Gooi je haar los.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:02 schreef JH87 het volgende:
En ik heb stiekem feestvlokken voor op brood gekocht.![]()
Ik kwam jequote:Op donderdag 18 september 2008 16:24 schreef teigan het volgende:
Opruimwoede hebben wij alweer gehad, ik denk niet eens data we er tijd voor hebben, mochten we het willen...
Hm, irritant. Maar gewoon je best doen, en al het gestress van de rest maar laten gaan, meer kun je niet doen lijkt me.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:51 schreef JH87 het volgende:
Ik moet nog over Tanzania presenteren enzo. Weet niet zeker of dat allemaal wel in de pudding gaat lukken, maar ik ben nog aan het regelen en ondertussen word ik al helemaal platgespamd met noodkreten dat we straks de laatste subsidie niet krijgen enzo.
Goede zaak!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:21 schreef maok het volgende:
Hier ook opruimwoede, mijn slaapkamer is bijna klaar, nog een stukje voile op maat maken en ophangen en het is klaar.
Ja, we hebben ook nog tijd zat naar mijn mening. Maar ik ga de pudding lekker laten schieten, denk dat 't leuker is hier in Groningen op basis- of middelbare scholen te gaan praten en presenteren. Da's ook veel interactiever.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, irritant. Maar gewoon je best doen, en al het gestress van de rest maar laten gaan, meer kun je niet doen lijkt me.
Hmm, dat moet ik maar eens komen testenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:42 schreef maok het volgende:
[..]
Je herkent mijn huis niet meer terug denk ik.
waarom nu weer? ik houd het nog steeds op 2084quote:Op donderdag 18 september 2008 17:50 schreef JH87 het volgende:
21 oktober vergaat de wereld. Ik zet het in m'n agenda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |