Sexyquote:
ik heb afgelopen 2 dagen 1600 km gereden, waarvan 1100 afgelopen vrijdagquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:31 schreef maok het volgende:
Goedenavond. Afgelopen 2 dagen ongeveer 800km gereden en een hele toffe conferentie mee gemaakt. Heb ik nog wat gemist? (de suikerbieten ook geroken en ook weer genoeg vrachtwagens tegen gekomen trouwens)
Nee dank je. Je oude autotje staat trouwens in het magazine van onze kerkquote:Op zondag 21 september 2008 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb afgelopen 2 dagen 1600 km gereden, waarvan 1100 afgelopen vrijdag
Wil je me nu aanraken?
vrijdag Cornjum-Arnhem-Cochem-Nürburg-Adenau-Kottenborn-Venlo-Cornjum, zaterdag Cornjum-Stiens-Hilversum-Oud_Gastel-Rotterdam-Den Haag-Amsterdam-Menaldum-Stiens-Leeuwarden-Cornjum.quote:
Ja hilarisch.quote:Op zondag 21 september 2008 13:20 schreef JH87 het volgende:
Hoe was je feestje met de heleboel dronken mensen trouwens, Bob?
Dat zijn de cityhoppers.quote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrijdag Cornjum-Arnhem-Cochem-Nürburg-Adenau-Kottenborn-Venlo-Cornjum, zaterdag Cornjum-Stiens-Hilversum-Oud_Gastel-Rotterdam-Den Haag-Amsterdam-Menaldum-Stiens-Leeuwarden-Cornjum.
Zo horen feestjes en de nasleep altijd te zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 13:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hilarisch.En het mooiste van alles is nog dat ik me nu, ondanks de belachelijke hoeveelheden punch, beter voel dan na een normale nacht omdat ik zowaar 8 uur achter elkaar heb geslapen.
Welk oude autootje en waarom?quote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dank je. Je oude autotje staat trouwens in het magazine van onze kerk
Die licht blauwe visa, die eerste foto uit 2cv's FOBO. Er staat namelijk een stukje in het magazine dat hij geschreven heeft.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dank je. Je oude autotje staat trouwens in het magazine van onze kerk
Ik heb je gezegd waarvoor het was en ik vermoed/vrees dat ik niet eens een exemplaar voor mezelf krijg. Maar het magazine komt ook digitaal uitquote:Op zondag 21 september 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, ja 2cv gebruikt wel vaker foto's van mij. Als het goed is zal hij dna ook wel een exemplaar voor mij probeen te regelen. Ik dacht dat het voor de BX club was
Wanneer begin je aan het reparatie/restauratie proces ?quote:Op zondag 21 september 2008 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb btw nog steeds twee licht blauwe Visas
Ooit op een dag gaat er een weer rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |