abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62031988
Moeder Petrelli begint wat mij betreft wel een beetje haar geloofwaardigheid te verliezen. Ze is gewoon niet erg geschikt als kille, berekenende tante. En in de buurt van Sylar (of Gabriel voor haar) is ze ook wel erg eng...

Weet iemand trouwens nog wat de gave van die zwarte crimineel was? Ik heb de aflevering van vorige week niet meer, maar het moet een vrij charmante gave zijn als hij recht door iemand heen kan meppen?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_62032217
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die Afrikaan bij Parkman een beetje stom. Ik bedoel... o we hebben weer even een Ziene rnodig en we hebben isaac al geklled... laten we dan maar iemand exact dezelfde gaven geven.
Hetzelfde gevoel heb ik een beetje bij Nikki en Claire.

Ali Larter was uit de serie geschreven, maar omdat ze toch populair was bij de kijkers verzinnen ze weer iets ingewikkelds om haar toch in de show te houden. Claire is ook populair, maar Sylar moet toch haar gave hebben. Dan veranderen we de regels gewoon en kan Sylar de hersenen ineens wél intact laten.

Het doet mij allemaal een beetje goedkoop aan, maar ik denk dat dat ook een logisch gevolg is van een serie waar de schrijvers op elk moment een nieuwe gave kunnen verzinnen om welk probleem dan ook makkelijk op te lossen.
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:53 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe waren de ratings voor episode 3 eigenlijk?
Nog steeds zakkende, nu op 9,3 miljoen. Maar Heroes doet het nog erg goed bij de doelgroep (18-34 jarigen).
pi_62032853
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:53 schreef Symer het volgende:
Claire is ook populair, maar Sylar moet toch haar gave hebben. Dan veranderen we de regels gewoon en kan Sylar de hersenen ineens wél intact laten.
Hij laat bij al zijn slachtoffers de hersenen intact, hij bestudeert ze alleen.

Dat Claire niet doodkan is eigenlijk wel logisch. In het eerste of tweede seizoen zagen we ook al dat ze weer tot leven kwam zodra dat stuk glas (of hout wat was het?) uit haar hoofd werd getrokken. Sylar heeft haar hoofdhuid er weer opgelegd waardoor het weer onmiddelijk heelde.

Wat ik me afvraag.. ze kan haar vingers eraf hakken en dan groeien ze weer aan right? Zouden ingewanden dan ook weer aangroeien? Want stel dat Sylar d'r hersens er helemaal uit had gehaald ofzo, dan is ze toch wel dood? Of zouden die ook weer 'aangroeien'? In dat laatste geval kan ze dus echt niet dood . Misschien is dit wel een beetje vergezocht, sowwy .

Ze kan trouwens wel 'onschadelijk' gemaakt worden als ze maar iets in d'r hersens duwen en er niet meer uithalen haha (again, zie vol 1/2).
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:15:59 #104
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62032959
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Hij laat bij al zijn slachtoffers de hersenen intact, hij bestudeert ze alleen.
Dat wordt nu opeens beweerd, ja. Maar zijn eerste slachtoffers werden toch echt bevroren en zonder hersenen gevonden.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Admin dinsdag 30 september 2008 @ 20:18:00 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_62033011
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat wordt nu opeens beweerd, ja. Maar zijn eerste slachtoffers werden toch echt bevroren en zonder hersenen gevonden.
Niet allemaal bevroren, maar hij nam de hersenen simpelweg mee om ze elders te bestuderen. Neem Charlie bijvoorbeeld: zij schreeuwde de hele zaak bij elkaar. Zou jij even lekker blijven staan om de hersenen te bestuderen terwijl de politie aangesneld komt?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:22:02 #106
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62033126
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef Breuls het volgende:

[..]

Niet allemaal bevroren, maar hij nam de hersenen simpelweg mee om ze elders te bestuderen. Neem Charlie bijvoorbeeld: zij schreeuwde de hele zaak bij elkaar. Zou jij even lekker blijven staan om de hersenen te bestuderen terwijl de politie aangesneld komt?
Niet allemaal, de eersten.
En als ik de krachten van Sylar had, dan had ik schijt aan de politie .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_62034279
3 keer teruggeluisterd, maar ik het niet ontcijferen:wat zegt Daphne tegen Hiro nadat hij tege haar zegt "You're telling u your plan? What kind of nemesis are you?".
Het is iets als "You owe for two Pikachu", maar is er iemand die het compleet weet?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_62034851
Ik vond het weer een erg goede aflevering, ben wel benieuwd naar wat ze verzonnen hebben voor het klonen/meerlingen verhaal (TVP)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_62035874
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]
Wat ik me afvraag.. ze kan haar vingers eraf hakken en dan groeien ze weer aan right? Zouden ingewanden dan ook weer aangroeien? Want stel dat Sylar d'r hersens er helemaal uit had gehaald ofzo, dan is ze toch wel dood? Of zouden die ook weer 'aangroeien'? In dat laatste geval kan ze dus echt niet dood . Misschien is dit wel een beetje vergezocht, sowwy .
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de krachten voort zouden komen uit het brein. Dus zonder brein valt er denk ik weinig meer aan te doen groeien. Bovendien kon Adam ook dood door hem in zijn hoofd te raken. Nu heeft Claire overigens nog 'betere' gaven dan Adam, zo lijkt het. Maar in principe zou ze het niet overleven.

Overigens: vreemd dat Claire oorbellen heeft, viel me vandaag op. Die gaatjes zouden toch direct weer dicht moeten groeien?
pi_62035969
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Orbis het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de krachten voort zouden komen uit het brein. Dus zonder brein valt er denk ik weinig meer aan te doen groeien. Bovendien kon Adam ook dood door hem in zijn hoofd te raken. Nu heeft Claire overigens nog 'betere' gaven dan Adam, zo lijkt het. Maar in principe zou ze het niet overleven.

Overigens: vreemd dat Claire oorbellen heeft, viel me vandaag op. Die gaatjes zouden toch direct weer dicht moeten groeien?
Wat Mohinder ontdekte is dat de werkzame stoffen door adrenaline werden geactiveerd. Voor zover mijn biologische kennis strekt worden dat soort stoffen geinitieerd door de hersenen/hersenstam. Als de niet meer in verbinding staat met het lichaam is er weinig te genereren en zal de kracht ook niet geactiveerd worden.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:01:00 #111
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62036193
Waarom zou het dichtgroeien als het nog doorboord is?
When all else fails, you always have delusion.
pi_62036779
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:01 schreef Mirel het volgende:
Waarom zou het dichtgroeien als het nog doorboord is?
Omdat je oorbellen ook nog wel eens uit wilt doen, kan ik me zo voorstellen .
pi_62037810
Zou er een soort van "root" Jessica/Niki/Whatever zijn, als in de comics?
pi_62038100
Straks 03 kijken. En de comics lezen. Nog steeds nooit gedaan.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:25:22 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62038864
Nee, het gaat helemaal mis met 'Heroes' wat mij betreft. Net deel 3 gezien, maar het kan me nog voor geen meter boeien. Vooral de scenes met Parkman en met Hiro zijn echt slecht. Verder is het erg flauw dat er nu wéér iemand is die de toekomst voorspelt via tekeningen. Het grootste minpunt is wat mij betreft dat er nu veel te veel mensen zijn met speciale krachten. Het gaat totaal over the top allemaal. Ik kijk deel 4 en 5 nog denk ik en als het dan nog steeds zo gaat dan houdt het voor mij op. Jammer, want seizoen 1 en 2 waren veelbelovend.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_62038991
Toffe aflevering! Ben nu wel heel erg benieuwd naar verhaal lijn van Tracy en van Sylar en hPeter.
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:32:29 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62039037
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:02 schreef WheeleE het volgende:
3 keer teruggeluisterd, maar ik het niet ontcijferen:wat zegt Daphne tegen Hiro nadat hij tege haar zegt "You're telling u your plan? What kind of nemesis are you?".
Het is iets als "You owe for two Pikachu", maar is er iemand die het compleet weet?
Volgens de engelse srt file die ik heb gevonden zegt ze: "You're 0 for 2 against me, pikachu. That's just regular confidence"
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:58:49 #118
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_62039691
ik vond 'm weer erg sterk, dat hele jessica/niki/traci verhaal snap ik door hier te lezen nu helemaal niet meer maar daar zullen we volgende week wel achter komen ofzo.
Dat Sylar bevrijd zou worden was me eigenlijk el al duidelijk maar dat het op deze manier zou gebeuren... geweldig! en dat ie dan ook nog gewoon doorgaat met killen, super!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:33:43 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62040310
Ik vond Sylar erg tof en sterk deze aflevering. Goede acteur overigens, hij speelde die FBI agent briljant .

[ Bericht 0% gewijzigd door Fir3fly op 01-10-2008 00:42:08 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_62040324
Ik heb nog een vraag uit episode 1, waar Sylar iets uit Claire's 'hersens' haalt.
Hij zei daarbij nog: 'There it is'

Wat was dat
pi_62040334
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:03:35 ]
pi_62040346
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:03:35 ]
pi_62040482
heerlijke aflevering
AFC AJAX
pi_62041024
Ik denk dat het vaak allemaal een beetje 'far-fetched'/opgeklopt aanvoelt omdat Seizoen twee maar half af was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_62041095
sylar blijft tof
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')