Ik heb ze maar een paar foldertjes gegeven van onze kerk. Maar serieus, ik heb ze vriendelijk verteld dat in niet geintresseerd ben en al christen ben.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En, heb je ze bekeerd?
Sorry, inkoppertje
Weer thuis!![]()
Oh jawelquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
klinkt niet erg taxi-enthousiast
Mocht niet van yvonnequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef maok het volgende:
Ja, waarom bij jij eigenlijk nog steeds mod? Je ging toch stoppen of toch niet meer?
Wat is het nu dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en fok pur nog ter ontspanning
http://maisyreintjes.nl/quote:GRONINGEN - De 14-jarige Maisy Reintjes uit Groningen wordt vermist sinds dinsdag 9 september 2008.
Maisy is dinsdagmorgen rond acht uur op de fiets weggereden bij haar ouderlijke woning aan de Jadestraat. Ze zou naar school gaan, maar is daar nooit aangekomen. Mogelijk is ze per trein naar Venlo vertrokken.
Maisy is 1.70 meter lang en heeft halflang donkerblond haar. Ze droeg een spijkerbroek en een groen/paarse jas. Ook is ze in het bezit van een muisgrijze damestas met vrij grote zilverkleurige hoefijzers erop.
De familie van Maisy is zeer bezorgd en de politie vraagt mensen, die het meisje hebben gezien, te bellen: 0900-8844.
of mail naar maisy@primawebhosting.biz
Als je eens op de site kijkt zie je de gehele foto.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:36 schreef maok het volgende:
Ik heb nieuwe lampjes in mijn tuin![]()
[ afbeelding ]
PS, geen maisy gezien, ook moeilijk te herkennen denk ik met alleen een ogen foto.
Natuurlijk heel vervelend dat Maisy verdwenen is, maar als je echt op zoek naar haar bent, toon dan gelijk een complete foto. Niet iedereen klikt op de link naar die website (ik in elk geval niet). Daarbij is ze nog niet een week weg. Dat wil niet zeggen dat haar ouders niet gigantisch ongerust zijn, maar dat betekent -in mijn ogen- nog niet dat je gelijk een forum vol moet spammen met een zoektocht naar haar. Mijn gok is dat ze of even vrijwillig verdwenen is (ondergedoken bij vrienden ofzo) of dat er iets gebeurd is waar geen oproep meer aan helpt. En echt waar, ik hoop dat ze 'gewoon' ondergedoken is en verder geheel veilig en gezond is. Maar toch, als ze gevonden wordt, meld je dat dan ook even hier ? Dat is wel zo netjes.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:38 schreef Vind_Maisy het volgende:
[..]
Als je eens op de site kijkt zie je de gehele foto.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:36 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
PS, geen maisy gezien, ook moeilijk te herkennen denk ik met alleen een ogen foto.
Je hebt idd helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Natuurlijk heel vervelend dat Maisy verdwenen is, maar als je echt op zoek naar haar bent, toon dan gelijk een complete foto. Niet iedereen klikt op de link naar die website (ik in elk geval niet). Daarbij is ze nog niet een week weg. Dat wil niet zeggen dat haar ouders niet gigantisch ongerust zijn, maar dat betekent -in mijn ogen- nog niet dat je gelijk een forum vol moet spammen met een zoektocht naar haar. Mijn gok is dat ze of even vrijwillig verdwenen is (ondergedoken bij vrienden ofzo) of dat er iets gebeurd is waar geen oproep meer aan helpt. En echt waar, ik hoop dat ze 'gewoon' ondergedoken is en verder geheel veilig en gezond is. Maar toch, als ze gevonden wordt, meld je dat dan ook even hier ? Dat is wel zo netjes.
Ik moest ergens aan denken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:36 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |