Ja, daarom. Ik dacht daarom dat Bob. misschien geen hermafrodiet tegen was gekomen, maar blijkbaar wel dusquote:Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef JH87 het volgende:
Hermafrodiet kom je bij mensen toch ook maar zéééér zelden tegen? Volgens mij waren het voornamelijk van die lelijke groene plantjes op de bodem van de ocean.
Daar ging het niet eens over.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef nietzman het volgende:
Gewoon wat sierlijker lopen, Bobje!
Maar ik stond stil, in de rij. Dan is dat soms gewoon wat lastig.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef nietzman het volgende:
Vast wel, je schudde vast niet genoeg met the goods.
Mijn humor wordt niet begrepen. Nu weet ik hoe Nietz zich voeltquote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Duh!
Maar de zekering was echt door (zwartgeblakerd), en zonder nieuwe zekering doe ik de stekker er echt niet in!
Ehm nee, net een filmpje gekeken.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:53 schreef nietzman het volgende:
Ga je zuipen, Groels?
Nou meer de variant van kom maar op met bier. Hier is in dat geval in t centrum ongeveer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:20 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik ben aan het rellen in andere topics, waar is hier ¿?
Surpriseparty, studievereniging borrel, ik probeer gewoon alles tegelijk. Was ook nog op de Vismarkt. Jij ook?quote:
Dat krijg je met al die 17 en 18 jarige 1e jaars die voor het eerst in de grote stad zijn, die worden gelijk dronken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:30 schreef Lyssa het volgende:
Weer thuis van stappen, met de conclusie dat ik van dansen hou, maar niet van uitgaan en dronken mensen
Die conclusie trek ik ook eigenlijk elke keer weer. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik vind uitgaan 9 van de 10 keer echt hell.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:30 schreef Lyssa het volgende:
Weer thuis van stappen, met de conclusie dat ik van dansen hou, maar niet van uitgaan en dronken mensen
Wheheh erg is dat, die wikipedia-"mods" vinden zichzelf idd heel watquote:Op donderdag 11 september 2008 23:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wikipedia sukkels![]()
Mijn schoonmoeder is schrijfster, en ik heb zojuist een foto, gemaakt op mijn trouwdag door mijn moeder met daarop mijn schoonouders, bewerkt, schoonmoeder uitgeknipt en deze op wikipedia gepleurd. (voor het artikel over mijn schoonmoeder)
Nu heeft een 1 of andere wiki-kerel het op de lijst van verwijdering gezet omdat ik mogelijk auteursrechten schendt![]()
De fotograaf heeft namelijk mogelijk geen toestemming verleend
Mijn moeder heeft die foto's zelf niet eens meer
Volgens mij was echt half Fok! aanwezig daar, of niet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:38 schreef Grulez het volgende:
Wat een vreemde avond gister qua publiek...
Neuh niet op de vismarkt geweest. half 2 de stad in gegaan ofzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij was echt half Fok! aanwezig daar, of niet?
als wij aan de voorkant willen gaan slapen, dan moeten we het bed in de woonkamer zetten..quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:11 schreef maok het volgende:
Ik slaap tijdelijk even in de woonkamer nu ik bezig ben met mijn slaapkamer, dat scheelt ook bij de overlast van thuiskomende dronken studenten, mijn woonkamer zit namelijk aan de rustige kant en mijn slaapkamer vlak naast de fietsenschuur.
Maar jullie hebben natuurlijk veel meer studenten naast jullie wonen.
eerder maakt het niet zoveel uit, dan sliep ik gewoon wat langer door 's ochtends.. Maar nu is het gewoon heel vervelend als je al flink moe bent, je 2 uur op de wekker ziet, en weet dat je om kwart voor 7 op moet staan, en je voor de klas gewoon fit moet zijn, je kan niet eens een half dagje suf achter een computertje hangen zeg maar..quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:26 schreef Bob. het volgende:
Ik vind dronken studenten eigenlijk altijd alleen maar leuk, lopen ze al zingend onder mijn raam langs, of krijg je de meest debiele dronken gesprekken mee.
Maar ik slaap sowieso nooit aan een stuk, en of ik nou 5x uit mezelf of 6x dankzij een dronken student wakker word maakt dan ook niet zo veel uit. Maar ik kan me voorstellen dat het anders behoorlijk irritant kan zijn.
ik voeg mijn mening bij deze!quote:
Ik weet het ook niet.quote:
Komt vast goed.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben doodzenuwachtig voor morgenDag meedraaien bij potentiële werkgever...
Dan trekt 'ie alleen maar meer vandalen aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:09 schreef 2cv het volgende:
Weekend ! Ik ben redelijk moe zeg maar. Alleen geen zin om naar bed te gaan
Criezel heeft wat schade (heb het apparaat met de neus de grond in proberen te boren waardoor de stukken bumper in het rond vlogen en er 1 koplamp los zat, ducktape doet wonderen btw) en de motorkap is door een vandaal ondergekalkt. Goede reden om daar nu maar eens een Fryske Flagge op te schilderen.
Nee, dat is dan Quapo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef Bob. het volgende:
Damnit. Tripo dan?
Één dagje in Groningen neerzettenquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan trekt 'ie alleen maar meer vandalen aan:').
Irritant accent.quote:
Was hij niet genomineerd voor Groninger van het jaarquote:
Hoe kan een fictief persoon nou genomineerd wordenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Was hij niet genomineerd voor Groninger van het jaar
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoe kan een fictief persoon nou genomineerd worden
Zo dusquote:Evert Baptist, het belangrijkste typetje van komiek Wim Drenth, uit het Groningse Vriescheloo is genomineerd voor Groninger van het jaar. Deze uitverkiezing heeft hij vooral te danken aan zijn neptelefoontjes. Zo bezorgde hij een telefoniste van Wehkamp een flinke lachbui toen hij haar vroeg om een 'laange onderboksem'.
De Groningse versie van Willempie, die vooral opereert voor radiostation Simone FM, reageert: "Terecht, terecht, 't is terecht." Op de vraag of hij de andere genomineerden kent, antwoordt hij: "Dat meisje, daar heb ik wel foto's van gezien. Heb wel foto's boven m'n bed hangen."
Over zijn kansen voor de titel is hij kort: "D'r bij zijn is alles, zegt mijn vrouw Greta altijd. D'r bij zijn is alles. Je moet het ook zo zien. Ben ik toch weer even een paar uurtjes van huis weg, d'r is toch ook wel bier daar?!"
Met die hoogblonde volslanke jonge griet van 38 toch?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:54 schreef nietzman het volgende:
Weet iemand nog hoe ik thuisgekomen ben?
Geweldig stukjequote:
Nee, ik wil het niet kaal. Gelukkig wordt het grootste deel nog altijd gewoon met de schaar gedaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Botte mesjes dus.
Je kan beter een goede tondeuse kopen en het zelf doen ( als je kaal wil tenminste).
Scheelt nogal in de kosten.
Het is dan ook niet een daadwerkelijke klacht, maar een goede reden om er een prachtige Fryske Flagge op te schilderen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank je Bob.
En 2cv niet zeuren, hij was met toestemming van jou ondergekalktBovendien heeft dezelfde persoon je een andere motorkap aangeboden en dat heb je afgeslagen....
Ik ga er meestal zelf naartoequote:
Zo'n paar schoenen heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:01 schreef 2cv het volgende:
Mijn schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aar joe tokkie toe mie?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:04 schreef Peterselieman het volgende:
En hoe was het?
Wat niet ?quote:
Ik heb ze maar een paar foldertjes gegeven van onze kerk. Maar serieus, ik heb ze vriendelijk verteld dat in niet geintresseerd ben en al christen ben.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En, heb je ze bekeerd?
Sorry, inkoppertje
Weer thuis!![]()
Oh jawelquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
klinkt niet erg taxi-enthousiast
Mocht niet van yvonnequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef maok het volgende:
Ja, waarom bij jij eigenlijk nog steeds mod? Je ging toch stoppen of toch niet meer?
Wat is het nu dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en fok pur nog ter ontspanning
http://maisyreintjes.nl/quote:GRONINGEN - De 14-jarige Maisy Reintjes uit Groningen wordt vermist sinds dinsdag 9 september 2008.
Maisy is dinsdagmorgen rond acht uur op de fiets weggereden bij haar ouderlijke woning aan de Jadestraat. Ze zou naar school gaan, maar is daar nooit aangekomen. Mogelijk is ze per trein naar Venlo vertrokken.
Maisy is 1.70 meter lang en heeft halflang donkerblond haar. Ze droeg een spijkerbroek en een groen/paarse jas. Ook is ze in het bezit van een muisgrijze damestas met vrij grote zilverkleurige hoefijzers erop.
De familie van Maisy is zeer bezorgd en de politie vraagt mensen, die het meisje hebben gezien, te bellen: 0900-8844.
of mail naar maisy@primawebhosting.biz
Als je eens op de site kijkt zie je de gehele foto.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:36 schreef maok het volgende:
Ik heb nieuwe lampjes in mijn tuin![]()
[ afbeelding ]
PS, geen maisy gezien, ook moeilijk te herkennen denk ik met alleen een ogen foto.
Natuurlijk heel vervelend dat Maisy verdwenen is, maar als je echt op zoek naar haar bent, toon dan gelijk een complete foto. Niet iedereen klikt op de link naar die website (ik in elk geval niet). Daarbij is ze nog niet een week weg. Dat wil niet zeggen dat haar ouders niet gigantisch ongerust zijn, maar dat betekent -in mijn ogen- nog niet dat je gelijk een forum vol moet spammen met een zoektocht naar haar. Mijn gok is dat ze of even vrijwillig verdwenen is (ondergedoken bij vrienden ofzo) of dat er iets gebeurd is waar geen oproep meer aan helpt. En echt waar, ik hoop dat ze 'gewoon' ondergedoken is en verder geheel veilig en gezond is. Maar toch, als ze gevonden wordt, meld je dat dan ook even hier ? Dat is wel zo netjes.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:38 schreef Vind_Maisy het volgende:
[..]
Als je eens op de site kijkt zie je de gehele foto.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:36 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
PS, geen maisy gezien, ook moeilijk te herkennen denk ik met alleen een ogen foto.
Je hebt idd helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Natuurlijk heel vervelend dat Maisy verdwenen is, maar als je echt op zoek naar haar bent, toon dan gelijk een complete foto. Niet iedereen klikt op de link naar die website (ik in elk geval niet). Daarbij is ze nog niet een week weg. Dat wil niet zeggen dat haar ouders niet gigantisch ongerust zijn, maar dat betekent -in mijn ogen- nog niet dat je gelijk een forum vol moet spammen met een zoektocht naar haar. Mijn gok is dat ze of even vrijwillig verdwenen is (ondergedoken bij vrienden ofzo) of dat er iets gebeurd is waar geen oproep meer aan helpt. En echt waar, ik hoop dat ze 'gewoon' ondergedoken is en verder geheel veilig en gezond is. Maar toch, als ze gevonden wordt, meld je dat dan ook even hier ? Dat is wel zo netjes.
Ik moest ergens aan denken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:36 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was er eergister wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:02 schreef nietzman het volgende:
Gister en eergister was hij er niet!!
Een ambulance komt over het algemeen niet voor de lol langs anders ...quote:Op zondag 14 september 2008 01:23 schreef Peterselieman het volgende:
Staat hier nu wel een ambulance bij mijn ouderlijk huis in de straat. Is voor zover ik weet niets ernstigs.
Oh jawel hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 01:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een ambulance komt over het algemeen niet voor de lol langs anders ...
Waarschijnlijk hebben ze een zwangere buurvrouw even naar het ziekenhuis vervoerd in een slakkentempoquote:Op zondag 14 september 2008 01:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een ambulance komt over het algemeen niet voor de lol langs anders ...
Zwangerenvervoer gebeurt ook wel met de reguliere taxi. Daar is een ambu veuls te duur voor.quote:Op zondag 14 september 2008 01:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze een zwangere buurvrouw even naar het ziekenhuis vervoerd in een slakkentempo
Geloof dat ze hoogzwanger wasquote:Op zondag 14 september 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zwangerenvervoer gebeurt ook wel met de reguliere taxi. Daar is een ambu veuls te duur voor.
Dat doet niks af aan mijn verhaal. Als ze moet bevallen kan ze best wel met een gewone taxi.quote:Op zondag 14 september 2008 01:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geloof dat ze hoogzwanger was
Doe de grootjes aan de rest van het ccg dat daar zitquote:Op zondag 14 september 2008 10:17 schreef freecell het volgende:
Gefeli aan Teigan
En goedemorgen aan de rest. Aangezien onze kerk vandaag dicht is, wijken wij uit naar de VBG
ik zal grootjes doenquote:Op zondag 14 september 2008 10:19 schreef maok het volgende:
[..]
Doe de grootjes aan de rest van het ccg dat daar zit
Je weet wel, dat leuke dansje waarbij je een grootje na doetquote:
Anders gewoon een sanibroyeur kopenquote:Op zondag 14 september 2008 16:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja.
Ik ben er met bretels.
Overigens heb ik een vaatwasser in de kelder. Heb je daar aansluitingen voor (misschien waar je wasmachine stond)? Zal ik die meenemen?
Kom maar kijkenquote:Op zondag 14 september 2008 16:18 schreef nietzman het volgende:
Bretels?
Ik trek een duidelijke grens bij tuinbroeken hoor.
Ja, maar het duurt ook nog tot twee uurquote:Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef JH87 het volgende:
Dat feestje in de oosterpoort begon toch vanmiddag al?
quote:GRONINGEN - De 14-jarige Maisy Reintjes uit Groningen is terecht. Het meisje werd sinds vorige week dinsdagmorgen vermist.
Maisy vertrok vorige week op de fiets naar school, maar daar kwam ze niet aan. ZaterdagZondag meldde ze zich bij haar moeder. Het is niet bekend waar het meisje al die tijd is geweest.
Net als in mijn tuinquote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef JH87 het volgende:
Kerst is vroeg dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Kerkst Jop, Kerkstmis.quote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef JH87 het volgende:
Kerst is vroeg dit jaar.
Achterlijke opmerking van het jaarquote:Op zondag 14 september 2008 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
Waar jij allemaal wel niet tijd voor hebt om aan te denken
Planner? Sinds wanneer ben jij planner?quote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Achterlijke opmerking van het jaarTijd hebben en denken hebben niks met elkaar te maken... En als planner moet je juist snel denken. En mijn hoofd gat zo snel dat ik mezelf niet bij kan houden
[ afbeelding ]
Op papier sinds 3 jaar alweerquote:Op maandag 15 september 2008 00:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Planner? Sinds wanneer ben jij planner?
En kap nou eens met dat Kerst-gedoe de hele tijd
, dat duurt nog ruim 3 maanden.
g'morgen! Al wat beter daar?quote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef Kleiduif het volgende:
goedemorgen iedereen.
Eetlust is belangrijk.quote:Op maandag 15 september 2008 08:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Hongerlapje! En een beetje humeurig vandaag
Wel als je er zo'n domme opmerking uit weet te krijgen.quote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Tijd hebben en denken hebben niks met elkaar te maken...
Dat zal dan een grote puinhoop worden met jou daar.quote:En als planner moet je juist snel denken. En mijn hoofd gat zo snel dat ik mezelf niet bij kan houden
Lastig idd!quote:Op maandag 15 september 2008 10:29 schreef Kleiduif het volgende:
ja, mijn wond is schoon en is aan het dichtgroeien en de rug van esther gaat ook beter.
is wel weer wat, 2 personen die niet voor zichzelf kunnen zorgen...
Nope. Spannend.quote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef Bob. het volgende:
Hai.
Al wat gehoord Alex van dat taxi-gedoe Alex?
Volgens mij wordt het later zo'n kerel die constant aan het bellen is, hij is nu al vast aan het oefen op de houding.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 15:08 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het later zo'n kerel die constant aan het bellen is, hij is nu al vast aan het oefen op de houding.![]()
Ik hoop het voor je, al vind ik persoonlijk dat iemand voor dat hij planner wordt eerst chauffeur moet zijn geweest. Bij ons op het werk pik ik de planners die geen ex-chauffeurs zijn er zo uit namelijk en niet in positieve zin.quote:Op maandag 15 september 2008 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op papier sinds 3 jaar alweerToen heb ik mijn plannersdiploma's en zo gehaald. Maar over enkele uren hoop ik te horen of ik dan ook eindelijk voor het eerst als planner ga werken.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:08 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het later zo'n kerel die constant aan het bellen is, hij is nu al vast aan het oefen op de houding.![]()
Hoofdzakelijk regiowerk idd, maar ik hoop idd wel dat ik eerst een weekje meemag op een taxi, om ook die kant van het vak te begrijpn.. maar we zine wel, ben nog steeds niet gebeldquote:Op maandag 15 september 2008 15:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, al vind ik persoonlijk dat iemand voor dat hij planner wordt eerst chauffeur moet zijn geweest. Bij ons op het werk pik ik de planners die geen ex-chauffeurs zijn er zo uit namelijk en niet in positieve zin.
Sowieso moeten planners wat mij betreft eens in de zoveel tijd een week de weg op want sommige bij ons hebben echt geen idee hoe lang je over een bepaald traject doet.
Maar goed, ik denk dat dat in jouw geval wel mee valt omdat de meeste taxi-bedrijven over het algemeen regionale ritten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |