maar het moet een vrij charmante gave zijn als hij recht door iemand heen kan meppen?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_62032217
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die Afrikaan bij Parkman een beetje stom. Ik bedoel... o we hebben weer even een Ziene rnodig en we hebben isaac al geklled... laten we dan maar iemand exact dezelfde gaven geven.
Hetzelfde gevoel heb ik een beetje bij Nikki en Claire.

Ali Larter was uit de serie geschreven, maar omdat ze toch populair was bij de kijkers verzinnen ze weer iets ingewikkelds om haar toch in de show te houden. Claire is ook populair, maar Sylar moet toch haar gave hebben. Dan veranderen we de regels gewoon en kan Sylar de hersenen ineens wél intact laten.

Het doet mij allemaal een beetje goedkoop aan, maar ik denk dat dat ook een logisch gevolg is van een serie waar de schrijvers op elk moment een nieuwe gave kunnen verzinnen om welk probleem dan ook makkelijk op te lossen.
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:53 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe waren de ratings voor episode 3 eigenlijk?
Nog steeds zakkende, nu op 9,3 miljoen. Maar Heroes doet het nog erg goed bij de doelgroep (18-34 jarigen).
pi_62032853
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:53 schreef Symer het volgende:
Claire is ook populair, maar Sylar moet toch haar gave hebben. Dan veranderen we de regels gewoon en kan Sylar de hersenen ineens wél intact laten.
Hij laat bij al zijn slachtoffers de hersenen intact, hij bestudeert ze alleen.

Dat Claire niet doodkan is eigenlijk wel logisch. In het eerste of tweede seizoen zagen we ook al dat ze weer tot leven kwam zodra dat stuk glas (of hout wat was het?) uit haar hoofd werd getrokken. Sylar heeft haar hoofdhuid er weer opgelegd waardoor het weer onmiddelijk heelde.

Wat ik me afvraag.. ze kan haar vingers eraf hakken en dan groeien ze weer aan right? Zouden ingewanden dan ook weer aangroeien? Want stel dat Sylar d'r hersens er helemaal uit had gehaald ofzo, dan is ze toch wel dood? Of zouden die ook weer 'aangroeien'? In dat laatste geval kan ze dus echt niet dood . Misschien is dit wel een beetje vergezocht, sowwy .

Ze kan trouwens wel 'onschadelijk' gemaakt worden als ze maar iets in d'r hersens duwen en er niet meer uithalen haha (again, zie vol 1/2).
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:15:59 #104
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62032959
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Hij laat bij al zijn slachtoffers de hersenen intact, hij bestudeert ze alleen.
Dat wordt nu opeens beweerd, ja. Maar zijn eerste slachtoffers werden toch echt bevroren en zonder hersenen gevonden.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Admin dinsdag 30 september 2008 @ 20:18:00 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62033011
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat wordt nu opeens beweerd, ja. Maar zijn eerste slachtoffers werden toch echt bevroren en zonder hersenen gevonden.
Niet allemaal bevroren, maar hij nam de hersenen simpelweg mee om ze elders te bestuderen. Neem Charlie bijvoorbeeld: zij schreeuwde de hele zaak bij elkaar. Zou jij even lekker blijven staan om de hersenen te bestuderen terwijl de politie aangesneld komt?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:22:02 #106
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62033126
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef Breuls het volgende:

[..]

Niet allemaal bevroren, maar hij nam de hersenen simpelweg mee om ze elders te bestuderen. Neem Charlie bijvoorbeeld: zij schreeuwde de hele zaak bij elkaar. Zou jij even lekker blijven staan om de hersenen te bestuderen terwijl de politie aangesneld komt?
Niet allemaal, de eersten.
En als ik de krachten van Sylar had, dan had ik schijt aan de politie .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_62034279
3 keer teruggeluisterd, maar ik het niet ontcijferen:wat zegt Daphne tegen Hiro nadat hij tege haar zegt "You're telling u your plan? What kind of nemesis are you?".
Het is iets als "You owe for two Pikachu", maar is er iemand die het compleet weet?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_62034851
Ik vond het weer een erg goede aflevering, ben wel benieuwd naar wat ze verzonnen hebben voor het klonen/meerlingen verhaal (TVP)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_62035874
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]
Wat ik me afvraag.. ze kan haar vingers eraf hakken en dan groeien ze weer aan right? Zouden ingewanden dan ook weer aangroeien? Want stel dat Sylar d'r hersens er helemaal uit had gehaald ofzo, dan is ze toch wel dood? Of zouden die ook weer 'aangroeien'? In dat laatste geval kan ze dus echt niet dood . Misschien is dit wel een beetje vergezocht, sowwy .
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de krachten voort zouden komen uit het brein. Dus zonder brein valt er denk ik weinig meer aan te doen groeien. Bovendien kon Adam ook dood door hem in zijn hoofd te raken. Nu heeft Claire overigens nog 'betere' gaven dan Adam, zo lijkt het. Maar in principe zou ze het niet overleven.

Overigens: vreemd dat Claire oorbellen heeft, viel me vandaag op. Die gaatjes zouden toch direct weer dicht moeten groeien?
pi_62035969
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Orbis het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de krachten voort zouden komen uit het brein. Dus zonder brein valt er denk ik weinig meer aan te doen groeien. Bovendien kon Adam ook dood door hem in zijn hoofd te raken. Nu heeft Claire overigens nog 'betere' gaven dan Adam, zo lijkt het. Maar in principe zou ze het niet overleven.

Overigens: vreemd dat Claire oorbellen heeft, viel me vandaag op. Die gaatjes zouden toch direct weer dicht moeten groeien?
Wat Mohinder ontdekte is dat de werkzame stoffen door adrenaline werden geactiveerd. Voor zover mijn biologische kennis strekt worden dat soort stoffen geinitieerd door de hersenen/hersenstam. Als de niet meer in verbinding staat met het lichaam is er weinig te genereren en zal de kracht ook niet geactiveerd worden.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:01:00 #111
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62036193
Waarom zou het dichtgroeien als het nog doorboord is?
When all else fails, you always have delusion.
pi_62036779
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:01 schreef Mirel het volgende:
Waarom zou het dichtgroeien als het nog doorboord is?
Omdat je oorbellen ook nog wel eens uit wilt doen, kan ik me zo voorstellen .
pi_62037810
Zou er een soort van "root" Jessica/Niki/Whatever zijn, als in de comics?
pi_62038100
Straks 03 kijken. En de comics lezen. Nog steeds nooit gedaan.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:25:22 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62038864
Nee, het gaat helemaal mis met 'Heroes' wat mij betreft. Net deel 3 gezien, maar het kan me nog voor geen meter boeien. Vooral de scenes met Parkman en met Hiro zijn echt slecht. Verder is het erg flauw dat er nu wéér iemand is die de toekomst voorspelt via tekeningen. Het grootste minpunt is wat mij betreft dat er nu veel te veel mensen zijn met speciale krachten. Het gaat totaal over the top allemaal. Ik kijk deel 4 en 5 nog denk ik en als het dan nog steeds zo gaat dan houdt het voor mij op. Jammer, want seizoen 1 en 2 waren veelbelovend.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_62038991
Toffe aflevering! Ben nu wel heel erg benieuwd naar verhaal lijn van Tracy en van Sylar en hPeter.
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:32:29 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62039037
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:02 schreef WheeleE het volgende:
3 keer teruggeluisterd, maar ik het niet ontcijferen:wat zegt Daphne tegen Hiro nadat hij tege haar zegt "You're telling u your plan? What kind of nemesis are you?".
Het is iets als "You owe for two Pikachu", maar is er iemand die het compleet weet?
Volgens de engelse srt file die ik heb gevonden zegt ze: "You're 0 for 2 against me, pikachu. That's just regular confidence"
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:58:49 #118
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_62039691
ik vond 'm weer erg sterk, dat hele jessica/niki/traci verhaal snap ik door hier te lezen nu helemaal niet meer maar daar zullen we volgende week wel achter komen ofzo.
Dat Sylar bevrijd zou worden was me eigenlijk el al duidelijk maar dat het op deze manier zou gebeuren... geweldig! en dat ie dan ook nog gewoon doorgaat met killen, super!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:33:43 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62040310
Ik vond Sylar erg tof en sterk deze aflevering. Goede acteur overigens, hij speelde die FBI agent briljant .

[ Bericht 0% gewijzigd door Fir3fly op 01-10-2008 00:42:08 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_62040324
Ik heb nog een vraag uit episode 1, waar Sylar iets uit Claire's 'hersens' haalt.
Hij zei daarbij nog: 'There it is'

Wat was dat
pi_62040334
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:03:35 ]
pi_62040346
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:03:35 ]
pi_62040482
heerlijke aflevering
AFC AJAX
pi_62041024
Ik denk dat het vaak allemaal een beetje 'far-fetched'/opgeklopt aanvoelt omdat Seizoen twee maar half af was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_62041095
sylar blijft tof
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 1 oktober 2008 @ 01:54:29 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62041107
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:40 schreef Risce het volgende:
Ik denk dat het vaak allemaal een beetje 'far-fetched'/opgeklopt aanvoelt omdat Seizoen twee maar half af was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze is de moeder van allemaal volgens mij. Sylar is dus Claire's oom enzo... Erg leuk bedacht allemaal
Verder moet Sylar er dus gewoon uit en moeten ze met een nieuwe echte bad guy op de proppen komen. Maar ja.. er schijnt niemand dood te mogen in Heroes.
  Admin woensdag 1 oktober 2008 @ 08:12:47 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62042471
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_62042696
quote:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 1 oktober 2008 @ 08:30:41 #129
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_62042715
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:18 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nou, vooruit.
Tnx tnx =)
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:13:56 #130
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_62045838
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Nee, het gaat helemaal mis met 'Heroes' wat mij betreft. Net deel 3 gezien, maar het kan me nog voor geen meter boeien. Vooral de scenes met Parkman en met Hiro zijn echt slecht. Verder is het erg flauw dat er nu wéér iemand is die de toekomst voorspelt via tekeningen. Het grootste minpunt is wat mij betreft dat er nu veel te veel mensen zijn met speciale krachten. Het gaat totaal over the top allemaal. Ik kijk deel 4 en 5 nog denk ik en als het dan nog steeds zo gaat dan houdt het voor mij op. Jammer, want seizoen 1 en 2 waren veelbelovend.
dat is waar, er zijn nu teveel personages met speciale krachten maar dat maakt het niet minder interessant.

Ik vond Flint wel tof.

Misschien een rare vraag, maar waar is zij gebleven?

woensdag 1 oktober 2008 @ 11:21:45 #131
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62046012
Coole aflevering weer. Geniaal die team-up van Bennet en Sylar. Hiro en Daphne zijn erg grappig.

Het acteerwerk is wel weer echt zeer matig. Vooral Milo Ventimiglia is echt lachwekkend slecht.

Over Jessica/Nikki/Tracy: Volgens mij heeft die Zimmerman allemaal kloons gemaakt. Jessica en Nikki waren een kloon. (Waarbij het extra ingewikkeld werd omdat Nikki een gespleten persoonlijkheid werd na de dood van haar zus Jessica.) Tracy is weer een andere kloon. (The one from Beverly Hills) Barbara is ook een kloon, die Zimmerman al kent.
pi_62046269
Nog coolere Sylar in de nieuwe promo voor volgende week

pi_62046374
Een beetje teveel cliché/hollywood/soapy was het wel met alle ontboezemingen van Ma Petrelli en met Sylars plotselinge humor, maar vermakelijk was het wel.

Wat me verder opviel: Micah is gegroeid, en Sylar leek erg op John Travolta in Pulp Fiction, zo in pak en met glad haar .
  Moderator woensdag 1 oktober 2008 @ 11:41:05 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_62046431
Waarschijnlijk ben ik de enige hier, maar ik vind het nou niet zo geweldig eigenlijk tot nu toe. Het word allemaal wel ERG vergezocht: de Jessica look-a-like, Parkman in de woestijn, Claire die opeens ook geen pijn meer voelt, Sylar die nu bij de goeden moet horen, etc.

Maar misschien is de uitleg straks wel interessant en "logisch".
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_62046996
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Orbis het volgende:

Weet iemand trouwens nog wat de gave van die zwarte crimineel was? Ik heb de aflevering van vorige week niet meer, maar het moet een vrij charmante gave zijn als hij recht door iemand heen kan meppen?
Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:09:46 #136
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_62047083
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Orbis het volgende:

SPOILER: Mijn reactie en kijkerservaring
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_62047094
ben het wel beetje met je eens.. het wordt een beetje soapy... teveel gevoel van... we moeten afleveringen maken maar weten nog niet goed waarom.

Het voelt een beetje vreemd aan met allemaal die rare dingen zoals die snelle meid en de afrikaan met de stok en de future peter en parkman die ook toekomst kan schilderen...

Wat mij wel opviel is dat we Mohinder niet zagen in ep3
<hr>
pi_62047568
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat mij wel opviel is dat we Mohinder niet zagen in ep3
Ik vond Mohinder ook deze week weer irritant. Ik snap dat zijn teksten geïnterpreteerd moeten worden als die vierkantje intro-tekstvakjes die je in stripboeken ziet, maar ik vind het een beetje minachting van de kijker.

Mohinder: "We gaan een stukje video zien dat mijn punt illustreert, let vooral op hun innerlijke strijd want anders missen jullie het. Wint de innerlijke Hero, of de Villain? Schrijf mee, want hier komt een tentamenvraag over. Let's watch."

Zo ingewikkeld en filosofisch is Heroes echt niet hoor, Mohinder.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:35:17 #139
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62047602
Ik snap niet echt waar het over gaat. Het zijn allemaal losse scenes zonder verband. En Sylar is echt de meest debiele bad guy ooit vind ik, snap niet dat mensen hem tof vinden.
2000 light years from home
pi_62047921
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:05 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.
Dan had Sylar beter zijn krachten kunnen overnemen dan die van Jesse..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62048257
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef Merkie het volgende:
En Sylar is echt de meest debiele bad guy ooit vind ik, snap niet dat mensen hem tof vinden.
Ik vind hem juist steeds geweldiger worden. Juist door dat dubbelzinnige, je ziet de reden achter zijn slechtheid hij is niet een zwart-wit geval zoals de meeste comicbook schurken.
  Admin woensdag 1 oktober 2008 @ 13:11:11 #142
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62048277
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:13 schreef SHOOOTO het volgende:

Misschien een rare vraag, maar waar is zij gebleven?

[ afbeelding ]
quote:
We actually had some scenes with Dana Davis, but they didn’t make the final cut. So you’ll be able to catch them on the Season 3 DVD.
bron
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:20:22 #143
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_62048463
quote:
En dat Mrs. Petrelli nu opeens ook nog de moeder van Gabriel/Sylar is... En niet van peter of Nathan dan?! En waar is papa Petrelli eigenlijk?!
Dus Mrs. Petrelli is de moeder van Peter, Nathan, Sylar en de "moeder van Claire"? One happy family dus?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_62050678
Wel jammer van Monica. Ik zag haar liever dan Maya eigenlijk... Maar goed, als ze geen nut heeft voor de verhaallijn... Zie je wel dat er mensen uitgeschreven worden!

@ Mr.J: Angela Petrelli is uiteraard niet de moeder van Claire, maar de oma. Nathan, haar zoon is Claire's vader.
  Admin woensdag 1 oktober 2008 @ 14:49:34 #145
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62050690
Nee, de grootmoeder van Claire.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_62051888
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:05 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ah, nasty .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:54:30 #147
19479 Mr.J
pi_62052528
Ja, dat bedoelde ik, de moeder van "de moeder van Clair". De moeder van de vuurvrouw dus. Die dan weer de vrouw is geweest van Nathan.

Doet die kerel goed, die vuurvrouw is hot (haha, woordgrapje ) en dan ook nog over Nikki heen mogen gaan in S2.
pi_62052741
Ok Ok, maar hoe ver gaan die superkrachten dan terug? Wie was dan de eerste die muteerde? En wat heeft Zimmermann hier weer mee te maken? En wat kan Suresh van Zimmermann leren.... Vragen vragen vragen.
pi_62052804
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Mr.J het volgende:
Ja, dat bedoelde ik, de moeder van "de moeder van Clair". De moeder van de vuurvrouw dus. Die dan weer de vrouw is geweest van Nathan.

Nee, de moeder van de vuurvrouw weten we niet . Claire is de kleindochter van Angela, omdat Nathan haar zoon is en Claire weer de dochter van Nathan.
pi_62052827
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:01 schreef Risce het volgende:
Ok Ok, maar hoe ver gaan die superkrachten dan terug? Wie was dan de eerste die muteerde? En wat heeft Zimmermann hier weer mee te maken? En wat kan Suresh van Zimmermann leren.... Vragen vragen vragen.
De eerste waarvan we het weten is Adam Monroe, of Takezo Kensei, zo'n 400 jaar terug.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:00:43 #151
19479 Mr.J
pi_62054521
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nee, de moeder van de vuurvrouw weten we niet . Claire is de kleindochter van Angela, omdat Nathan haar zoon is en Claire weer de dochter van Nathan.
O ja, natuurlijk. Zou wel heel incestueus worden dan, als de vuurvrouw de lover en zus van Nathan was.
pi_62055466
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

bron
Wel jammer dat ze een verhaallijn over haar opbouwen, en zo ineens weer afhakken. Maargoed, zal wel door de schrijversstaking van vorig jaar komen .

Aflevering van gisteren was wel weer erg vermakelijk. Maargoed, er zijn weer eens meer vragen bijgekomen dan antwoorden
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:42:33 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62055711
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:41 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enige hier, maar ik vind het nou niet zo geweldig eigenlijk tot nu toe.
Als je de berichten had gelezen wist je dat je absoluut niet de enige bent.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:45:07 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62055775
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:34 schreef mrhanky het volgende:
Nog coolere Sylar in de nieuwe promo voor volgende week

Dat 'coole' begrijp ik niet helemaal, aangezien het over een niet al te prettig personage gaat.... Maar goed, veel mensen schijnen hem 'cool' te vinden, dus het zal wel aan mij liggen
pi_62056269
Pff...nog niet kunnen kijken. Hopelijk vanavond. T kost echt veel moeite om hier niets te lezen
pi_62056344
vanaaf aflevering 2 en 3 kijken
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:35:51 #157
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_62056950
Ik moet zeggen: ondanks dat er, in tegenstelling tot season 2, enorm veel is gebeurd in de eerste drie afleveringen, dat ik het erg leuk vind. het systeem van "vragen beantwoorden laat meer vragen ontstaan" zit er duidelijk in en de vaart is ook al vanaf het begin aanwezig. Leuk om ook weer een paar oude bekenden terug te zien.
put
your
clothes
on!
pi_62057235
eerste aflevering was geweldig weer te zien, ik was ever vergeten hoe verliefd ik op peter en hiro was
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:52:40 #159
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62057348
Het wordt eigenlijk een soort x-men
When all else fails, you always have delusion.
pi_62057520
Net gekeken..deze aflevering was dus gewoon een geweldige combinatie van drama, actie, thriller en 'kut-grapjes' (zoals met Hiro)
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:07:01 #161
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62057677
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:52 schreef Mirel het volgende:
wordt?
pi_62057965
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:52 schreef Mirel het volgende:
pi_62058849
Wat een kutserie is dit geworden zeg.

Meneer Peter Petrelli veranderd het verleden door zijn broer dood te schieten, maar oh nee, de wereld vergaat alsnog ! De wereld lijkt in Heroes altijd te vergaan. Meneer Peter Petrelli is al helemaal geen draad aan vast te knopen... hey, de oude Peter! oh nee de Peter van de toekomst. Of toch weer de Peter van deze tijd? Nee, hij veranderd weer in de Peter van de toekomst. Kom op zeg.

Dan die vervelende klote-Jap met een IQ van 0. Waarom gaat ie nu terug naar de geboortedag van Sylar en steekt een mes in z'n hart? Ik bedoel, die gozerd kan toch door de tijd travelen of niet? Maar constant loopt ie achter de feiten aan, terwijl hij overal welke tijd dan ook kan zijn. Natuurlijk wilde hij ook de kluis openen, en meteen wordt het object gestolen .

Dan heeft Sylar eindelijk Claire te pakken, maar natuurlijk is Claire het paradepaardje van de serie en daarom mag ze niet doodgaan, dus verzinnen ze maar dat ze niet dood kan gaan. Sylar kan nu ook niet doodgaan, dus de serie kan doorgaan tot seizoen 2387 . Was Sylar sowieso niet doodgegaan trouwens? Grappig dat hij nog leefde, hij had daarvoor toch niet de superpower van Claire?

Idem dito voor die andere blonde muts, die mocht ook al niet doodgaan omdat ze te lekker is. Door haar elektro-impuls knalt ze Sylar knockout, maar er zijn weer 10 andere slechterikken met superpowers ontsnapt. Die moeten ook allemaal weer gepakt worden!!!! This story never ends....

Meneer Bennett blijkt ook weer vrij te zijn, is hij nu inmiddels al niet 3 keer overleden en ontsnapt ofzo? En dat voor iemand zonder superpowers!

En die vervelende Mohinder hebben we ook nog. Hij lijkt steevast te willen terugkeren naar India, maar na een oproepje van die Latina-hoer weet hij ineens hoe mensen met superpowers in elkaar steken! En dat terwijl z'n vader en hij al hun hele leven daar onderzoek naar doen! Oh oh, wat was het moeilijk om te ontdekken. In plaats van genezen verzint hij een middel om superpowers bij iedereen te unleashen. Oh, houdt deze serie nooit op, grote God? Gaan we nu alle 6,5 miljard aardwoners af om superpowers te testen? Ben benieuwd! Natuurlijk gooit Mohinder de spuit niet weg, maar injecteert 'm bij zichzelf. Oh, dat had ik even niet voorspeld .

De serie is nu een neverending story, waar geen draad aan vast te knopen, met alleen maar lekkere blondines als enige reden om te kijken.

Ik heb overigens alleen nog Episode 1 en 2 gezien.

[ Bericht 2% gewijzigd door pberends op 01-10-2008 19:59:26 ]
pi_62059187
Dat Claire niet dood kan gaan is niet bepaald van nu hoor, dat had je in het tweede seizoen al kunnen raden toen bleek dat Adam/Kensei ook al zo'n 400 jaar achter de rug had, met dezelfde kracht als Claire.

Overigens kan ze wél dood, zoals al zo vaak is uitgelicht: hoofd afhakken, kogeltje door het hoofd, hell, zelfs Tracy zou haar om kunnen leggen volgens mij.
pi_62059211
Berends, aardige rant, weinig nieuws, dankuwel.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:31:22 #166
45 SiGNe
pi_62059860
Nu op BBC2 trouwens, nu Heroes countdown (intro seizoen3) en straks Heroes unmasked
pi_62060009
Ik ben het met Pberends eens, het gaat nergens meer over. Ando en Hiro zijn irritant geworden, lijken wel 2 clowns, van leuk gevonden in deel 1 mogen ze nu snel dood gaan. Die speedster is ook zo clichematig. Ik weet dat je met deze serie je verstand op nul moet zetten maar dat gegeven word wel op de proef gesteld door de makers. Als je door de tijd kan reizen kan je alles weer recht zetten maar nee, niemand denkt in deze serie na. Wat ze nu met Sylar aan het doen zijn slaat ook nergens op. Claire is eyecandy maar ze doet nix boeiends, in seizoen 1 deed ze moeilijk kijken en janken, in seizoen 2 deed ze nog moeilijker kijken en nu gaan we weer vrolijk daarmee verder. Dan die bullshit met Mohinder, hopelijk gaat ie dood maar blijkbaar zijn de schrijvers de enige die hem boeiend vinden.

Een pluspunt is wel dat er meer tempo in zit.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:42:00 #168
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_62062111
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef MeneerSjon het volgende:
Als je door de tijd kan reizen kan je alles weer recht zetten maar nee, niemand denkt in deze serie na. Wat ze nu met Sylar aan het doen zijn slaat ook nergens op. Claire is eyecandy maar ze doet nix boeiends, in seizoen 1 deed ze moeilijk kijken en janken, in seizoen 2 deed ze nog moeilijker kijken en nu gaan we weer vrolijk daarmee verder. Dan die bullshit met Mohinder, hopelijk gaat ie dood maar blijkbaar zijn de schrijvers de enige die hem boeiend vinden.

Een pluspunt is wel dat er meer tempo in zit.
Dit is altijd het risico met dat tijdreizen in series, als je het even gebruikt dan kan je er nog mee wegkomen. Maar zodra je het vaak toepast gaat dit alleen maar bergafwaarts met het verhaal. Je maakt het je als schrijver erg moeilijk wanneer je aan dit soort dingen begint want je zal dan ook alles recht moeten lullen. Ik zou het iig erg jammer vinden als dit seizoen verpest wordt door dat vele tijdreizen. Maar goed, we zullen het zien in de komende afleveringen...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:02:16 #169
45 SiGNe
pi_62062770
NU op BBC2 Heroes S03E01
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:05:24 #170
45 SiGNe
pi_62062892
Overigens is Peter eerder de villain dan Sylar, Peter wil elke keer de wereld verbeteren terwijl ie 't eigenlijk steeds verknalt.
In seizoen 1 werd al gezegd dat hij de wereld zou vernietigen.
pi_62063698
Het wordt gewoon tijd dat er een stel mafkezen doodgaan, en dat er antwoorden komen op vragen, ipv dat er steeds meer vragen dan antwoorden komen.

Heroes is totaal niet geschikt om 20 seizoenen te laten draaien, dus rap it up for God sake.
pi_62064054
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef SiGNe het volgende:
Overigens is Peter eerder de villain dan Sylar, Peter wil elke keer de wereld verbeteren terwijl ie 't eigenlijk steeds verknalt.
In seizoen 1 werd al gezegd dat hij de wereld zou vernietigen.
Idd, daarom verbaasde het mij ook enigszins dat de Peter-tussen-de-criminelen verhaallijn zo snel afgelopen is. Ik had eigenlijk verwacht dat Peter meer tijd zou doorbrengen met hen en zo naar the dark side gelokt zou worden.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:50:01 #173
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_62064432
Ik vind het nog steeds wel vermakelijk Ik heb er wel voor moeten kiezen om niet een logisch, goed uitgedacht verhaal te verwachten, maar meer een stripboek waarin er elk plaatje weer van alles razendsnel kan veranderen. Dat heeft nog steeds wel zijn charme, al is het soms wel erg moeilijk te verkroppen, die rare persoonlijkheidssprongen die de personages telkens doormaken
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:54:13 #174
45 SiGNe
pi_62064581
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef Symer het volgende:

[..]

Idd, daarom verbaasde het mij ook enigszins dat de Peter-tussen-de-criminelen verhaallijn zo snel afgelopen is. Ik had eigenlijk verwacht dat Peter meer tijd zou doorbrengen met hen en zo naar the dark side gelokt zou worden.
Peter denkt juist dat hij goed bezig is, hij houdt alleen geen rekening met het butterfly effect.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:16:40 #175
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_62065207
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Peter denkt juist dat hij goed bezig is, hij houdt alleen geen rekening met het butterfly effect.
wat ook meteen het antwoord geeft op de opmerkingen hier van "ja maar als ze naar het verleden gaan kunnen ze toch alles in één keer oplossen?". Ik vind het wel leuk om te zien dat de characters zich in bochten wringen om de goede manier te vinden, terwijl elke manier weer nieuwe ellende met zich meebrengt .
put
your
clothes
on!
pi_62066589
Peter had ook gewoon 10min eerder voordat zn broer die persconferentie ging geven kunnen verschijnen en kunnen vertellen wat de gevolgen zouden zijn van de informatie ipv heel drastisch je broer neerknallen. Maarja je moet er idd niet teveel over nadenken.
pi_62069530
Dat tijdreizen maakt het idd allemaal een beetje flauw.
F peter was al de hele tijd op zoek naar jesse/peter, maar vindt ze pas als ze die bank beroven. Waarom niet gewoon terug gaan naar het punt dat ze ontsnappen

Verder vraag ik me wel af welke krachten peter en sylar nu ondertussen hebben. Future peter blijkt al heel wat meer te kunnen, mensen in andere stoppen enz. Peter is nu ook in de buurt geweest van jesse, die neger en die met dat blauwe vuur dus kan dat nu ook allemaal. Syler smikkelt ook nog van de ene na de andere hero zijn krachten.
Die lijsten zijn ondertussen zo lang, dat peter en sylar het zelf niet meer weten
De enige kracht die sylar echt gebruikt voor alles is zijn telekinese en overname kracht.......
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Admin donderdag 2 oktober 2008 @ 09:56:47 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62070134
Volgens JP en AC heeft Sylar alleen nog telekinese overgehouden aan zijn ziekte. Dat zou hem wel weer wat eenvoudiger maken.

En ik zie veel mensen roepen 'dan ga je toch gewoon effe terug in de tijd' maar zou het ook maar enigszins leuk zijn als iedereen dat deed? Waarom denk je dat dat zo vaak vermeden wordt in films en series? Omdat het het verhaal verkloot.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_62070625
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:21 schreef Gremen het volgende:

Verder vraag ik me wel af welke krachten peter en sylar nu ondertussen hebben. Future peter blijkt al heel wat meer te kunnen, mensen in andere stoppen enz. vuur dus kan dat nu ook allemaal.
Dat heeft hij van die negert uit S1 + S2 gekregen, die vader van Micah en lover van Jessica/Niki
pi_62070882
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:16 schreef Jerruh het volgende:

[..]

wat ook meteen het antwoord geeft op de opmerkingen hier van "ja maar als ze naar het verleden gaan kunnen ze toch alles in één keer oplossen?". Ik vind het wel leuk om te zien dat de characters zich in bochten wringen om de goede manier te vinden, terwijl elke manier weer nieuwe ellende met zich meebrengt .
Dat dus!

Als Future Peter terug was gegaan in de tijd, dus de tijd waarin de villains nog niet ontsnapt waren, was dat hele schietincident met Nathan ook nog niet gebeurd en zou hij dat wéér moeten fixen. Dus dat is geen oplossing. Aan dat reizen in de tijd zijn meer beperkingen gelegen dan men vaak denkt.
pi_62071009
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef computermistake het volgende:

[..]

Dat heeft hij van die negert uit S1 + S2 gekregen, die vader van Micah en lover van Jessica/Niki
DL kon mensen toch niet in andere mensen stoppen? Hij kon zich door objecten heen bewegen, da's iets anders.
pi_62071048
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

DL kon mensen toch niet in andere mensen stoppen? Hij kon zich door objecten heen bewegen, da's iets anders.
Mnee dat heeft F Peter wss van een ander character die wij (nog) niet kennen.

En over dat tijdreizen: Ik denk dat F Peter dat niet meer doet omdat ie bang is dat er dan nóg meer misgaat.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:51:14 #183
211083 Angelof9
I must go first
pi_62077701
Heb gisteren S3 afl 1 gekeken en vond er geen ruk aan. Die Sylar komt echt m'n strot uit en die blonde snol met die rare tanden, wanneer gaat dat mens eindelijk eens echt dood?? Gek word je ervan, die mensen die maar niet dood willen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_62077846
Populariteit begint ook wel af te nemen van de serie, had het eerste seizoen nog 14 miljoen reguliere kijkers, waren dat seizoen twee 11 miljoen gemiddeld, en seizoen 3 tot nu toe 9 miljoen gemiddeld.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:14:14 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62078228
Wie is dit?

donderdag 2 oktober 2008 @ 15:17:29 #186
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62078297
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:14 schreef Merkie het volgende:
Wie is dit?

[ afbeelding ]
Onder het laken bedoel je?
Dat is die chick die bij aanraking de geschiedenis van iedereen kon zien en mocht als 'leesvoer' voor Sylar dienen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:21:48 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62078388
Oh ja, idd.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:58:42 #188
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_62079344
man, was jullie alweer kwijt! 4 pagina's... pff ga ze niet lezen hoor:P
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:16:11 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62079808
Die pa van Matt kon dat toch, je 'mind' zeg maar ergens anders stoppen? Molly bijvoorbeeld. Misschien heeft Peter die kracht wat geperfectioneerd .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_62081123
het is allemaal een beetje te verwarrend en chaotisch aan het worden... ik ben bang dat dit verkeerde kant uit gaat.
<hr>
pi_62082673
Wat een achterlijke aflevering was dit zeg, ongelofelijk. Vorige week vond ik het nog wel vermakelijk maar het begint nu op een slechte soapserie te lijken.

SYLAR, I'M YOUR MOTHER.

En die verschrikkelijke scene met Claire en haar moeder. Snik huil ik wil mensen pijn doen! Kan geen totaal geen sympathie meer opbrengen voor de personages en kijk al helemaal niet meer uit naar een nieuwe aflevering. Iedereen gaat dood maar wordt weer levend, er zijn 388238 verhaallijnen, ik snap er geen fuck meer van.

Heroes heeft zijn beste tijd gehad.
Amen.
pi_62082749
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat is die chick die bij aanraking de geschiedenis van iedereen kon zien en mocht als 'leesvoer' voor Sylar dienen.
Ik kon hier wel om lachen. Lekker morbide.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:45:54 #193
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62083391
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Kristen Bell
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:49:51 #194
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62083516
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kristen Bell
Nee .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Admin donderdag 2 oktober 2008 @ 19:03:36 #197
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62083877
Ben ik dan de enige die de eerste 3 afleveringen best wel ok vond?
Ben wel benieuwd waar Mohinder in aan het morphen is ook trouwens. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf, dat wel, maar ik vind het helemaal zo beroerd niet. Seizoen 2 vond ik daarentegen wél erg zwak. Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_62083962
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
Ben wel benieuwd waar Mohinder in aan het morphen is ook trouwens. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf, dat wel, maar ik vind het helemaal zo beroerd niet. Seizoen 2 vond ik daarentegen wél erg zwak. Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
Dat is precies het probleem. Er lopen veels teveel verhaallijnen onlogisch door elkaar en de serie kan op de huidige stand eeuwig doorgaan tot in de cliché's.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:07:15 #199
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_62083979
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
zie mijn post, ben het met je eens. alles gaat de komende weken op hun plaats vallen denk ik (hoop ik) dus ik stoor me er niet zo aan! en de vaart zit er in!
put
your
clothes
on!
pi_62084031
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zie mijn post, ben het met je eens. alles gaat de komende weken op hun plaats vallen denk ik (hoop ik) dus ik stoor me er niet zo aan! en de vaart zit er in!
Er zit helemaal geen vaart in. Er gaan veel te weinig mensen dood en er lopen veel te veel idioten met superpowers rond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')