Ah oke, dat maakt het iets minder knap dat je mag, maar nog steeds wel dapper!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vanaf half tien, weet niet hoelaat ik ben.
En Bob, het is open mic, dus iedereen mag
Ik weet er wel een.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah oke, dat maakt het iets minder knap dat je mag, maar nog steeds wel dapper!![]()
Zo, en dan heb ik nu ook nog een tvp in het nieuwe topic, een mooiere afsluiting van de dag kan een mens zich toch niet wensen.
Sportief redacterenquote:Op donderdag 18 september 2008 01:20 schreef Peterselieman het volgende:
Grmbl. Wil ik een morgen genieten van de sierlijke dichtkunst, kan ik weer niet, omdat ik sportief moet redacteren
Omdat mijne de lading dekte.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:29 schreef JH87 het volgende:
En wat bewoog je er nu toe juist de reactie van Chips te citeren?
Eigenbeschikking?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik haat dit oefenbetoog.
We moesten een betoog schrijven over of je voor of tegen een leeftijdsgrens was voor tattoeages/piercings.Nu ben ik voor, en nu heb ik dus al 3 voorargumenten uitgewerkt, en nu moet ik nog een tegenargument + weerlegging, maar dat wil maar niet lukken.
Is een gevoel.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:29 schreef JH87 het volgende:
En wat bewoog je er nu toe juist de reactie van Chips te citeren?
Ja, maar het vervelende is dat ik het daar deels mee eens ben.quote:
I try, I try.... but it's so hard I cry sometimesquote:Op donderdag 18 september 2008 11:26 schreef nietzman het volgende:
Daar zijn we hier in het Noorden te nuchter voor. Je moet nog wel een beetje acclimatiseren merk ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |