serieusquote:Op donderdag 25 september 2008 01:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Picca van mijn Noorse schone![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 25 september 2008 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
serieus? zoja: pretty girl
Wow wat geweldigquote:Op donderdag 25 september 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja![]()
Al 6 jaar nu![]()
En nog steeds zijn we allebei hopeloos verliefd.
Ja ze woont nu tijdelijk in Nederland.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow wat geweldig.
Zien jullie elkaar vaak in 't echt?
Ik ga slapen btw, ik hou 't niet maar vol. Trusten
.
hehehehe bieeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 25 september 2008 00:08 schreef remlof het volgende:
Wie heeft er nou geen bier met Dark_Angelus gedronken?
Uiteraardquote:Op donderdag 25 september 2008 02:24 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei er zijn nog meer mensen wakker
Remlof zei he tal op msn dus ik dacht, moet me toch maar evne meldenquote:
Dat zuigt wel half cubaanse dwerg lama ballen.quote:
Meer het uitstellen van werk wat toch echt morgen gebeurd moet wezen.quote:
Ik ben nu bezig met achterstalling onderhoud van schoolwerk, nachtje doortrekken. Heerlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Meer het uitstellen van werk wat toch echt morgen gebeurd moet wezen.
Nachtwerk is prachtwerk.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met achterstalling onderhoud van schoolwerk, nachtje doortrekken. Heerlijk.
Het bedrijf waar ik voor werk wilt dat we vanaf volgende week gaan betalen voor de koffiequote:
Hoogstaand literatuur, dit!quote:
15 cent valt opzich wel mee, wel jammer natuurlijk. Gratis koffie smaakt lekkerder,quote:Op donderdag 25 september 2008 02:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik voor werk wilt dat we vanaf volgende week gaan betalen voor de koffie
Dat word dan denk ik maar zelf een thermoskan vol sterke koffie meenemen.
15 cent voor een bakje gaat mij toch wat te ver.
Het valt opzich wel mee per kopje ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoogstaand literatuur, dit!
[..]
15 cent valt opzich wel mee, wel jammer natuurlijk. Gratis koffie smaakt lekkerder,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |