Ah oke, dat maakt het iets minder knap dat je mag, maar nog steeds wel dapper!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vanaf half tien, weet niet hoelaat ik ben.
En Bob, het is open mic, dus iedereen mag
Ik weet er wel een.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah oke, dat maakt het iets minder knap dat je mag, maar nog steeds wel dapper!![]()
Zo, en dan heb ik nu ook nog een tvp in het nieuwe topic, een mooiere afsluiting van de dag kan een mens zich toch niet wensen.
Sportief redacterenquote:Op donderdag 18 september 2008 01:20 schreef Peterselieman het volgende:
Grmbl. Wil ik een morgen genieten van de sierlijke dichtkunst, kan ik weer niet, omdat ik sportief moet redacteren
Omdat mijne de lading dekte.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:29 schreef JH87 het volgende:
En wat bewoog je er nu toe juist de reactie van Chips te citeren?
Eigenbeschikking?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik haat dit oefenbetoog.
We moesten een betoog schrijven over of je voor of tegen een leeftijdsgrens was voor tattoeages/piercings.Nu ben ik voor, en nu heb ik dus al 3 voorargumenten uitgewerkt, en nu moet ik nog een tegenargument + weerlegging, maar dat wil maar niet lukken.
Is een gevoel.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:29 schreef JH87 het volgende:
En wat bewoog je er nu toe juist de reactie van Chips te citeren?
Ja, maar het vervelende is dat ik het daar deels mee eens ben.quote:
I try, I try.... but it's so hard I cry sometimesquote:Op donderdag 18 september 2008 11:26 schreef nietzman het volgende:
Daar zijn we hier in het Noorden te nuchter voor. Je moet nog wel een beetje acclimatiseren merk ik wel.
Dit is wel een ander nummer.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:38 schreef nietzman het volgende:
Van die hele zielige House-scène..
Tien tegen éen dat ze er een tranentrekkende scène voor aan het verzinnen zijn. Vast iets over een dood kindje of puppy.quote:
That's what she said.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
I try, I try.... but it's so hard I cry sometimes
Wij Groningers staan boven dergelijke spiegelende ongein.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wie? Je moeder?
Ja, d'r gaat dan ook niks boven Groningen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wij Groningers staan boven dergelijke spiegelende ongein.
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:01 schreef nietzman het volgende:
Uhuh, de grotemensentaal van Grutte Pyr. De man waar Ataturk van in z'n broek zou pissen..
vs.quote:Mustafa Kemal Atatürk dronk enorme hoeveelheden van de sterk alcoholische Raki, een destillaat van druiven. Hij geniet in het hedendaagse Turkije nog steeds een haast mythische status en openbare kritiek op hem in de media is niet mogelijk. Zijn portret hangt nog steeds in ieder openbaar gebouw.
Oh ja, heel eng.quote:Er bestaat geen pagina met de naam "grutte pyr"
quote:Grote Pier, Fries: Grutte Pier, ook Lange Pier (1480? - 28 oktober 1520) is de naam waaronder Pier Gerlofs Donia als Fries vrijheidsstrijder bekendheid heeft gekregen. Rond zijn figuur heeft zich een uitgebreide legendevorming voorgedaan en het is moeilijk te zeggen wat er van de verhalen over Grote Pier op waarheid berust en wat niet.
De jouwe heeft geen hakding.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Oh ja, heel eng.
met twijfelquote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef Lyssa het volgende:
zal ik nog wel een tvp zetten?
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef Lyssa het volgende:
zal ik nog wel een tvp zetten?
Boedelscheidingquote:Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef nietzman het volgende:
Waarom heb je 'm weggemaakt dan?.
Ze is zelfs randstadsquote:Op donderdag 18 september 2008 12:21 schreef nietzman het volgende:
Wat een grafhoer. Ze is vast niet zo'n grote Friescist als jij.
Neh.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:28 schreef Bob. het volgende:
Ik zou een reddingsactie op gaan zetten Alex!
Ja, had ik al gekeken maar daar stond hij niet meer bij. Maar het is al gelukt, moest gewoon de hele knoppenbalk er opnieuw op zetten.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef nietzman het volgende:
View>Show Toolbar?
Ik voel je, dat weet je.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:50 schreef Bob. het volgende:
Woah, timing. Ik had je planten ding nog niet gelezen.
Ik wel somsquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef nietzman het volgende:
Hebben jullie de kachel al weer aan?.
Gooi je haar los.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:02 schreef JH87 het volgende:
En ik heb stiekem feestvlokken voor op brood gekocht.![]()
Ik kwam jequote:Op donderdag 18 september 2008 16:24 schreef teigan het volgende:
Opruimwoede hebben wij alweer gehad, ik denk niet eens data we er tijd voor hebben, mochten we het willen...
Hm, irritant. Maar gewoon je best doen, en al het gestress van de rest maar laten gaan, meer kun je niet doen lijkt me.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:51 schreef JH87 het volgende:
Ik moet nog over Tanzania presenteren enzo. Weet niet zeker of dat allemaal wel in de pudding gaat lukken, maar ik ben nog aan het regelen en ondertussen word ik al helemaal platgespamd met noodkreten dat we straks de laatste subsidie niet krijgen enzo.
Goede zaak!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:21 schreef maok het volgende:
Hier ook opruimwoede, mijn slaapkamer is bijna klaar, nog een stukje voile op maat maken en ophangen en het is klaar.
Ja, we hebben ook nog tijd zat naar mijn mening. Maar ik ga de pudding lekker laten schieten, denk dat 't leuker is hier in Groningen op basis- of middelbare scholen te gaan praten en presenteren. Da's ook veel interactiever.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, irritant. Maar gewoon je best doen, en al het gestress van de rest maar laten gaan, meer kun je niet doen lijkt me.
Hmm, dat moet ik maar eens komen testenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:42 schreef maok het volgende:
[..]
Je herkent mijn huis niet meer terug denk ik.
waarom nu weer? ik houd het nog steeds op 2084quote:Op donderdag 18 september 2008 17:50 schreef JH87 het volgende:
21 oktober vergaat de wereld. Ik zet het in m'n agenda.
Omdat we elkaar eerst niet zagen, maar ik fietste de stoep op tussen allemaal opgebroken straat en zag pas toen ik mijn fiets parkeerder dat hij het wasquote:Op donderdag 18 september 2008 16:51 schreef teigan het volgende:
foto's maok! Ik wil bewijs zien...
En volgensviel het wel mee, met het bijna tegen hem aan fietsen..
Oeh, ik zag de voorstukjes van die film, laatste keer in de bios. Er was niemand van de 4 mensen waarmee ik daar was, die met me naar die film woudenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef Bob. het volgende:
Net naar mirrors geweest, dat was echt doodeng.Mijn buik doet zeer van de spanning ...of van de popcorn.
En ik zag Lyssa weer, net als dinsdag trouwens. Ik voel me een beetje een film stalker.
Was Kiefer nog wel een beetje een held?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef Bob. het volgende:
Net naar mirrors geweest, dat was echt doodeng.Mijn buik doet zeer van de spanning ...of van de popcorn.
En ik zag Lyssa weer, net als dinsdag trouwens. Ik voel me een beetje een film stalker.
Ik geloof wel dat ik je vriend herkende, maar ik zie vooral Lyssa altijd omdat die opvallend haar heeft.quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:25 schreef teigan het volgende:
als je lyssa dinsdag zag, dan moet je ons ook gezien hebben Bob.
Nou, hij was best tof deze keer!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:20 schreef JH87 het volgende:
[..]
Was Kiefer nog wel een beetje een held?
Hehe, ik controleer altijd de klamboe's van de kids. Zitten doorgaans wel mugjes in, overdag zijn ze gewoon open.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef Bob. het volgende:
En ik heb er ook 2 op mijn arm, en een op mijn oor.Toch knap, met klamboe en hor voor het raam.
Ik hoop alleen wel dat ik het weg weet te krijgen, want ik moet vanmiddag naar de oogarts, gok dat daar ook niet veel nuttigs uit gaat komen als mijn beide ogen dicht zitten.Iemand nog fantastische tips, behalve koelen?
Beste tip ever, niet aankomen.quote:
Is ze een beetje makkeljik? Onze eerste was echt een huil baby, moest altijd speciale manieren hanteren om hem vast te houden, anders was het huilen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef freecell het volgende:
Als ik geprikt word en ik kan de eerste jeuk negeren, wordt het vaak niet eens een bult![]()
Ik ben trouwens wat minder online, ben nog al veel aan het voeden en rondsjouwen met draagzakken en hoi zeggen tegen bezoek en een huishouden runnen.
Maar meestal lees ik wel ongeveer mee.
Hijquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is ze een beetje makkeljik? Onze eerste was echt een huil baby, moest altijd speciale manieren hanteren om hem vast te houden, anders was het huilen.
2e was wat dat betreft een stuk makkelijker.
Owh man. Dan ga je het vast nog wel zwaar krijgen. Heb justin wel eens een uur laten huilen in bed. Maagkrampjes, maar ik kan hem ook niet de hele avond mee dragen. dus dat was dan naar boven, weer neerleggen, kusje geven, weglopen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij
Maar hij is erg makkelijk te troosten. Hij drinkt alleen wel om de 2 uur, omdat hij een beetje vroeg was ('s nachts om de 3 of 4 uur, hoezee) en dat is wel vermoeiend.
En ik heb net iets heel stoers gedaan.Ik legde hem in bed in hij begon te huilen en ik wilde hem er weer uit pakken en toen heb ik met mezelf afgesproken dat hij eerst zelf mocht proberen om stil te worden. Op de klok gekeken: 5 minuten, hoppa.
4 ellenlange minuten later was hij stilEn nou ligt hij heerlijk te pitten
Ik vind 5 minuten laten huilen niet tof
Hehe, wel handig inderdaad, een draagzak/doek.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:28 schreef freecell het volgende:
Mwa, als hij huilt is er wat, dus troost ik. Hij werd 5 minuten na mijn post ook redelijk overstuur wakker, dus ik vind het nog niet echt een methode. Huilen is een signaal en dat ga ik niet negeren. Ik loop dus ook wél met hem rond als hij krampjes heeft, maar kan me ook voorstellen dat mensen dat niet doen hoorMijn moeder vindt dat we hem schandelijk verwennen
Hij ligt nu heerlijk te pitten in de draagdoek tegen mij aan. Wilde gewoon dicht bij mama zijn en dat mag.En daar slaaptie dus wel (wat ik niet begrijp in die houding, maar goed
)
En van de draagzak hem ik geen last, kijk maar:
[ afbeelding ]
Kan er alles mee, behalve dingen pakken die hoger liggen dan mijn schouders
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:50 schreef JH87 het volgende:
21 oktober vergaat de wereld. Ik zet het in m'n agenda.
Dat varieertquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:16 schreef Lienekien het volgende:
Freecell, hoe vindt Jaina het nieuwe gezinslid?
Knuffelkroelquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:53 schreef Bob. het volgende:
Oke, true.
Maar "het leek meneer de oogarts verstandig als ik een bril nam" klinkt minder dramatisch. (Ja, dit vind ik dramatisch.)
Brillen kunnen heel mooi staan , hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:53 schreef Bob. het volgende:
Oke, true.
Maar "het leek meneer de oogarts verstandig als ik een bril nam" klinkt minder dramatisch. (Ja, dit vind ik dramatisch.)
Oh jee, dat vreesde je al hè.quote:
Dat is omdat je iemand anders zijn/haar bril op hebt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:28 schreef Bob. het volgende:
Ja kijk, ik heb niks tegen brillen. Jongens met brillen vind ik juist fantastisch.En ook bij veel meisjes vind ik het erg mooi staan. Maar ik heb gewoon écht geen brillenhoofd, altijd als ik iemands bril op pas barst iedereen in lachen uit.
En ik mag geen lenzen omdat ik droge ogen heb.
Welke sterkte heb je dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:28 schreef Bob. het volgende:
Ja kijk, ik heb niks tegen brillen. Jongens met brillen vind ik juist fantastisch.En ook bij veel meisjes vind ik het erg mooi staan. Maar ik heb gewoon écht geen brillenhoofd, altijd als ik iemands bril op pas barst iedereen in lachen uit.
Oh helemaal niet zo ernstig hoor, -1,5 & -1,25, maar ik heb al haast een jaar lang altijd pijnlijke en vermoeide ogen. En nadat ik eindeloos met oogdruppels bezig ben geweest en dat niks hielp moest ik een bril maar eens gaan proberen van die kerel.quote:
Brillen zijn tof. En cute. En sexy, bij knappe bibliothecaresses (Spelling?!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:28 schreef Bob. het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook niet blij met m'n bril. Ik voel me er lelijk door, maar toch nog liever dat dan weer een oogontsteking.
Heerlijke dag met m'n nichtjes gehad.. Ik was aan het tekenen met de oudste (bijna 3) en ze had al een auto en een vogel en een mooie bloem getekend, toen ik d'r vroeg om een konijn voor me te tekenen. Ze keek me aan alsof ik gek geworden was en zei: "Dat kan ik toch nog helemaal niet!"
.
Ok, je had er vast bij moeten zijn. Maar je kon me oprapen..
Dank je wel, maar dat laatste vind ik een beetje eng.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Bob. het volgende:
Aw, zijn dat jouw kindjes JoOLz? Die grijns.![]()
En ik vond je bril jou prima staan hoor DaD! Ik zie je wel eens lopen in de UB
Ja, dat klinkt het wel een beetje he?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je wel, maar dat laatste vind ik een beetje eng..
Hey, dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:15 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen maar weer. Enkele keren ruw onderbroken in m'n nachtrust vannacht, maar ik voel me nu wel redelijk wakker.
Goede dag, dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gewinkeld.
Ik heb pijnlijke voeten, ben doodop en heb meer dan 100 euro uitgegeven. Tsk.
Yeh.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Goede dag, dus![]()
Nu tevreden op de bank gaan zitten met een kop thee en je aankopen nog een keer bekijken
Ging best goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:10 schreef Bob. het volgende:
Oeh, wat heb je allemaal gekocht Chips?
En hoe zijn de gedichtjes eigenlijk gegaan Fille? Was't leuk?
Is niet weg, is omgezet in iets veel mooiersquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Yeh.
Alleen mn arme 100 euro is weg.
Schoenen, strikje, haarspul & beenwarmers. (foto deux.)quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:10 schreef Bob. het volgende:
Oeh, wat heb je allemaal gekocht Chips?
En hoe zijn de gedichtjes eigenlijk gegaan Fille? Was't leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Te kekke schoenen gewoonquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Schoenen, strikje, haarspul & beenwarmers. (foto deux.)
lijkt me buiten kijf.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik denk dat die je wel heel sexy zullen staan ja.
Ik heb gekooktquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:31 schreef maok het volgende:
Goedenavond. Afgelopen 2 dagen ongeveer 800km gereden en een hele toffe conferentie mee gemaakt. Heb ik nog wat gemist? (de suikerbieten ook geroken en ook weer genoeg vrachtwagens tegen gekomen trouwens)
Sexyquote:
ik heb afgelopen 2 dagen 1600 km gereden, waarvan 1100 afgelopen vrijdagquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:31 schreef maok het volgende:
Goedenavond. Afgelopen 2 dagen ongeveer 800km gereden en een hele toffe conferentie mee gemaakt. Heb ik nog wat gemist? (de suikerbieten ook geroken en ook weer genoeg vrachtwagens tegen gekomen trouwens)
Nee dank je. Je oude autotje staat trouwens in het magazine van onze kerkquote:Op zondag 21 september 2008 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb afgelopen 2 dagen 1600 km gereden, waarvan 1100 afgelopen vrijdag
Wil je me nu aanraken?
vrijdag Cornjum-Arnhem-Cochem-Nürburg-Adenau-Kottenborn-Venlo-Cornjum, zaterdag Cornjum-Stiens-Hilversum-Oud_Gastel-Rotterdam-Den Haag-Amsterdam-Menaldum-Stiens-Leeuwarden-Cornjum.quote:
Ja hilarisch.quote:Op zondag 21 september 2008 13:20 schreef JH87 het volgende:
Hoe was je feestje met de heleboel dronken mensen trouwens, Bob?
Dat zijn de cityhoppers.quote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrijdag Cornjum-Arnhem-Cochem-Nürburg-Adenau-Kottenborn-Venlo-Cornjum, zaterdag Cornjum-Stiens-Hilversum-Oud_Gastel-Rotterdam-Den Haag-Amsterdam-Menaldum-Stiens-Leeuwarden-Cornjum.
Zo horen feestjes en de nasleep altijd te zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 13:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hilarisch.En het mooiste van alles is nog dat ik me nu, ondanks de belachelijke hoeveelheden punch, beter voel dan na een normale nacht omdat ik zowaar 8 uur achter elkaar heb geslapen.
Welk oude autootje en waarom?quote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dank je. Je oude autotje staat trouwens in het magazine van onze kerk
Die licht blauwe visa, die eerste foto uit 2cv's FOBO. Er staat namelijk een stukje in het magazine dat hij geschreven heeft.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dank je. Je oude autotje staat trouwens in het magazine van onze kerk
Ik heb je gezegd waarvoor het was en ik vermoed/vrees dat ik niet eens een exemplaar voor mezelf krijg. Maar het magazine komt ook digitaal uitquote:Op zondag 21 september 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, ja 2cv gebruikt wel vaker foto's van mij. Als het goed is zal hij dna ook wel een exemplaar voor mij probeen te regelen. Ik dacht dat het voor de BX club was
Wanneer begin je aan het reparatie/restauratie proces ?quote:Op zondag 21 september 2008 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb btw nog steeds twee licht blauwe Visas
Ooit op een dag gaat er een weer rijden
Link?quote:Op zondag 21 september 2008 14:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd waarvoor het was en ik vermoed/vrees dat ik niet eens een exemplaar voor mezelf krijg. Maar het magazine komt ook digitaal uit
Als ik geld heb. Maar die ene moet op zich wel ff zsm uit elkaar...quote:Op zondag 21 september 2008 14:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wanneer begin je aan het reparatie/restauratie proces ?
Ja, absoluut. Ik heb een hekel aan moeten staan in de trein.quote:Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef maok het volgende:
Lekker rustig?
Ja, absoluut. Ik heb een hekel aan moeten staan in de trein.quote:Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef maok het volgende:
Lekker rustig?
Zodra ik ook een link hebquote:
quote:[..]
Als ik geld heb. Maar die ene moet op zich wel ff zsm uitin elkaar...
Als jij maar een nog beter bod doet om hem terug te kopen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan doe je een goed bod als je m in elkaar wilt zetten
Ik heb geen coupé, dat kan deze arme sloeber niet betalen man.quote:Op zondag 21 september 2008 15:23 schreef nietzman het volgende:
Groetjes aan je coupé Jop!
Dat klopt maar die gang heet geen gang maar balkonquote:Op zondag 21 september 2008 16:11 schreef Bob. het volgende:
Heten niet al die trein ding coupés? Ook de grote 2e klas dingen? Of moet je daadwerkelijk in de gang staat beste Jop?
Maar sporten ho maar?quote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef Bob. het volgende:
Misschien is die dame tegenover je nu wel heel mooi van binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |