Ik weet het ook niet.quote:
Komt vast goed.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben doodzenuwachtig voor morgenDag meedraaien bij potentiële werkgever...
Dan trekt 'ie alleen maar meer vandalen aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:09 schreef 2cv het volgende:
Weekend ! Ik ben redelijk moe zeg maar. Alleen geen zin om naar bed te gaan
Criezel heeft wat schade (heb het apparaat met de neus de grond in proberen te boren waardoor de stukken bumper in het rond vlogen en er 1 koplamp los zat, ducktape doet wonderen btw) en de motorkap is door een vandaal ondergekalkt. Goede reden om daar nu maar eens een Fryske Flagge op te schilderen.
Nee, dat is dan Quapo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef Bob. het volgende:
Damnit. Tripo dan?
Één dagje in Groningen neerzettenquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan trekt 'ie alleen maar meer vandalen aan:').
Irritant accent.quote:
Was hij niet genomineerd voor Groninger van het jaarquote:
Hoe kan een fictief persoon nou genomineerd wordenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Was hij niet genomineerd voor Groninger van het jaar
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoe kan een fictief persoon nou genomineerd worden
Zo dusquote:Evert Baptist, het belangrijkste typetje van komiek Wim Drenth, uit het Groningse Vriescheloo is genomineerd voor Groninger van het jaar. Deze uitverkiezing heeft hij vooral te danken aan zijn neptelefoontjes. Zo bezorgde hij een telefoniste van Wehkamp een flinke lachbui toen hij haar vroeg om een 'laange onderboksem'.
De Groningse versie van Willempie, die vooral opereert voor radiostation Simone FM, reageert: "Terecht, terecht, 't is terecht." Op de vraag of hij de andere genomineerden kent, antwoordt hij: "Dat meisje, daar heb ik wel foto's van gezien. Heb wel foto's boven m'n bed hangen."
Over zijn kansen voor de titel is hij kort: "D'r bij zijn is alles, zegt mijn vrouw Greta altijd. D'r bij zijn is alles. Je moet het ook zo zien. Ben ik toch weer even een paar uurtjes van huis weg, d'r is toch ook wel bier daar?!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |