Waar is de oude garde lijst? De échte oude garde, geen kak oldbies zoals jijquote:
VETTE SHIT, IK OOK!!11111`1```1 ``!!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ey stelletje homo's, ik wilde die grap net maken![]()
Tevens wil ik zeggen dat ik een paar keer bier met Dark_angelus heb gedronken![]()
Ik ga nu slapen, en als ik morgen wakker word, dan staat ie er weer, begrepen? Anders zwaait er wat!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef Sackboy het volgende:
De bazenlijst is nog niet teruggezet
Ikke.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef remlof het volgende:
Wie heeft er nou geen bier met Dark_Angelus gedronken?
Maar het was op een feest, niet op 1 of andere gay ONZ meeting op een parkeerplaatsquote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef remlof het volgende:
Wie heeft er nou geen bier met Dark_Angelus gedronken?
Last famous words...quote:Op donderdag 25 september 2008 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar het was op een feest, niet op 1 of andere gay ONZ meeting op een parkeerplaats
Denk ik ook altijd aan als ik D_A ziequote:Op donderdag 25 september 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
Omg, post Dark_Angelus hier ook al tegenwoordig?
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 25 september 2008 00:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd aan als ik D_A zie
Hij is gaaf! En nee ik had nooit verwacht dat het een getranformeerde boskabouter wasquote:Overigens, nieuwe avatar.
Ik heb hem gemaakt van een paulus de boskabouterplaatje wat ik ging veranderen en dit kwam eruit
Strafbankje is wel altijd gevuld tegenwoordig. Lijkt wel op een ploegendienstquote:Op donderdag 25 september 2008 00:20 schreef Sackboy het volgende:
De opperbaas een maand weg?!![]()
Kan die wel het strafbankje warm houden![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:29 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHAHAH De_Ananas, HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA. Wat een zak faal
quote:
Picca van mijn Noorse schonequote:Op donderdag 25 september 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
Karl Noten.
Is deze oefening te moeilijk voor je dan kun je altijd een stoel erbij gebruiken.
@ Noorsbloed: picca!!
Leuk taalgebruik! Dit topic ga ik absoluut volgen.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
opperbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |