abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:00:43 #151
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_62054521
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nee, de moeder van de vuurvrouw weten we niet . Claire is de kleindochter van Angela, omdat Nathan haar zoon is en Claire weer de dochter van Nathan.
O ja, natuurlijk. Zou wel heel incestueus worden dan, als de vuurvrouw de lover en zus van Nathan was.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_62055466
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

bron
Wel jammer dat ze een verhaallijn over haar opbouwen, en zo ineens weer afhakken. Maargoed, zal wel door de schrijversstaking van vorig jaar komen .

Aflevering van gisteren was wel weer erg vermakelijk. Maargoed, er zijn weer eens meer vragen bijgekomen dan antwoorden
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:42:33 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62055711
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:41 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enige hier, maar ik vind het nou niet zo geweldig eigenlijk tot nu toe.
Als je de berichten had gelezen wist je dat je absoluut niet de enige bent.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:45:07 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62055775
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:34 schreef mrhanky het volgende:
Nog coolere Sylar in de nieuwe promo voor volgende week

Dat 'coole' begrijp ik niet helemaal, aangezien het over een niet al te prettig personage gaat.... Maar goed, veel mensen schijnen hem 'cool' te vinden, dus het zal wel aan mij liggen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_62056269
Pff...nog niet kunnen kijken. Hopelijk vanavond. T kost echt veel moeite om hier niets te lezen
pi_62056344
vanaaf aflevering 2 en 3 kijken
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:35:51 #157
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_62056950
Ik moet zeggen: ondanks dat er, in tegenstelling tot season 2, enorm veel is gebeurd in de eerste drie afleveringen, dat ik het erg leuk vind. het systeem van "vragen beantwoorden laat meer vragen ontstaan" zit er duidelijk in en de vaart is ook al vanaf het begin aanwezig. Leuk om ook weer een paar oude bekenden terug te zien.
put
your
clothes
on!
pi_62057235
eerste aflevering was geweldig weer te zien, ik was ever vergeten hoe verliefd ik op peter en hiro was
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:52:40 #159
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62057348
Het wordt eigenlijk een soort x-men
When all else fails, you always have delusion.
pi_62057520
Net gekeken..deze aflevering was dus gewoon een geweldige combinatie van drama, actie, thriller en 'kut-grapjes' (zoals met Hiro)
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:07:01 #161
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62057677
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:52 schreef Mirel het volgende:
wordt?
pi_62057965
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:52 schreef Mirel het volgende:
pi_62058849
Wat een kutserie is dit geworden zeg.

Meneer Peter Petrelli veranderd het verleden door zijn broer dood te schieten, maar oh nee, de wereld vergaat alsnog ! De wereld lijkt in Heroes altijd te vergaan. Meneer Peter Petrelli is al helemaal geen draad aan vast te knopen... hey, de oude Peter! oh nee de Peter van de toekomst. Of toch weer de Peter van deze tijd? Nee, hij veranderd weer in de Peter van de toekomst. Kom op zeg.

Dan die vervelende klote-Jap met een IQ van 0. Waarom gaat ie nu terug naar de geboortedag van Sylar en steekt een mes in z'n hart? Ik bedoel, die gozerd kan toch door de tijd travelen of niet? Maar constant loopt ie achter de feiten aan, terwijl hij overal welke tijd dan ook kan zijn. Natuurlijk wilde hij ook de kluis openen, en meteen wordt het object gestolen .

Dan heeft Sylar eindelijk Claire te pakken, maar natuurlijk is Claire het paradepaardje van de serie en daarom mag ze niet doodgaan, dus verzinnen ze maar dat ze niet dood kan gaan. Sylar kan nu ook niet doodgaan, dus de serie kan doorgaan tot seizoen 2387 . Was Sylar sowieso niet doodgegaan trouwens? Grappig dat hij nog leefde, hij had daarvoor toch niet de superpower van Claire?

Idem dito voor die andere blonde muts, die mocht ook al niet doodgaan omdat ze te lekker is. Door haar elektro-impuls knalt ze Sylar knockout, maar er zijn weer 10 andere slechterikken met superpowers ontsnapt. Die moeten ook allemaal weer gepakt worden!!!! This story never ends....

Meneer Bennett blijkt ook weer vrij te zijn, is hij nu inmiddels al niet 3 keer overleden en ontsnapt ofzo? En dat voor iemand zonder superpowers!

En die vervelende Mohinder hebben we ook nog. Hij lijkt steevast te willen terugkeren naar India, maar na een oproepje van die Latina-hoer weet hij ineens hoe mensen met superpowers in elkaar steken! En dat terwijl z'n vader en hij al hun hele leven daar onderzoek naar doen! Oh oh, wat was het moeilijk om te ontdekken. In plaats van genezen verzint hij een middel om superpowers bij iedereen te unleashen. Oh, houdt deze serie nooit op, grote God? Gaan we nu alle 6,5 miljard aardwoners af om superpowers te testen? Ben benieuwd! Natuurlijk gooit Mohinder de spuit niet weg, maar injecteert 'm bij zichzelf. Oh, dat had ik even niet voorspeld .

De serie is nu een neverending story, waar geen draad aan vast te knopen, met alleen maar lekkere blondines als enige reden om te kijken.

Ik heb overigens alleen nog Episode 1 en 2 gezien.

[ Bericht 2% gewijzigd door pberends op 01-10-2008 19:59:26 ]
pi_62059187
Dat Claire niet dood kan gaan is niet bepaald van nu hoor, dat had je in het tweede seizoen al kunnen raden toen bleek dat Adam/Kensei ook al zo'n 400 jaar achter de rug had, met dezelfde kracht als Claire.

Overigens kan ze wél dood, zoals al zo vaak is uitgelicht: hoofd afhakken, kogeltje door het hoofd, hell, zelfs Tracy zou haar om kunnen leggen volgens mij.
pi_62059211
Berends, aardige rant, weinig nieuws, dankuwel.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:31:22 #166
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_62059860
Nu op BBC2 trouwens, nu Heroes countdown (intro seizoen3) en straks Heroes unmasked
pi_62060009
Ik ben het met Pberends eens, het gaat nergens meer over. Ando en Hiro zijn irritant geworden, lijken wel 2 clowns, van leuk gevonden in deel 1 mogen ze nu snel dood gaan. Die speedster is ook zo clichematig. Ik weet dat je met deze serie je verstand op nul moet zetten maar dat gegeven word wel op de proef gesteld door de makers. Als je door de tijd kan reizen kan je alles weer recht zetten maar nee, niemand denkt in deze serie na. Wat ze nu met Sylar aan het doen zijn slaat ook nergens op. Claire is eyecandy maar ze doet nix boeiends, in seizoen 1 deed ze moeilijk kijken en janken, in seizoen 2 deed ze nog moeilijker kijken en nu gaan we weer vrolijk daarmee verder. Dan die bullshit met Mohinder, hopelijk gaat ie dood maar blijkbaar zijn de schrijvers de enige die hem boeiend vinden.

Een pluspunt is wel dat er meer tempo in zit.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:42:00 #168
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_62062111
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef MeneerSjon het volgende:
Als je door de tijd kan reizen kan je alles weer recht zetten maar nee, niemand denkt in deze serie na. Wat ze nu met Sylar aan het doen zijn slaat ook nergens op. Claire is eyecandy maar ze doet nix boeiends, in seizoen 1 deed ze moeilijk kijken en janken, in seizoen 2 deed ze nog moeilijker kijken en nu gaan we weer vrolijk daarmee verder. Dan die bullshit met Mohinder, hopelijk gaat ie dood maar blijkbaar zijn de schrijvers de enige die hem boeiend vinden.

Een pluspunt is wel dat er meer tempo in zit.
Dit is altijd het risico met dat tijdreizen in series, als je het even gebruikt dan kan je er nog mee wegkomen. Maar zodra je het vaak toepast gaat dit alleen maar bergafwaarts met het verhaal. Je maakt het je als schrijver erg moeilijk wanneer je aan dit soort dingen begint want je zal dan ook alles recht moeten lullen. Ik zou het iig erg jammer vinden als dit seizoen verpest wordt door dat vele tijdreizen. Maar goed, we zullen het zien in de komende afleveringen...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:02:16 #169
45 SiGNe
pi_62062770
NU op BBC2 Heroes S03E01
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:05:24 #170
45 SiGNe
pi_62062892
Overigens is Peter eerder de villain dan Sylar, Peter wil elke keer de wereld verbeteren terwijl ie 't eigenlijk steeds verknalt.
In seizoen 1 werd al gezegd dat hij de wereld zou vernietigen.
pi_62063698
Het wordt gewoon tijd dat er een stel mafkezen doodgaan, en dat er antwoorden komen op vragen, ipv dat er steeds meer vragen dan antwoorden komen.

Heroes is totaal niet geschikt om 20 seizoenen te laten draaien, dus rap it up for God sake.
pi_62064054
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef SiGNe het volgende:
Overigens is Peter eerder de villain dan Sylar, Peter wil elke keer de wereld verbeteren terwijl ie 't eigenlijk steeds verknalt.
In seizoen 1 werd al gezegd dat hij de wereld zou vernietigen.
Idd, daarom verbaasde het mij ook enigszins dat de Peter-tussen-de-criminelen verhaallijn zo snel afgelopen is. Ik had eigenlijk verwacht dat Peter meer tijd zou doorbrengen met hen en zo naar the dark side gelokt zou worden.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:50:01 #173
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_62064432
Ik vind het nog steeds wel vermakelijk Ik heb er wel voor moeten kiezen om niet een logisch, goed uitgedacht verhaal te verwachten, maar meer een stripboek waarin er elk plaatje weer van alles razendsnel kan veranderen. Dat heeft nog steeds wel zijn charme, al is het soms wel erg moeilijk te verkroppen, die rare persoonlijkheidssprongen die de personages telkens doormaken
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:54:13 #174
45 SiGNe
pi_62064581
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef Symer het volgende:

[..]

Idd, daarom verbaasde het mij ook enigszins dat de Peter-tussen-de-criminelen verhaallijn zo snel afgelopen is. Ik had eigenlijk verwacht dat Peter meer tijd zou doorbrengen met hen en zo naar the dark side gelokt zou worden.
Peter denkt juist dat hij goed bezig is, hij houdt alleen geen rekening met het butterfly effect.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:16:40 #175
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_62065207
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Peter denkt juist dat hij goed bezig is, hij houdt alleen geen rekening met het butterfly effect.
wat ook meteen het antwoord geeft op de opmerkingen hier van "ja maar als ze naar het verleden gaan kunnen ze toch alles in één keer oplossen?". Ik vind het wel leuk om te zien dat de characters zich in bochten wringen om de goede manier te vinden, terwijl elke manier weer nieuwe ellende met zich meebrengt .
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')