quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw kopje voor de OP. [ afbeelding ]
quote:
Bek dicht, kut newbiequote:Op woensdag 24 september 2008 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Helemaal trots omdat ze van de oude garde zijn
Jochie, de KLB SC zou de KLB SC niet zijn zonder de oude garde, jeweets!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Op de schaal van frituur geef ik dit topic 5 weken oud en te vaak gebruikt frituurvet.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
Op de schaal van frituur geef ik dit topic een viandel met satésaus.
De Disclaimer stond er niet in.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
Hij was volledig juup, totdat jij er met je tengels aankwam!!!!!
Frituurvet is nooit te oud, in Afrika doen ze er een moord voor!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op de schaal van frituur geef ik dit topic 5 weken oud en te vaak gebruikt frituurvet.
Oh, houd die bietenkop van jequote:Op donderdag 25 september 2008 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bek dicht, kut newbie [ afbeelding ]
Je moet of je eigen tieten posten of tubgirl ergens neerzetten.
Niet de disclaimer die er in hoort te staanquote:Op donderdag 25 september 2008 00:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r stond echt wel een disclaimer in
Boeiend, jij bent toch maar ene KLB kakn00b dus je mag hier eigenlijk helemaal niet komen, laat staan mij aansprekenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet de disclaimer die er in hoort te staan
jaloezie is een sinquote:Op woensdag 24 september 2008 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Boeiend, jij bent toch maar ene KLB kakn00b dus je mag hier eigenlijk helemaal niet komen, laat staan mij aanspreken
Waar is de oude garde lijst? De échte oude garde, geen kak oldbies zoals jijquote:
VETTE SHIT, IK OOK!!11111`1```1 ``!!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ey stelletje homo's, ik wilde die grap net maken![]()
Tevens wil ik zeggen dat ik een paar keer bier met Dark_angelus heb gedronken![]()
Ik ga nu slapen, en als ik morgen wakker word, dan staat ie er weer, begrepen? Anders zwaait er wat!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef Sackboy het volgende:
De bazenlijst is nog niet teruggezet
Ikke.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef remlof het volgende:
Wie heeft er nou geen bier met Dark_Angelus gedronken?
Maar het was op een feest, niet op 1 of andere gay ONZ meeting op een parkeerplaatsquote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef remlof het volgende:
Last famous words...quote:Op donderdag 25 september 2008 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar het was op een feest, niet op 1 of andere gay ONZ meeting op een parkeerplaats
Denk ik ook altijd aan als ik D_A ziequote:Op donderdag 25 september 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
Omg, post Dark_Angelus hier ook al tegenwoordig?
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 25 september 2008 00:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd aan als ik D_A zie
Hij is gaaf! En nee ik had nooit verwacht dat het een getranformeerde boskabouter wasquote:Overigens, nieuwe avatar.
Ik heb hem gemaakt van een paulus de boskabouterplaatje wat ik ging veranderen en dit kwam eruit
Strafbankje is wel altijd gevuld tegenwoordig. Lijkt wel op een ploegendienstquote:Op donderdag 25 september 2008 00:20 schreef Sackboy het volgende:
De opperbaas een maand weg?!![]()
Kan die wel het strafbankje warm houden![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:29 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHAHAH De_Ananas, HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA. Wat een zak faal
quote:
Picca van mijn Noorse schonequote:Op donderdag 25 september 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
Karl Noten.
Is deze oefening te moeilijk voor je dan kun je altijd een stoel erbij gebruiken.
@ Noorsbloed: picca!!
Leuk taalgebruik! Dit topic ga ik absoluut volgen.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
opperbazen
serieusquote:Op donderdag 25 september 2008 01:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Picca van mijn Noorse schone![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 25 september 2008 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
serieus? zoja: pretty girl
Wow wat geweldigquote:Op donderdag 25 september 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja![]()
Al 6 jaar nu![]()
En nog steeds zijn we allebei hopeloos verliefd.
Ja ze woont nu tijdelijk in Nederland.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow wat geweldig.
Zien jullie elkaar vaak in 't echt?
Ik ga slapen btw, ik hou 't niet maar vol. Trusten
.
hehehehe bieeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef remlof het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 25 september 2008 02:24 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei er zijn nog meer mensen wakker
Remlof zei he tal op msn dus ik dacht, moet me toch maar evne meldenquote:
Dat zuigt wel half cubaanse dwerg lama ballen.quote:
Meer het uitstellen van werk wat toch echt morgen gebeurd moet wezen.quote:
Ik ben nu bezig met achterstalling onderhoud van schoolwerk, nachtje doortrekken. Heerlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Meer het uitstellen van werk wat toch echt morgen gebeurd moet wezen.
Nachtwerk is prachtwerk.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met achterstalling onderhoud van schoolwerk, nachtje doortrekken. Heerlijk.
Het bedrijf waar ik voor werk wilt dat we vanaf volgende week gaan betalen voor de koffiequote:
Hoogstaand literatuur, dit!quote:
15 cent valt opzich wel mee, wel jammer natuurlijk. Gratis koffie smaakt lekkerder,quote:Op donderdag 25 september 2008 02:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik voor werk wilt dat we vanaf volgende week gaan betalen voor de koffie
Dat word dan denk ik maar zelf een thermoskan vol sterke koffie meenemen.
15 cent voor een bakje gaat mij toch wat te ver.
Het valt opzich wel mee per kopje ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoogstaand literatuur, dit!
[..]
15 cent valt opzich wel mee, wel jammer natuurlijk. Gratis koffie smaakt lekkerder,.
HAHAHA JIJ HET EEN MOD OP MSN!!!11quote:Op donderdag 25 september 2008 02:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Remlof zei he tal op msn dus ik dacht, moet me toch maar evne melden
Enige.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik was al bang dat ik weer de enigste was.
KANTOORKLERKquote:Op donderdag 25 september 2008 08:19 schreef jitzzzze het volgende:
En nu weer live vanaf kantoor
Goeiemoggel trouwens.
Is weer helemaal hip, na die nieuwe reclame's
Om kwart over 8 al op kantoor zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 08:19 schreef jitzzzze het volgende:
En nu weer live vanaf kantoor
Goeiemoggel trouwens.
Is weer helemaal hip, na die nieuwe reclame's
Ik ben er al zeker 20 minuten. Maar als ik vroeg begin, dan ben ik ook vroeg klaarquote:Op donderdag 25 september 2008 08:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Om kwart over 8 al op kantoor zitten.
Oke.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben er al zeker 20 minuten. Maar als ik vroeg begin, dan ben ik ook vroeg klaar
het isveen reeks! TIEFUS, net ochtend en de gang zit al in het topicquote:Op donderdag 25 september 2008 01:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Leuk taalgebruik! Dit topic ga ik absoluut volgen.
Kan je je nieuwsgierigheid nog bedwingen?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:34 schreef NoelGallagher het volgende:
In ieder geval, beschrijf je werkzaamheden.
Ik ga, peukie roken, en naar stage
Ja hoor, met jou?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:49 schreef Juicyhil het volgende:
Alles goed met alles en iedereen?
Maar ik heb het bazen-abbo, dus ik ben baas.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent heul geen baas.
Dit cadeau heb ik vandaag gekregen:
[ afbeelding ]
Ben jij Onur?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik heb het bazen-abbo, dus ik ben baas.
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:15 schreef remlof het volgende:
De_Ananas lijkt het maar niet te willen begrijpen en post weer ranzigheid. Maand weg nu.
quote:
Jezus is al een tijdje uitgewerkt hoor.quote:
Afwisseling noem ik het.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de werk-ontduikende stagiar
quote:
Schiet niet op met die postcount van jou zo hé..?quote:
Het is maar net hoe je het uitlegt aan je baasquote:Op donderdag 25 september 2008 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Afwisseling noem ik het.
Vandaag moet ik even een keer werken voor de verandering, dus post vandaag niet zo veelquote:Op donderdag 25 september 2008 10:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Schiet niet op met die postcount van jou zo hé..?
Ja, goed hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 10:19 schreef KingOfPop het volgende:
Post nummer 2400Op naar de 100.000
![]()
Ach, het werk komt afquote:Op donderdag 25 september 2008 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het uitlegt aan je baas
Ik wil even gisteren compenseren, zit die boslullo mijn post te editen.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vandaag moet ik even een keer werken voor de verandering, dus post vandaag niet zo veel![]()
Dat compenseer ik met de vorige dagen.
?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wil even gisteren compenseren, zit die boslullo mijn post te editen.
quote:
quote:
Ik heb waarschijnlijk een andere layoutquote:
Die banaan zit niet alleen in je oor, geloof ik...quote:Op donderdag 25 september 2008 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Wil ik net zo'n uber-pimp-abo kopen; is iDeal stuk
1 woord: Weeekenddddquote:Op donderdag 25 september 2008 10:31 schreef gers het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet naar school 4ebe
Want?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die banaan zit niet alleen in je oor, geloof ik...
Dat hoef ik niet te wetenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die banaan zit niet alleen in je oor, geloof ik...
LUIEquote:Op donderdag 25 september 2008 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 woord: Weeekendddd![]()
![]()
![]()
![]()
Dus geen klachten over:
- Ov
- Bejaarden
- Hoofddoeken die naar de aldi vragen
![]()
Wel een bult huiswerk, maar goed
Ik denk het wel, heb je vanmiddag tijd?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te weten
Nee integendeelquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk het wel, heb je vanmiddag tijd?
Verrassendquote:
best welquote:
Ik sloeg er bijna van achterover..quote:
quote:
Wacht maar tot vanmiddag, dan sla je pas echt achteroverquote:Op donderdag 25 september 2008 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sloeg er bijna van achterover..
ik maak geen kettingpostsquote:Op donderdag 25 september 2008 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Met je kettingposts...
iDeal doet het gewoon hoor. Zit al zeker de hele ochtend te tetsen! Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 25 september 2008 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Wil ik net zo'n uber-pimp-abo kopen; is iDeal stuk
Waarvan?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wacht maar tot vanmiddag, dan sla je pas echt achterover
Dat zijn stagiaires.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef gers het volgende:
stagiairs horen lekkere wijven te zijn
Of FOK!ken D:quote:Op donderdag 25 september 2008 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat mot je, nepstagiair. Ga eens koffie halen, of kopieren ofzo
van zijn banaanquote:
quote:
quote:
Ohquote:
Ja, net betaald en nu gebeurt er niets. Die hele abonnementen-zooi is gewoon een truck van Danny om meer te verdienenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
iDeal doet het gewoon hoor. Zit al zeker de hele ochtend te tetsen! Je kan er gewoon niet mee omgaan
Ik wel...quote:
Parasietquote:Op donderdag 25 september 2008 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Of FOK!ken D:![]()
woehoeoeewoehw HEUJ
Okequote:Op donderdag 25 september 2008 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik dat hier vertel dan krijg ik een perm-ban
Wacht nou maar rustig af
Een voorstukje waar je voorvocht van krijgtquote:Op donderdag 25 september 2008 11:03 schreef gers het volgende:
ik zag trouwens op de BBC een voorstukje van heroes
TERING WAT EEN GEIL WIJF IS DIE HAYDEN
Ik wilde het niet zeggen, maar nu zeg jij hetquote:
pr0n?quote:
Ik moest lachen...quote:Op donderdag 25 september 2008 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed bezig hé?
PM je me om wat af te spreken?
Maar niet logischquote:
welke fokster heeft de lekkerste tettenquote:
quote:
ga dan naar buitenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is prachtig weer en wie zit er weer binnen...
De dochter van Joseph Fritzl?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is prachtig weer en wie zit er weer binnen...
wel ruim 7000 advertenties op marktplaatsquote:
ik moest lachenquote:
hoezo?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:36 schreef gers het volgende:
[..]
wel ruim 7000 advertenties op marktplaats
Ik zou best naar het strand willenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:34 schreef gers het volgende:
beetje rondlopen in den haag ofzo
7000 advertenties op marktplaats met levenquote:
ga danquote:Op donderdag 25 september 2008 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou best naar het strand willen
Jij woont heul niet dicht bij het strandquote:
schijt dan kom ik wel met het OV kunnen we gelijk daarover klagenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij woont heul niet dicht bij het strand
spannendquote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, beetje vervelen enzulks. Gegevens van 400 bedrijven up to date maken
Klb meets gaan nooit door, dat weet je toch wel?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef gers het volgende:
[..]
schijt dan kom ik wel met het OV kunnen we gelijk daarover klagen
we kunnen het toch proberenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klb meets gaan nooit door, dat weet je toch wel?
Hoeveel sigaretten rook jij op zoeen willekeurige dag?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kaka saai man. Zo ff peuk roken
Doe dan tijdens Fc Oss - Fortuna Sittard, dan zijn er meer.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:54 schreef gers het volgende:
[..]
we kunnen het toch proberen
volgens mij is er ook een meet tijdens ajax-borac
Die ging niet door toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:54 schreef gers het volgende:
[..]
we kunnen het toch proberen
volgens mij is er ook een meet tijdens ajax-borac
wie ik en post ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 11:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Doe dan tijdens Fc Oss - Fortuna Sittard, dan zijn er meer.
daarvoor is de meet toch ookquote:Op donderdag 25 september 2008 11:57 schreef BobbyB het volgende:
Ik kom alleen als we BT mogen gangbangen.
joske en ananas zijn er iigquote:Op donderdag 25 september 2008 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ging niet door toch?
Pakkiequote:Op donderdag 25 september 2008 11:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoeveel sigaretten rook jij op zoeen willekeurige dag?
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:57 schreef BobbyB het volgende:
eeuhm is goedquote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver, wie wilt eens met mij meeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Zijn vriendin moet Bt gangbangen?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:59 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm is goed![]()
je vriendin moet dan wel meedoen met de bt-gangbang
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:57 schreef BobbyB het volgende:
nee zij moet de fluffer zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 12:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zijn vriendin moet Bt gangbangen?
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:00 schreef gers het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan dierenseks!
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Voorbind dildo!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zijn vriendin moet Bt gangbangen?
Tja, waarom wil niemand toch met jou meeten..?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kom alleen als ik met mijn vinger in de anus van jitzzzze mag roeren.
Alleen als ik kan, weet nog niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:02 schreef gers het volgende:
komt blackzilla ook naar de meet ?
Ja, maar die mag pas als laatste over BT heen.quote:
Was een impulsieve postquote:Op donderdag 25 september 2008 12:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tja, waarom wil niemand toch met jou meeten..?
duh anders moeten wij over een geglazuurde bt heenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die mag pas als laatste over BT heen.
24 oktober Stairway utregquote:Op donderdag 25 september 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
Hey, ik ving iets op over BT gangbangen?
* MELDT
Datum en locatie?
Die mag haar ogen volspuiten.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die mag pas als laatste over BT heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dat niet alleen, maar dan zitten we ook een half uur naar zo'n gapend gat te kijken.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:05 schreef gers het volgende:
[..]
duh anders moeten wij over een geglazuurde bt heen
We hadden het net over jouquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:00 schreef gers het volgende:
[..]
Nee, het feit dat hij een vriendin heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef KingOfPop het volgende:
Je bent net op tijd, ze waren net een meet aan het afspreken.
Een meat meet.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef KingOfPop het volgende:
Je bent net op tijd, ze waren net een meet aan het afspreken.
je bent precies op tijdquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het feit dat hij een vriendin heeft
Boeiend, ik weet ook niet wat zij daar in LA uitspookt tussen al die rapnegers en producers/managers.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het feit dat hij een vriendin heeft
A fluffer is a hired member of the crew of a pornographic movie whose role on the set is to sexually arouse the male participants prior to the filming of scenes requiring erectionsquote:
Fijn dat je het even na leest, kom je niet voor onverwachte verassingen te staan. Ware het niet dat verassingen altijd onverwacht zijn...quote:
Jij vraagt om een filmpje ter verduidelijking. Begrijp ik dat goed?quote:
Het vertrouwenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend, ik weet ook niet wat zij daar in LA uitspookt tussen al die rapnegers en producers/managers.
Je gaat me niet vertellen dat je dat niet weet.quote:
Een verassing lijkt me nooit fijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fijn dat je het even na leest, kom je niet voor onverwachte verassingen te staan. Ware het niet dat verassingen altijd onverwacht zijn...
HAHAHA, jij zei trekkenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:09 schreef Sackboy het volgende:
Dan doen we lootjes trekken voor wie als eerst mag.
(HAHAHAHAA HIJ ZEI TREKKEN)
Voor die van Blackzilla heb je al vijf handen nodig.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:10 schreef gers het volgende:
[..]
A fluffer is a hired member of the crew of a pornographic movie whose role on the set is to sexually arouse the male participants prior to the filming of scenes requiring erections
Damn typo.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Een verassing lijkt me nooit fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |