Ah oke, dat maakt het iets minder knap dat je mag, maar nog steeds wel dapper!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vanaf half tien, weet niet hoelaat ik ben.
En Bob, het is open mic, dus iedereen mag
Ik weet er wel een.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah oke, dat maakt het iets minder knap dat je mag, maar nog steeds wel dapper!![]()
Zo, en dan heb ik nu ook nog een tvp in het nieuwe topic, een mooiere afsluiting van de dag kan een mens zich toch niet wensen.
Sportief redacterenquote:Op donderdag 18 september 2008 01:20 schreef Peterselieman het volgende:
Grmbl. Wil ik een morgen genieten van de sierlijke dichtkunst, kan ik weer niet, omdat ik sportief moet redacteren
Omdat mijne de lading dekte.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:29 schreef JH87 het volgende:
En wat bewoog je er nu toe juist de reactie van Chips te citeren?
Eigenbeschikking?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik haat dit oefenbetoog.
We moesten een betoog schrijven over of je voor of tegen een leeftijdsgrens was voor tattoeages/piercings.Nu ben ik voor, en nu heb ik dus al 3 voorargumenten uitgewerkt, en nu moet ik nog een tegenargument + weerlegging, maar dat wil maar niet lukken.
Is een gevoel.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:29 schreef JH87 het volgende:
En wat bewoog je er nu toe juist de reactie van Chips te citeren?
Ja, maar het vervelende is dat ik het daar deels mee eens ben.quote:
I try, I try.... but it's so hard I cry sometimesquote:Op donderdag 18 september 2008 11:26 schreef nietzman het volgende:
Daar zijn we hier in het Noorden te nuchter voor. Je moet nog wel een beetje acclimatiseren merk ik wel.
Dit is wel een ander nummer.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:38 schreef nietzman het volgende:
Van die hele zielige House-scène..
Tien tegen éen dat ze er een tranentrekkende scène voor aan het verzinnen zijn. Vast iets over een dood kindje of puppy.quote:
That's what she said.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
I try, I try.... but it's so hard I cry sometimes
Wij Groningers staan boven dergelijke spiegelende ongein.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wie? Je moeder?
Ja, d'r gaat dan ook niks boven Groningen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wij Groningers staan boven dergelijke spiegelende ongein.
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:01 schreef nietzman het volgende:
Uhuh, de grotemensentaal van Grutte Pyr. De man waar Ataturk van in z'n broek zou pissen..
vs.quote:Mustafa Kemal Atatürk dronk enorme hoeveelheden van de sterk alcoholische Raki, een destillaat van druiven. Hij geniet in het hedendaagse Turkije nog steeds een haast mythische status en openbare kritiek op hem in de media is niet mogelijk. Zijn portret hangt nog steeds in ieder openbaar gebouw.
Oh ja, heel eng.quote:Er bestaat geen pagina met de naam "grutte pyr"
quote:Grote Pier, Fries: Grutte Pier, ook Lange Pier (1480? - 28 oktober 1520) is de naam waaronder Pier Gerlofs Donia als Fries vrijheidsstrijder bekendheid heeft gekregen. Rond zijn figuur heeft zich een uitgebreide legendevorming voorgedaan en het is moeilijk te zeggen wat er van de verhalen over Grote Pier op waarheid berust en wat niet.
De jouwe heeft geen hakding.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Oh ja, heel eng.
met twijfelquote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef Lyssa het volgende:
zal ik nog wel een tvp zetten?
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef Lyssa het volgende:
zal ik nog wel een tvp zetten?
Boedelscheidingquote:Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef nietzman het volgende:
Waarom heb je 'm weggemaakt dan?.
Ze is zelfs randstadsquote:Op donderdag 18 september 2008 12:21 schreef nietzman het volgende:
Wat een grafhoer. Ze is vast niet zo'n grote Friescist als jij.
Neh.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:28 schreef Bob. het volgende:
Ik zou een reddingsactie op gaan zetten Alex!
Ja, had ik al gekeken maar daar stond hij niet meer bij. Maar het is al gelukt, moest gewoon de hele knoppenbalk er opnieuw op zetten.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef nietzman het volgende:
View>Show Toolbar?
Ik voel je, dat weet je.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:50 schreef Bob. het volgende:
Woah, timing. Ik had je planten ding nog niet gelezen.
Ik wel somsquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef nietzman het volgende:
Hebben jullie de kachel al weer aan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |