Doe de grootjes aan de rest van het ccg dat daar zitquote:Op zondag 14 september 2008 10:17 schreef freecell het volgende:
Gefeli aan Teigan
En goedemorgen aan de rest. Aangezien onze kerk vandaag dicht is, wijken wij uit naar de VBG
ik zal grootjes doenquote:Op zondag 14 september 2008 10:19 schreef maok het volgende:
[..]
Doe de grootjes aan de rest van het ccg dat daar zit
Je weet wel, dat leuke dansje waarbij je een grootje na doetquote:
Anders gewoon een sanibroyeur kopenquote:Op zondag 14 september 2008 16:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja.
Ik ben er met bretels.
Overigens heb ik een vaatwasser in de kelder. Heb je daar aansluitingen voor (misschien waar je wasmachine stond)? Zal ik die meenemen?
Kom maar kijkenquote:Op zondag 14 september 2008 16:18 schreef nietzman het volgende:
Bretels?
Ik trek een duidelijke grens bij tuinbroeken hoor.
Ja, maar het duurt ook nog tot twee uurquote:Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef JH87 het volgende:
Dat feestje in de oosterpoort begon toch vanmiddag al?
quote:GRONINGEN - De 14-jarige Maisy Reintjes uit Groningen is terecht. Het meisje werd sinds vorige week dinsdagmorgen vermist.
Maisy vertrok vorige week op de fiets naar school, maar daar kwam ze niet aan. ZaterdagZondag meldde ze zich bij haar moeder. Het is niet bekend waar het meisje al die tijd is geweest.
Net als in mijn tuinquote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef JH87 het volgende:
Kerst is vroeg dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Kerkst Jop, Kerkstmis.quote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef JH87 het volgende:
Kerst is vroeg dit jaar.
Achterlijke opmerking van het jaarquote:Op zondag 14 september 2008 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
Waar jij allemaal wel niet tijd voor hebt om aan te denken
Planner? Sinds wanneer ben jij planner?quote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Achterlijke opmerking van het jaarTijd hebben en denken hebben niks met elkaar te maken... En als planner moet je juist snel denken. En mijn hoofd gat zo snel dat ik mezelf niet bij kan houden
[ afbeelding ]
Op papier sinds 3 jaar alweerquote:Op maandag 15 september 2008 00:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Planner? Sinds wanneer ben jij planner?
En kap nou eens met dat Kerst-gedoe de hele tijd
, dat duurt nog ruim 3 maanden.
g'morgen! Al wat beter daar?quote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef Kleiduif het volgende:
goedemorgen iedereen.
Eetlust is belangrijk.quote:Op maandag 15 september 2008 08:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Hongerlapje! En een beetje humeurig vandaag
Wel als je er zo'n domme opmerking uit weet te krijgen.quote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Tijd hebben en denken hebben niks met elkaar te maken...
Dat zal dan een grote puinhoop worden met jou daar.quote:En als planner moet je juist snel denken. En mijn hoofd gat zo snel dat ik mezelf niet bij kan houden
Lastig idd!quote:Op maandag 15 september 2008 10:29 schreef Kleiduif het volgende:
ja, mijn wond is schoon en is aan het dichtgroeien en de rug van esther gaat ook beter.
is wel weer wat, 2 personen die niet voor zichzelf kunnen zorgen...
Nope. Spannend.quote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef Bob. het volgende:
Hai.
Al wat gehoord Alex van dat taxi-gedoe Alex?
Volgens mij wordt het later zo'n kerel die constant aan het bellen is, hij is nu al vast aan het oefen op de houding.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 15:08 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het later zo'n kerel die constant aan het bellen is, hij is nu al vast aan het oefen op de houding.![]()
Ik hoop het voor je, al vind ik persoonlijk dat iemand voor dat hij planner wordt eerst chauffeur moet zijn geweest. Bij ons op het werk pik ik de planners die geen ex-chauffeurs zijn er zo uit namelijk en niet in positieve zin.quote:Op maandag 15 september 2008 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op papier sinds 3 jaar alweerToen heb ik mijn plannersdiploma's en zo gehaald. Maar over enkele uren hoop ik te horen of ik dan ook eindelijk voor het eerst als planner ga werken.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:08 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het later zo'n kerel die constant aan het bellen is, hij is nu al vast aan het oefen op de houding.![]()
Hoofdzakelijk regiowerk idd, maar ik hoop idd wel dat ik eerst een weekje meemag op een taxi, om ook die kant van het vak te begrijpn.. maar we zine wel, ben nog steeds niet gebeldquote:Op maandag 15 september 2008 15:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, al vind ik persoonlijk dat iemand voor dat hij planner wordt eerst chauffeur moet zijn geweest. Bij ons op het werk pik ik de planners die geen ex-chauffeurs zijn er zo uit namelijk en niet in positieve zin.
Sowieso moeten planners wat mij betreft eens in de zoveel tijd een week de weg op want sommige bij ons hebben echt geen idee hoe lang je over een bepaald traject doet.
Maar goed, ik denk dat dat in jouw geval wel mee valt omdat de meeste taxi-bedrijven over het algemeen regionale ritten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |