Dat heeft hij van die negert uit S1 + S2 gekregen, die vader van Micah en lover van Jessica/Nikiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:21 schreef Gremen het volgende:
Verder vraag ik me wel af welke krachten peter en sylar nu ondertussen hebben. Future peter blijkt al heel wat meer te kunnen, mensen in andere stoppen enz. vuur dus kan dat nu ook allemaal.
Dat dus!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat ook meteen het antwoord geeft op de opmerkingen hier van "ja maar als ze naar het verleden gaan kunnen ze toch alles in één keer oplossen?". Ik vind het wel leuk om te zien dat de characters zich in bochten wringen om de goede manier te vinden, terwijl elke manier weer nieuwe ellende met zich meebrengt.
DL kon mensen toch niet in andere mensen stoppen? Hij kon zich door objecten heen bewegen, da's iets anders.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef computermistake het volgende:
[..]
Dat heeft hij van die negert uit S1 + S2 gekregen, die vader van Micah en lover van Jessica/Niki
Mnee dat heeft F Peter wss van een ander character die wij (nog) niet kennen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DL kon mensen toch niet in andere mensen stoppen? Hij kon zich door objecten heen bewegen, da's iets anders.
Onder het laken bedoel je?quote:
Ik kon hier wel om lachen. Lekker morbide.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Onder het laken bedoel je?
Dat is die chick die bij aanraking de geschiedenis van iedereen kon zien en mocht als 'leesvoer' voor Sylar dienen.
Kristen Bellquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Onder het laken bedoel je?
Dat is die chick die bij aanraking de geschiedenis van iedereen kon zien en mocht als 'leesvoer' voor Sylar dienen.
Dat is precies het probleem. Er lopen veels teveel verhaallijnen onlogisch door elkaar en de serie kan op de huidige stand eeuwig doorgaan tot in de cliché's.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
Ben ik dan de enige die de eerste 3 afleveringen best wel ok vond?
Ben wel benieuwd waar Mohinder in aan het morphen is ook trouwens. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf, dat wel, maar ik vind het helemaal zo beroerd niet. Seizoen 2 vond ik daarentegen wél erg zwak. Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
zie mijn post, ben het met je eens. alles gaat de komende weken op hun plaats vallen denk ik (hoop ik) dus ik stoor me er niet zo aan! en de vaart zit er in!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
Ben ik dan de enige die de eerste 3 afleveringen best wel ok vond?
Ben wel benieuwd waar Mohinder in aan het morphen is ook trouwens. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf, dat wel, maar ik vind het helemaal zo beroerd niet. Seizoen 2 vond ik daarentegen wél erg zwak. Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
Er zit helemaal geen vaart in. Er gaan veel te weinig mensen dood en er lopen veel te veel idioten met superpowers rond.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie mijn post, ben het met je eens. alles gaat de komende weken op hun plaats vallen denk ik (hoop ik) dus ik stoor me er niet zo aan! en de vaart zit er in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |