Ja, daarom. Ik dacht daarom dat Bob. misschien geen hermafrodiet tegen was gekomen, maar blijkbaar wel dusquote:Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef JH87 het volgende:
Hermafrodiet kom je bij mensen toch ook maar zéééér zelden tegen? Volgens mij waren het voornamelijk van die lelijke groene plantjes op de bodem van de ocean.
Daar ging het niet eens over.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef nietzman het volgende:
Gewoon wat sierlijker lopen, Bobje!
Maar ik stond stil, in de rij. Dan is dat soms gewoon wat lastig.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef nietzman het volgende:
Vast wel, je schudde vast niet genoeg met the goods.
Mijn humor wordt niet begrepen. Nu weet ik hoe Nietz zich voeltquote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Duh!
Maar de zekering was echt door (zwartgeblakerd), en zonder nieuwe zekering doe ik de stekker er echt niet in!
Ehm nee, net een filmpje gekeken.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:53 schreef nietzman het volgende:
Ga je zuipen, Groels?
Nou meer de variant van kom maar op met bier. Hier is in dat geval in t centrum ongeveer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:20 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik ben aan het rellen in andere topics, waar is hier ¿?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |