quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:40 schreef Risce het volgende:
Ik denk dat het vaak allemaal een beetje 'far-fetched'/opgeklopt aanvoelt omdat Seizoen twee maar half af was.Ja, ze is de moeder van allemaal volgens mij. Sylar is dus Claire's oom enzo... Erg leuk bedacht allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder moet Sylar er dus gewoon uit en moeten ze met een nieuwe echte bad guy op de proppen komen. Maar ja.. er schijnt niemand dood te mogen in Heroes.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:40 schreef Risce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is waar, er zijn nu teveel personages met speciale krachten maar dat maakt het niet minder interessant.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Nee, het gaat helemaal mis met 'Heroes' wat mij betreft. Net deel 3 gezien, maar het kan me nog voor geen meter boeien. Vooral de scenes met Parkman en met Hiro zijn echt slecht. Verder is het erg flauw dat er nu wéér iemand is die de toekomst voorspelt via tekeningen. Het grootste minpunt is wat mij betreft dat er nu veel te veel mensen zijn met speciale krachten. Het gaat totaal over the top allemaal. Ik kijk deel 4 en 5 nog denk ik en als het dan nog steeds zo gaat dan houdt het voor mij op. Jammer, want seizoen 1 en 2 waren veelbelovend.
Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat de gave van die zwarte crimineel was? Ik heb de aflevering van vorige week niet meer, maar het moet een vrij charmante gave zijn als hij recht door iemand heen kan meppen?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Orbis het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat de gave van die zwarte crimineel was? Ik heb de aflevering van vorige week niet meer, maar het moet een vrij charmante gave zijn als hij recht door iemand heen kan meppen?
SPOILER: Mijn reactie en kijkerservaringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Ik vond Mohinder ook deze week weer irritant. Ik snap dat zijn teksten geïnterpreteerd moeten worden als die vierkantje intro-tekstvakjes die je in stripboeken ziet, maar ik vind het een beetje minachting van de kijker.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat mij wel opviel is dat we Mohinder niet zagen in ep3
Dan had Sylar beter zijn krachten kunnen overnemen dan die van Jesse..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.
Ik vind hem juist steeds geweldiger worden. Juist door dat dubbelzinnige, je ziet de reden achter zijn slechtheid hij is niet een zwart-wit geval zoals de meeste comicbook schurken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef Merkie het volgende:
En Sylar is echt de meest debiele bad guy ooit vind ik, snap niet dat mensen hem tof vinden.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:13 schreef SHOOOTO het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waar is zij gebleven?![]()
[ afbeelding ]
bronquote:We actually had some scenes with Dana Davis, but they didn’t make the final cut. So you’ll be able to catch them on the Season 3 DVD.
Dus Mrs. Petrelli is de moeder van Peter, Nathan, Sylar en de "moeder van Claire"? One happy family dus?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:40 schreef Risce het volgende:
En dat Mrs. Petrelli nu opeens ook nog de moeder van Gabriel/Sylar is... En niet van peter of Nathan dan?! En waar is papa Petrelli eigenlijk?!
Ah, nastyquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij kan iemands angsten absorberen en dat omzetten in pure kracht voor zichzelf.
Nee, de moeder van de vuurvrouw weten we nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Mr.J het volgende:
Ja, dat bedoelde ik, de moeder van "de moeder van Clair". De moeder van de vuurvrouw dus. Die dan weer de vrouw is geweest van Nathan.
De eerste waarvan we het weten is Adam Monroe, of Takezo Kensei, zo'n 400 jaar terug.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:01 schreef Risce het volgende:
Ok Ok, maar hoe ver gaan die superkrachten dan terug? Wie was dan de eerste die muteerde? En wat heeft Zimmermann hier weer mee te maken? En wat kan Suresh van Zimmermann leren.... Vragen vragen vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |