Ja, daarom. Ik dacht daarom dat Bob. misschien geen hermafrodiet tegen was gekomen, maar blijkbaar wel dusquote:Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef JH87 het volgende:
Hermafrodiet kom je bij mensen toch ook maar zéééér zelden tegen? Volgens mij waren het voornamelijk van die lelijke groene plantjes op de bodem van de ocean.
Daar ging het niet eens over.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef nietzman het volgende:
Gewoon wat sierlijker lopen, Bobje!
Maar ik stond stil, in de rij. Dan is dat soms gewoon wat lastig.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:16 schreef nietzman het volgende:
Vast wel, je schudde vast niet genoeg met the goods.
Mijn humor wordt niet begrepen. Nu weet ik hoe Nietz zich voeltquote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Duh!
Maar de zekering was echt door (zwartgeblakerd), en zonder nieuwe zekering doe ik de stekker er echt niet in!
Ehm nee, net een filmpje gekeken.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:53 schreef nietzman het volgende:
Ga je zuipen, Groels?
Nou meer de variant van kom maar op met bier. Hier is in dat geval in t centrum ongeveer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:20 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik ben aan het rellen in andere topics, waar is hier ¿?
Surpriseparty, studievereniging borrel, ik probeer gewoon alles tegelijk. Was ook nog op de Vismarkt. Jij ook?quote:
Dat krijg je met al die 17 en 18 jarige 1e jaars die voor het eerst in de grote stad zijn, die worden gelijk dronken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:30 schreef Lyssa het volgende:
Weer thuis van stappen, met de conclusie dat ik van dansen hou, maar niet van uitgaan en dronken mensen
Die conclusie trek ik ook eigenlijk elke keer weer. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik vind uitgaan 9 van de 10 keer echt hell.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:30 schreef Lyssa het volgende:
Weer thuis van stappen, met de conclusie dat ik van dansen hou, maar niet van uitgaan en dronken mensen
Wheheh erg is dat, die wikipedia-"mods" vinden zichzelf idd heel watquote:Op donderdag 11 september 2008 23:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wikipedia sukkels![]()
Mijn schoonmoeder is schrijfster, en ik heb zojuist een foto, gemaakt op mijn trouwdag door mijn moeder met daarop mijn schoonouders, bewerkt, schoonmoeder uitgeknipt en deze op wikipedia gepleurd. (voor het artikel over mijn schoonmoeder)
Nu heeft een 1 of andere wiki-kerel het op de lijst van verwijdering gezet omdat ik mogelijk auteursrechten schendt![]()
De fotograaf heeft namelijk mogelijk geen toestemming verleend
Mijn moeder heeft die foto's zelf niet eens meer
Volgens mij was echt half Fok! aanwezig daar, of niet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:38 schreef Grulez het volgende:
Wat een vreemde avond gister qua publiek...
Neuh niet op de vismarkt geweest. half 2 de stad in gegaan ofzo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij was echt half Fok! aanwezig daar, of niet?
als wij aan de voorkant willen gaan slapen, dan moeten we het bed in de woonkamer zetten..quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:11 schreef maok het volgende:
Ik slaap tijdelijk even in de woonkamer nu ik bezig ben met mijn slaapkamer, dat scheelt ook bij de overlast van thuiskomende dronken studenten, mijn woonkamer zit namelijk aan de rustige kant en mijn slaapkamer vlak naast de fietsenschuur.
Maar jullie hebben natuurlijk veel meer studenten naast jullie wonen.
eerder maakt het niet zoveel uit, dan sliep ik gewoon wat langer door 's ochtends.. Maar nu is het gewoon heel vervelend als je al flink moe bent, je 2 uur op de wekker ziet, en weet dat je om kwart voor 7 op moet staan, en je voor de klas gewoon fit moet zijn, je kan niet eens een half dagje suf achter een computertje hangen zeg maar..quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:26 schreef Bob. het volgende:
Ik vind dronken studenten eigenlijk altijd alleen maar leuk, lopen ze al zingend onder mijn raam langs, of krijg je de meest debiele dronken gesprekken mee.
Maar ik slaap sowieso nooit aan een stuk, en of ik nou 5x uit mezelf of 6x dankzij een dronken student wakker word maakt dan ook niet zo veel uit. Maar ik kan me voorstellen dat het anders behoorlijk irritant kan zijn.
ik voeg mijn mening bij deze!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |