Link?quote:Op zondag 21 september 2008 14:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd waarvoor het was en ik vermoed/vrees dat ik niet eens een exemplaar voor mezelf krijg. Maar het magazine komt ook digitaal uit
Als ik geld heb. Maar die ene moet op zich wel ff zsm uit elkaar...quote:Op zondag 21 september 2008 14:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wanneer begin je aan het reparatie/restauratie proces ?
Ja, absoluut. Ik heb een hekel aan moeten staan in de trein.quote:Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef maok het volgende:
Lekker rustig?
Ja, absoluut. Ik heb een hekel aan moeten staan in de trein.quote:Op zondag 21 september 2008 15:11 schreef maok het volgende:
Lekker rustig?
Zodra ik ook een link hebquote:
quote:[..]
Als ik geld heb. Maar die ene moet op zich wel ff zsm uitin elkaar...
Als jij maar een nog beter bod doet om hem terug te kopen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan doe je een goed bod als je m in elkaar wilt zetten
Ik heb geen coupé, dat kan deze arme sloeber niet betalen man.quote:Op zondag 21 september 2008 15:23 schreef nietzman het volgende:
Groetjes aan je coupé Jop!
Dat klopt maar die gang heet geen gang maar balkonquote:Op zondag 21 september 2008 16:11 schreef Bob. het volgende:
Heten niet al die trein ding coupés? Ook de grote 2e klas dingen? Of moet je daadwerkelijk in de gang staat beste Jop?
Maar sporten ho maar?quote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef Bob. het volgende:
Misschien is die dame tegenover je nu wel heel mooi van binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |