Ik was er eergister wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:02 schreef nietzman het volgende:
Gister en eergister was hij er niet!!
Een ambulance komt over het algemeen niet voor de lol langs anders ...quote:Op zondag 14 september 2008 01:23 schreef Peterselieman het volgende:
Staat hier nu wel een ambulance bij mijn ouderlijk huis in de straat. Is voor zover ik weet niets ernstigs.
Oh jawel hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 01:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een ambulance komt over het algemeen niet voor de lol langs anders ...
Waarschijnlijk hebben ze een zwangere buurvrouw even naar het ziekenhuis vervoerd in een slakkentempoquote:Op zondag 14 september 2008 01:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een ambulance komt over het algemeen niet voor de lol langs anders ...
Zwangerenvervoer gebeurt ook wel met de reguliere taxi. Daar is een ambu veuls te duur voor.quote:Op zondag 14 september 2008 01:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze een zwangere buurvrouw even naar het ziekenhuis vervoerd in een slakkentempo
Geloof dat ze hoogzwanger wasquote:Op zondag 14 september 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zwangerenvervoer gebeurt ook wel met de reguliere taxi. Daar is een ambu veuls te duur voor.
Dat doet niks af aan mijn verhaal. Als ze moet bevallen kan ze best wel met een gewone taxi.quote:Op zondag 14 september 2008 01:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geloof dat ze hoogzwanger was
" naar te smerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |