Hetzelfde gevoel heb ik een beetje bij Nikki en Claire.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die Afrikaan bij Parkman een beetje stom. Ik bedoel... o we hebben weer even een Ziene rnodig en we hebben isaac al geklled... laten we dan maar iemand exact dezelfde gaven geven.
Nog steeds zakkende, nu op 9,3 miljoen. Maar Heroes doet het nog erg goed bij de doelgroep (18-34 jarigen).quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:53 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe waren de ratings voor episode 3 eigenlijk?
Hij laat bij al zijn slachtoffers de hersenen intact, hij bestudeert ze alleen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:53 schreef Symer het volgende:
Claire is ook populair, maar Sylar moet toch haar gave hebben. Dan veranderen we de regels gewoon en kan Sylar de hersenen ineens wél intact laten.
Dat wordt nu opeens beweerd, ja. Maar zijn eerste slachtoffers werden toch echt bevroren en zonder hersenen gevonden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hij laat bij al zijn slachtoffers de hersenen intact, hij bestudeert ze alleen.
Niet allemaal bevroren, maar hij nam de hersenen simpelweg mee om ze elders te bestuderen. Neem Charlie bijvoorbeeld: zij schreeuwde de hele zaak bij elkaar. Zou jij even lekker blijven staan om de hersenen te bestuderen terwijl de politie aangesneld komt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat wordt nu opeens beweerd, ja. Maar zijn eerste slachtoffers werden toch echt bevroren en zonder hersenen gevonden.
Niet allemaal, de eersten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet allemaal bevroren, maar hij nam de hersenen simpelweg mee om ze elders te bestuderen. Neem Charlie bijvoorbeeld: zij schreeuwde de hele zaak bij elkaar. Zou jij even lekker blijven staan om de hersenen te bestuderen terwijl de politie aangesneld komt?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de krachten voort zouden komen uit het brein. Dus zonder brein valt er denk ik weinig meer aan te doen groeien. Bovendien kon Adam ook dood door hem in zijn hoofd te raken. Nu heeft Claire overigens nog 'betere' gaven dan Adam, zo lijkt het. Maar in principe zou ze het niet overleven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.. ze kan haar vingers eraf hakken en dan groeien ze weer aan right? Zouden ingewanden dan ook weer aangroeien? Want stel dat Sylar d'r hersens er helemaal uit had gehaald ofzo, dan is ze toch wel dood? Of zouden die ook weer 'aangroeien'? In dat laatste geval kan ze dus echt niet dood. Misschien is dit wel een beetje vergezocht, sowwy
.
Wat Mohinder ontdekte is dat de werkzame stoffen door adrenaline werden geactiveerd. Voor zover mijn biologische kennis strekt worden dat soort stoffen geinitieerd door de hersenen/hersenstam. Als de niet meer in verbinding staat met het lichaam is er weinig te genereren en zal de kracht ook niet geactiveerd worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Orbis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de krachten voort zouden komen uit het brein. Dus zonder brein valt er denk ik weinig meer aan te doen groeien. Bovendien kon Adam ook dood door hem in zijn hoofd te raken. Nu heeft Claire overigens nog 'betere' gaven dan Adam, zo lijkt het. Maar in principe zou ze het niet overleven.
Overigens: vreemd dat Claire oorbellen heeft, viel me vandaag op. Die gaatjes zouden toch direct weer dicht moeten groeien?
Omdat je oorbellen ook nog wel eens uit wilt doen, kan ik me zo voorstellenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:01 schreef Mirel het volgende:
Waarom zou het dichtgroeien als het nog doorboord is?
Volgens de engelse srt file die ik heb gevonden zegt ze: "You're 0 for 2 against me, pikachu. That's just regular confidence"quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:02 schreef WheeleE het volgende:
3 keer teruggeluisterd, maar ik het niet ontcijferen:wat zegt Daphne tegen Hiro nadat hij tege haar zegt "You're telling u your plan? What kind of nemesis are you?".
Het is iets als "You owe for two Pikachu", maar is er iemand die het compleet weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |