Nee. Die hele tent is zo gemaakt dat de gevangenen hun powers niet kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:52 schreef SunChaser het volgende:
de vraag die niemand stelt
WAAROM ZITTEN ANDO EN HIRO GEVANGEN IN CELBLOCK 5? ZODRA DE HAITIAAN WEG IS KUNNEN ZIJ OOK WEER VERDWIJNEN!!!!!!!!!!!!!
In aflevering 3.1 gebruikt die ene gast zijn vuurkrachten in zijn cel, hoor...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Die hele tent is zo gemaakt dat de gevangenen hun powers niet kunnen gebruiken.
Was dat niet nadat de boel open was? Bij Sylar werkte het wel min of meer in het vorige seizoen dacht ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:38 schreef RSH11 het volgende:
[..]
In aflevering 3.1 gebruikt die ene gast zijn vuurkrachten in zijn cel, hoor...
Ik vond ook dat het op een schaamteloze ripoff van "The Fly" begon te lijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:46 schreef SunChaser het volgende:
Hopelijk schrijven ze Mohinder eruit nu hij Jeff Goldblum aan t nadoen is. Die voice overs slaan inhoudelijk ook nergens op
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:54 schreef SunChaser het volgende:
Die nicht van Micka komt niet terug? Die was juist gaaf, ook toffe ability.
Maar mochten de makers meelezen: laat ze eens samenwerrken dan allemaal tegen elkaar en langs elkaar heen.
Peter kon in seizoen 2 door de muur heenlopen en een van die gasten gebruikte zn vuurkkrachten en Sylar kon er hersens eten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Die hele tent is zo gemaakt dat de gevangenen hun powers niet kunnen gebruiken.
Lees m'n andere post even.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Peter kon in seizoen 2 door de muur heenlopen en een van die gasten gebruikte zn vuurkkrachten en Sylar kon er hersens eten.
mwoa, nu was the Haitian nog in da house. In dat opzicht is dat dus niet erg. Wat ik me afvraag is wat er gebeurt als Peter de ability van the Haitian zou aannemen. Zou hij zichzelf dan blokkeren?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Hiro en Ando stonden gewoon, ze waen niet obnder de drugs. Gewoon stomme fout
Als dat zo is zou de Haitian zichzelf ook moeten blokkeren, toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, nu was the Haitian nog in da house. In dat opzicht is dat dus niet erg. Wat ik me afvraag is wat er gebeurt als Peter de ability van the Haitian zou aannemen. Zou hij zichzelf dan blokkeren?
mja, da's wel een goeiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:45 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Als dat zo is zou de Haitian zichzelf ook moeten blokkeren, toch?
Hmm, als Peter zijn krachten zou hebben wordt hij een superhero dus. Niemand die hem kan stoppen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, nu was the Haitian nog in da house. In dat opzicht is dat dus niet erg. Wat ik me afvraag is wat er gebeurt als Peter de ability van the Haitian zou aannemen. Zou hij zichzelf dan blokkeren?
Jawel, nu zit je gewoon te zoeken naar foutjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:32 schreef SunChaser het volgende:
In seizoen 1 was t toch niet zo dat je krachten verdwenen als je dichtbij de Haitian stond?
In het begin werkten alleen bepaalde gaven niet, Nathan kon bijvoorbeeld wel gewoon wegvliegen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:59 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Jawel, nu zit je gewoon te zoeken naar foutjes.
Denk aan de eerste keer toen we Haitian zagen, Matt kon geen gedachten meer lezen. Dat was in een bar, weet je nog? En in een van de drie nieuwe episodes heeft Hiro nog gezegd dat zijn krachten niet werkten in de buurt van Haitian. Toen hij hem vroeger in de toekomst ontmoette, snap je het nog?
Wat er met Claire gaande is kwam puur door Sylar..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:10 schreef soares het volgende:
maar je ziet claire toch ook evolueren...
dat kan de haitian dan ook he...
Was nooit anders geweest dat krachten verdwijnen van diegenen die in de buurt van de Haitian waren. Of hij moet knockout gaan, dan werken ze weer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:32 schreef SunChaser het volgende:
In seizoen 1 was t toch niet zo dat je krachten verdwenen als je dichtbij de Haitian stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |