Goede dag, dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gewinkeld.
Ik heb pijnlijke voeten, ben doodop en heb meer dan 100 euro uitgegeven. Tsk.
Yeh.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Goede dag, dus![]()
Nu tevreden op de bank gaan zitten met een kop thee en je aankopen nog een keer bekijken
Ging best goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:10 schreef Bob. het volgende:
Oeh, wat heb je allemaal gekocht Chips?
En hoe zijn de gedichtjes eigenlijk gegaan Fille? Was't leuk?
Is niet weg, is omgezet in iets veel mooiersquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Yeh.
Alleen mn arme 100 euro is weg.
Schoenen, strikje, haarspul & beenwarmers. (foto deux.)quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:10 schreef Bob. het volgende:
Oeh, wat heb je allemaal gekocht Chips?
En hoe zijn de gedichtjes eigenlijk gegaan Fille? Was't leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Te kekke schoenen gewoonquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Schoenen, strikje, haarspul & beenwarmers. (foto deux.)
lijkt me buiten kijf.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik denk dat die je wel heel sexy zullen staan ja.
Ik heb gekooktquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:31 schreef maok het volgende:
Goedenavond. Afgelopen 2 dagen ongeveer 800km gereden en een hele toffe conferentie mee gemaakt. Heb ik nog wat gemist? (de suikerbieten ook geroken en ook weer genoeg vrachtwagens tegen gekomen trouwens)
Sexyquote:
ik heb afgelopen 2 dagen 1600 km gereden, waarvan 1100 afgelopen vrijdagquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:31 schreef maok het volgende:
Goedenavond. Afgelopen 2 dagen ongeveer 800km gereden en een hele toffe conferentie mee gemaakt. Heb ik nog wat gemist? (de suikerbieten ook geroken en ook weer genoeg vrachtwagens tegen gekomen trouwens)
Nee dank je. Je oude autotje staat trouwens in het magazine van onze kerkquote:Op zondag 21 september 2008 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb afgelopen 2 dagen 1600 km gereden, waarvan 1100 afgelopen vrijdag
Wil je me nu aanraken?
vrijdag Cornjum-Arnhem-Cochem-Nürburg-Adenau-Kottenborn-Venlo-Cornjum, zaterdag Cornjum-Stiens-Hilversum-Oud_Gastel-Rotterdam-Den Haag-Amsterdam-Menaldum-Stiens-Leeuwarden-Cornjum.quote:
Ja hilarisch.quote:Op zondag 21 september 2008 13:20 schreef JH87 het volgende:
Hoe was je feestje met de heleboel dronken mensen trouwens, Bob?
Dat zijn de cityhoppers.quote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrijdag Cornjum-Arnhem-Cochem-Nürburg-Adenau-Kottenborn-Venlo-Cornjum, zaterdag Cornjum-Stiens-Hilversum-Oud_Gastel-Rotterdam-Den Haag-Amsterdam-Menaldum-Stiens-Leeuwarden-Cornjum.
Zo horen feestjes en de nasleep altijd te zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 13:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hilarisch.En het mooiste van alles is nog dat ik me nu, ondanks de belachelijke hoeveelheden punch, beter voel dan na een normale nacht omdat ik zowaar 8 uur achter elkaar heb geslapen.
Welk oude autootje en waarom?quote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dank je. Je oude autotje staat trouwens in het magazine van onze kerk
Die licht blauwe visa, die eerste foto uit 2cv's FOBO. Er staat namelijk een stukje in het magazine dat hij geschreven heeft.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dank je. Je oude autotje staat trouwens in het magazine van onze kerk
Ik heb je gezegd waarvoor het was en ik vermoed/vrees dat ik niet eens een exemplaar voor mezelf krijg. Maar het magazine komt ook digitaal uitquote:Op zondag 21 september 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, ja 2cv gebruikt wel vaker foto's van mij. Als het goed is zal hij dna ook wel een exemplaar voor mij probeen te regelen. Ik dacht dat het voor de BX club was
Wanneer begin je aan het reparatie/restauratie proces ?quote:Op zondag 21 september 2008 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb btw nog steeds twee licht blauwe Visas
Ooit op een dag gaat er een weer rijden
Link?quote:Op zondag 21 september 2008 14:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd waarvoor het was en ik vermoed/vrees dat ik niet eens een exemplaar voor mezelf krijg. Maar het magazine komt ook digitaal uit
Als ik geld heb. Maar die ene moet op zich wel ff zsm uit elkaar...quote:Op zondag 21 september 2008 14:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wanneer begin je aan het reparatie/restauratie proces ?
Ja, absoluut. Ik heb een hekel aan moeten staan in de trein.quote:Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef maok het volgende:
Lekker rustig?
Ja, absoluut. Ik heb een hekel aan moeten staan in de trein.quote:Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef maok het volgende:
Lekker rustig?
Zodra ik ook een link hebquote:
quote:[..]
Als ik geld heb. Maar die ene moet op zich wel ff zsm uitin elkaar...
Als jij maar een nog beter bod doet om hem terug te kopen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan doe je een goed bod als je m in elkaar wilt zetten
Ik heb geen coupé, dat kan deze arme sloeber niet betalen man.quote:Op zondag 21 september 2008 15:23 schreef nietzman het volgende:
Groetjes aan je coupé Jop!
Dat klopt maar die gang heet geen gang maar balkonquote:Op zondag 21 september 2008 16:11 schreef Bob. het volgende:
Heten niet al die trein ding coupés? Ook de grote 2e klas dingen? Of moet je daadwerkelijk in de gang staat beste Jop?
Maar sporten ho maar?quote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef Bob. het volgende:
Misschien is die dame tegenover je nu wel heel mooi van binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |