abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62066589
Peter had ook gewoon 10min eerder voordat zn broer die persconferentie ging geven kunnen verschijnen en kunnen vertellen wat de gevolgen zouden zijn van de informatie ipv heel drastisch je broer neerknallen. Maarja je moet er idd niet teveel over nadenken.
pi_62069530
Dat tijdreizen maakt het idd allemaal een beetje flauw.
F peter was al de hele tijd op zoek naar jesse/peter, maar vindt ze pas als ze die bank beroven. Waarom niet gewoon terug gaan naar het punt dat ze ontsnappen

Verder vraag ik me wel af welke krachten peter en sylar nu ondertussen hebben. Future peter blijkt al heel wat meer te kunnen, mensen in andere stoppen enz. Peter is nu ook in de buurt geweest van jesse, die neger en die met dat blauwe vuur dus kan dat nu ook allemaal. Syler smikkelt ook nog van de ene na de andere hero zijn krachten.
Die lijsten zijn ondertussen zo lang, dat peter en sylar het zelf niet meer weten
De enige kracht die sylar echt gebruikt voor alles is zijn telekinese en overname kracht.......
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Admin donderdag 2 oktober 2008 @ 09:56:47 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62070134
Volgens JP en AC heeft Sylar alleen nog telekinese overgehouden aan zijn ziekte. Dat zou hem wel weer wat eenvoudiger maken.

En ik zie veel mensen roepen 'dan ga je toch gewoon effe terug in de tijd' maar zou het ook maar enigszins leuk zijn als iedereen dat deed? Waarom denk je dat dat zo vaak vermeden wordt in films en series? Omdat het het verhaal verkloot.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_62070625
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:21 schreef Gremen het volgende:

Verder vraag ik me wel af welke krachten peter en sylar nu ondertussen hebben. Future peter blijkt al heel wat meer te kunnen, mensen in andere stoppen enz. vuur dus kan dat nu ook allemaal.
Dat heeft hij van die negert uit S1 + S2 gekregen, die vader van Micah en lover van Jessica/Niki
pi_62070882
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:16 schreef Jerruh het volgende:

[..]

wat ook meteen het antwoord geeft op de opmerkingen hier van "ja maar als ze naar het verleden gaan kunnen ze toch alles in één keer oplossen?". Ik vind het wel leuk om te zien dat de characters zich in bochten wringen om de goede manier te vinden, terwijl elke manier weer nieuwe ellende met zich meebrengt .
Dat dus!

Als Future Peter terug was gegaan in de tijd, dus de tijd waarin de villains nog niet ontsnapt waren, was dat hele schietincident met Nathan ook nog niet gebeurd en zou hij dat wéér moeten fixen. Dus dat is geen oplossing. Aan dat reizen in de tijd zijn meer beperkingen gelegen dan men vaak denkt.
pi_62071009
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:20 schreef computermistake het volgende:

[..]

Dat heeft hij van die negert uit S1 + S2 gekregen, die vader van Micah en lover van Jessica/Niki
DL kon mensen toch niet in andere mensen stoppen? Hij kon zich door objecten heen bewegen, da's iets anders.
pi_62071048
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

DL kon mensen toch niet in andere mensen stoppen? Hij kon zich door objecten heen bewegen, da's iets anders.
Mnee dat heeft F Peter wss van een ander character die wij (nog) niet kennen.

En over dat tijdreizen: Ik denk dat F Peter dat niet meer doet omdat ie bang is dat er dan nóg meer misgaat.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:51:14 #183
211083 Angelof9
I must go first
pi_62077701
Heb gisteren S3 afl 1 gekeken en vond er geen ruk aan. Die Sylar komt echt m'n strot uit en die blonde snol met die rare tanden, wanneer gaat dat mens eindelijk eens echt dood?? Gek word je ervan, die mensen die maar niet dood willen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_62077846
Populariteit begint ook wel af te nemen van de serie, had het eerste seizoen nog 14 miljoen reguliere kijkers, waren dat seizoen twee 11 miljoen gemiddeld, en seizoen 3 tot nu toe 9 miljoen gemiddeld.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:14:14 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62078228
Wie is dit?

2000 light years from home
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:17:29 #186
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62078297
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:14 schreef Merkie het volgende:
Wie is dit?

[ afbeelding ]
Onder het laken bedoel je?
Dat is die chick die bij aanraking de geschiedenis van iedereen kon zien en mocht als 'leesvoer' voor Sylar dienen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:21:48 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62078388
Oh ja, idd.
2000 light years from home
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:58:42 #188
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_62079344
man, was jullie alweer kwijt! 4 pagina's... pff ga ze niet lezen hoor:P
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:16:11 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62079808
Die pa van Matt kon dat toch, je 'mind' zeg maar ergens anders stoppen? Molly bijvoorbeeld. Misschien heeft Peter die kracht wat geperfectioneerd .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_62081123
het is allemaal een beetje te verwarrend en chaotisch aan het worden... ik ben bang dat dit verkeerde kant uit gaat.
<hr>
pi_62082673
Wat een achterlijke aflevering was dit zeg, ongelofelijk. Vorige week vond ik het nog wel vermakelijk maar het begint nu op een slechte soapserie te lijken.

SYLAR, I'M YOUR MOTHER.

En die verschrikkelijke scene met Claire en haar moeder. Snik huil ik wil mensen pijn doen! Kan geen totaal geen sympathie meer opbrengen voor de personages en kijk al helemaal niet meer uit naar een nieuwe aflevering. Iedereen gaat dood maar wordt weer levend, er zijn 388238 verhaallijnen, ik snap er geen fuck meer van.

Heroes heeft zijn beste tijd gehad.
Amen.
pi_62082749
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat is die chick die bij aanraking de geschiedenis van iedereen kon zien en mocht als 'leesvoer' voor Sylar dienen.
Ik kon hier wel om lachen. Lekker morbide.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:45:54 #193
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62083391
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Kristen Bell
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:49:51 #194
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62083516
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kristen Bell
Nee .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Admin donderdag 2 oktober 2008 @ 19:03:36 #197
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62083877
Ben ik dan de enige die de eerste 3 afleveringen best wel ok vond?
Ben wel benieuwd waar Mohinder in aan het morphen is ook trouwens. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf, dat wel, maar ik vind het helemaal zo beroerd niet. Seizoen 2 vond ik daarentegen wél erg zwak. Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_62083962
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
Ben wel benieuwd waar Mohinder in aan het morphen is ook trouwens. De nieuwigheid is er natuurlijk vanaf, dat wel, maar ik vind het helemaal zo beroerd niet. Seizoen 2 vond ik daarentegen wél erg zwak. Maar goed, we hebben nog 21 afleveringen ofzo te gaan dit seizoen. Anything can happen...
Dat is precies het probleem. Er lopen veels teveel verhaallijnen onlogisch door elkaar en de serie kan op de huidige stand eeuwig doorgaan tot in de cliché's.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:07:15 #199
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_62083979
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:03 schreef Danny het volgende:
zie mijn post, ben het met je eens. alles gaat de komende weken op hun plaats vallen denk ik (hoop ik) dus ik stoor me er niet zo aan! en de vaart zit er in!
put
your
clothes
on!
pi_62084031
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zie mijn post, ben het met je eens. alles gaat de komende weken op hun plaats vallen denk ik (hoop ik) dus ik stoor me er niet zo aan! en de vaart zit er in!
Er zit helemaal geen vaart in. Er gaan veel te weinig mensen dood en er lopen veel te veel idioten met superpowers rond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')