Thanx anywaysquote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb niets kunnen vinden iig, en heb zelf ook niets.
Kamperen moet je sowieso niet doen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef nietzman het volgende:
En kamperen in Frankrijk is de ultieme relatietest.
Nee, dat bewaren we speciaal voor hier.quote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn hemel ga elkaar op msn aflebberen
Of mag ik dat ook niet meer zeggen
Liefquote:Op maandag 1 september 2008 23:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, dat bewaren we speciaal voor hier.
Maar jij krijgt ook een lebber hoor.
Succesquote:Op dinsdag 2 september 2008 06:32 schreef JH87 het volgende:
Ik ga op introkamp. Ik moet om 7u op de Ossenmarkt zijn, maar moet nog ontbijten, douchen, aankleden en inpakken. Iets zegt mij dat dat niet gaat lukken.
We hebben het zonder ruzie vaak geoeg gedaan, dat is het meer. Onder meer op Opwekkingquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:33 schreef maok het volgende:
Waarom zetten jullie samen een tent op otm?
Njah, het probleem is dat ik 's avonds niet echt kan. Train 2 avonden in de week en heb waarschijnlijk ook 2 avonden in de week college, daarom wil ik graag overdag werken. Maar ga deze week wel ff bij uitzendbureau langs. In ieder geval bedanktquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Ziggo, is wel inbound callcenterwerk.
De werktijden zijn van 18.00 - 22.00 uur. De eerste twee uur zit je aan de telefoon en de overige uren administratief werk. Aangezien je na 18.00 uur 's avonds werkt krijg je een toeslag, waardoor je loon uitkomt op zo'n 12,50 euro bruto per uur. Op zaterdag en zondag is dit 15 euro bruto per uur.
Wel minimaal 20 uur.
Is dat niet een beetje onder je kunnen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, ik kan ook wel naar CEO solliciteren bij Akzo en dat soort bedrijven, lijkt mij ook wel wat.
Neuh, is wel redelijk mijn niveau. Heb niet gestudeerd he?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje onder je kunnen?
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 september 2008 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, is wel redelijk mijn niveau. Heb niet gestudeerd he?
Ik vond mezelf te jong om uit huis toen ik op mn 17e klaar was met VWO (en geloof me ik WAS ook te jong...), en in de regio waren geen opleidingen die me konden boeien. Dus eerst een MBO opleiding gedaan in de richting die ik op wilde, namelijk de logistiek. Maar tone ik op het MB zat gebeureden er een aantal heel bepalende dingen in mijn leven, waardoor ik na MBO niet meer HBO of Uni ben gaan doen. Op zich best zonde, ik was vroeger best veelbelovend.quote:
lolquote:Op woensdag 3 september 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer allemaal eerstejaars studenten op het Hanze die een ' moord ' op moeten lossen om zo een beetje wegwijs te worden.
10 locaties waarvan bij 5 locaties iemand zit met een ' oranje ' shirt die een potentiele moordenaar kan zijn. 5 locaties zijn dus gewoon voor niks en puur alleen om te weten waar het is, ik zit bij een van die locaties. Ik heb gister volgens mij wel 10 groepjes gehad die gewoon hun vragen begonnen te stellen![]()
" JE MOET MENSEN HEBBEN IN EEN ORANJE SHIRTJE EN NIET GEWOON OP ELKE LOCATIE VRAGEN GAAN STELLEN "
Er staat wel heel groot 'fietsendiefstal' opquote:Op woensdag 3 september 2008 10:41 schreef Peterselieman het volgende:
En in die vrachtwagen stoppen ze alle fietsen onder het mom van een grote diefstal van fietsen?
leg uit!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is er 't een en ander te doen met betrekking tot de officiele opening van het hoge schooljaar?
Oh, dat is wel vervelend, vooral als je vond dat het daarvoor gewoon goed ging! Ik denk dat je dat verhaal dan maar niet al te persoonlijk moet opvatten, en het moet doen zoals jij vind dat het goed is. En sommige klassen zijn gewoon echt druk, daar kan je als docent niks aan doen. Maar da's natuurlijk wel extra vervelend als je daarvoor net met die collega had gepraat..quote:Op woensdag 3 september 2008 08:46 schreef teigan het volgende:
Bob., het was een heel verhaal over dingen waar ik mee op moest passen, en waar ik eigenlijk nog niet zoveel aan dacht, omdat het volgens mij wel goed gaat...
Maarja, als je dus ook nog aan die dingen gaat denken(had vooral met orde te maken), en je daarna een drukke klas hebt, waarbij het niet helemaal lukt, dan ga je echt aan jezelf twijfelen...
Erik de Engerd?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:39 schreef teigan het volgende:
Ik hoorde trouwens in de stad dat de minister van Justitie er is, die liep een beetje rond te shoppen..
Oh, niet fokken met mensen met een oranje shirtje hé.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer allemaal eerstejaars studenten op het Hanze die een ' moord ' op moeten lossen om zo een beetje wegwijs te worden.
10 locaties waarvan bij 5 locaties iemand zit met een ' oranje ' shirt die een potentiele moordenaar kan zijn. 5 locaties zijn dus gewoon voor niks en puur alleen om te weten waar het is, ik zit bij een van die locaties. Ik heb gister volgens mij wel 10 groepjes gehad die gewoon hun vragen begonnen te stellen![]()
" JE MOET MENSEN HEBBEN IN EEN ORANJE SHIRTJE EN NIET GEWOON OP ELKE LOCATIE VRAGEN GAAN STELLEN "
Dat heb ik nu ook met FF3quote:Op woensdag 3 september 2008 16:44 schreef MaxMark het volgende:
Ik zit nu met Google Chrome te spelen, maar die verneukt de layout van de YoutTube-video een beetje. Wel grappig is dat er een spellingscontrole zit ingebouwd in het tekstvak waarin ik nu deze post type
Crome gebruikt dan ook de engine van Safari.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:10 schreef Bob. het volgende:
Safari heeft het ook automatisch, erg handig voor spellings-idioten zoals ik.
Is al heel lang als plugin beschikbaar voor Firefox.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:44 schreef MaxMark het volgende:
Ik zit nu met Google Chrome te spelen, maar die verneukt de layout van de YoutTube-video een beetje. Wel grappig is dat er een spellingscontrole zit ingebouwd in het tekstvak waarin ik nu deze post type
Ben admin van 's werelds grootste brommobielforum, dus ik geniet volop van deze verkeerd geparkeerde Cantaquote:Op woensdag 3 september 2008 17:10 schreef nietzman het volgende:
Oh is voor jou Alex.
Nee, sorry, brommobiel kan ik niet betalen, is te duur.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, die rooie is de nieuwe mobiel van Alex
Ik hoor iedereen altijd zeggen dat het oh-zo-makkelijk haakt inparkeren zou zijn met die dingen, maar dit is de eerste keer dat ik iemand het ook daadwerkelijk heb zien doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben admin van 's werelds grootste brommobielforum, dus ik geniet volop van deze verkeerd geparkeerde Canta
dat mogen ze inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:11 schreef maok het volgende:
[..]
Mogen die autotjes niet gewoon op stoep parkeren?
He Wouter, Hoe is het in Saint Louis, Missouri?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:58 schreef Inkomen het volgende:
Môgguh.
Warm, grijs (dus regen & onweer hopelijk) & maar één college vandaag.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
He Wouter, Hoe is het in Saint Louis, Missouri?
Wedden dat het een Vindicathuis is.quote:Gratis wonen op 1 minuut lopen van de Grote Markt. De kamer heeft een ingebouwde hoogslaper van 2 m2 op iets meer dan twee meter hoogte zodat je de volledige 4 m2 grondoppervlakte tot je beschikking hebt voor andere dingen dan je bed. Het enige wat we van je willen is dat je de keuken, gemeenschappelijke kamer, douche, wc's en gangen netjes houdt. Dit hoeft natuurlijk niet dagelijks, maar een paar keer in de week. Daarnaast moet het vuinis (2 zakken) bijna dagelijks gedaan worden.
Advertentie geplaatst op 30-8-2008, 17:10
Over de kamer
Lokatie: Grote Markt, Groningen
Toon kamers in de buurt van deze kamer
Huurprijs: ¤ 1 kale huur +
¤ 10 gas/water/licht
¤ 11 per maand
Inderdaad en het is nog maar begin september :Squote:Op woensdag 3 september 2008 13:04 schreef teigan het volgende:
Arme kinderen....
Ik zag vorige week al brokspeculaas, maar de AH heeft dus de rekken met pepernoten en zooi alweer staan...
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:54 schreef teigan het volgende:
JH87, dat lijkt me wel, ze zijn volgens mij ook gewoon op zoke naar een goedkope schoonmaker...
De schoonmaker moet dan ook in de schoonmaakkast wonen, 4 m2 dat mag je niet eens een kamer noemen, op een plattegrond heet dat een inloopkast of berging.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:54 schreef teigan het volgende:
JH87, dat lijkt me wel, ze zijn volgens mij ook gewoon op zoke naar een goedkope schoonmaker... Ik zou denk ik niet willen weten hoe het huis eruit ziet, en hoeveel mensen er wonen....
Het zal ook eens nietquote:Op donderdag 4 september 2008 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg gister ineens een heel lief bericht van m'n allerbeste vriendin van vroeger met wie het om een heel stomme reden is misgegaan, dus ik ben helemaal emotioneel..
Ik ben voor mijn doen echt verdomde stabiel de laatste tijd.quote:
Knuffelkroelquote:Op donderdag 4 september 2008 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn doen echt verdomde stabiel de laatste tijd.. Maar ik ben ongesteld en dit was ook gewoon heel lief.
.
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Knuffelkroel
Echt gemeend, niet sarcastisch![]()
* RealZeus geeft onderstaande aan DaD.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg gister ineens een heel lief bericht van m'n allerbeste vriendin van vroeger met wie het om een heel stomme reden is misgegaan, dus ik ben helemaal emotioneel..
Nee, daarmee zal 't wel lukken hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus geeft onderstaande aan DaD.
[ afbeelding ]
Is dit genoeg of moet je nog een pallet?
Whehe!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, ik ben weg, naar de receptie van een trouwerij in één of ander gat in Friesland van een nicht waarvan ik alleen weet dat ze een afgrijselijke smaak in trouwkaarten heeft. Leuk.. Maar wel een mooie gelegenheid om m'n nieuwe laarzen aan te kunnen trekken.
Weekend? Morgenochtend begint de week voor mij pasquote:Op donderdag 4 september 2008 17:22 schreef Bob. het volgende:
Weekend! Of nouja.. maar eerst eens mijn boeken gaan doorspitten.
Ik heb al sinds maandag colleges, maar wel altijd vrijdag vrij en verder sowieso het relaxte rooster ooi. Dus ik mag niet klagen.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weekend? Morgenochtend begint de week voor mij pas![]()
Direct daarna wel weekend trouwens
Ik heb naast weekend ook nieuwe boeken. Met de topper competent afstuderen, brrrr.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:22 schreef Bob. het volgende:
Weekend! Of nouja.. maar eerst eens mijn boeken gaan doorspitten.
Ik heb allemaal leuke boeken eigenlijk wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:37 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb naast weekend ook nieuwe boeken. Met de topper competent afstuderen, brrrr.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YEEEUAUUUAAHH BIERR !!11!11!einz!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is eng daar. Ik vind het trouwens ook niet echt overtuigend als zij 'bier' roept.quote:
Chips is niet engquote:Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef maok het volgende:
[..]
Ze is eng daar. Ik vind het trouwens ook niet echt overtuigend als zei 'bier' roept.
En een op halve kracht draaiende ijsfabriekquote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef nietzman het volgende:
JEEEEEEUUUUU SINT NYSKTER MERKE HJIR HA WE BIER NO.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef nietzman het volgende:
Ohja, want het dak enzo.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
En een op halve kracht draaiende ijsfabriek
ChipsZak.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik herken bier. Bier.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef nietzman het volgende:
Ik zette mijn 'YEEEUUAAHH BIER EN VOETBAL 1:2;1;1;!;1quote:Op donderdag 4 september 2008 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ChipsZak.![]()
Je hoofd, wat doet het
Knuffelkroel?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gisteravond was raar, kut geslapen vannacht, niet blij met mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Fnuffel?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
I need all the knuffelkroels I can get.
Knuffelkroelquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
I need all the knuffelkroels I can get.
Hier hetzelfde maar ik ben maar vast met de was begonnen. Vind ik net een ouderwets dubbeltje in de wasmachine die waarschijnlijk uit de zak is gerold van een bewoner die voor mij heeft gewassen. (Zou die al sinds 2002 niet meer hebben gewassenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:05 schreef JH87 het volgende:
Ik ben altijd in voor groepsknuffels, zeker als ze ook nog eens nut hebben.![]()
En zelf ben ik me nu mentaal aan het voorbereiden op het opruimen van deze ruimte die moet doorgaan voor een kamer.
- Of iemand heeft grondig zijn kamer opgeruimd, kam een dubbeltje tegen en stopte deze in zijn zak.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:11 schreef maok het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar ik ben maar vast met de was begonnen. Vind ik net een ouderwets dubbeltje in de wasmachine die waarschijnlijk uit de zak is gerold van een bewoner die voor mij heeft gewassen. (Zou die al sinds 2002 niet meer hebben gewassen)
Nogal een geluksdubbeltje als je 'm kwijtraakt!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef freecell het volgende:
[..]
- Of iemand heeft van iemand een geluksdubbeltje gekregen.
Genoeg scenario's denkbaar
Knuffelkroelquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie zijn lief!
Dan heeft er nu iemand heel erg pech, ik ben hem trouwens ook al weer kwijt, hij viel uit mijn oog achter de verwarmingquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nogal een geluksdubbeltje als je 'm kwijtraakt!
Sensual Seduction · Praia do Brasilquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:54 schreef welkominspace het volgende:
volgende week zondag plato feest!
iemand enig idee of er nog wat anders te doen is deze week?
En over een half jaar veeg je eens een keer achter de verwarming, stop je hem in je broekzak, vergeet je hem, komt hij in de wasmachine, vindt een huisgenoot hem en begint het hele gedonder opnieuwquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef maok het volgende:
[..]
Dan heeft er nu iemand heel erg pech, ik ben hem trouwens ook al weer kwijt, hij viel uit mijn oog achter de verwarming![]()
[ afbeelding ]
Zal ik doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
En over een half jaar veeg je eens een keer achter de verwarming, stop je hem in je broekzak, vergeet je hem, komt hij in de wasmachine, vindt een huisgenoot hem en begint het hele gedonder opnieuw
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
En over een half jaar veeg je eens een keer achter de verwarming, stop je hem in je broekzak, vergeet je hem, komt hij in de wasmachine, vindt een huisgenoot hem en begint het hele gedonder opnieuw
als ik een pruik opdoe en m'n vriendin meeneem dan komen we samen voor ¤34.25 binnen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:05 schreef maok het volgende:
[..]
Sensual Seduction · Praia do Brasil
zaterdag 6 september 2008
13:00 - 23:00
Zilvermeer
Groningen
Muziekstijlen
classics, club, eclectic, electro, groove, house, latin, minimal, progressive, techhouse, techno
Prijs
Voorverkoop: 22,50 Euro (Girl ticket (entree voor 2 dames) ¤ 34,25)
Minimumleeftijd
18
http://sensualseduction.nl/
Misschien ga ik gewoon klimmen, met een beetje geluk ligt het festival terrein naast Bjoeks en kan ik zo gratis vanaf het balkon kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik een pruik opdoe en m'n vriendin meeneem dan komen we samen voor ¤34.25 binnen?
moet ik ook maar weer eens een abbo op nemenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef maok het volgende:
[..]
Misschien ga ik gewoon klimmen, met een beetje geluk ligt het festival terrein naast Bjoeks en kan ik zo gratis vanaf het balkon kijken.
yup, niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:47 schreef freecell het volgende:
Ik kan straks ook weer klimmen![]()
En Google Chrome bevalt eigenlijk best goed
Inmiddels weer laagquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup, niks mis mee.
Welk niveau zit je?
same here.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Inmiddels weer laag
Maar ik zat op 5b ongeveer, dus schoot ook nog niet echt op.
Oe ik heb ook hele recente nare ervaringen met tequilaquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef RealZeus het volgende:Mijn kroegbaas had één of amnder nieuw drankje, op basis van tequilla.
Mijn lichaam, wat doe je.![]()
En natuurlijk een knuffel voor DaD.
Omdat je denkt, ach dat valt vast wel weer mee... en dan drink je er 5 en ook 5 wodka en ja dan ehh...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef JH87 het volgende:
Tequila raak ik al vijf jaar niet meer aan geloof ik. De apfelkorn heb ik zeven jaar geleden al opgegeven. Waarom krijgen jullie dit pas zo laat door?
Toen ik bijna 3 kwart jaar niet had geklommen viel het nog best mee, ik zat na een keer al weer op mijn oude niveau van 5b. Het schijnt dat je pas bij hogere niveaus echt weer een poos moet trainen om er te komen. Zo is het net als fietsen, dat verleer je niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Inmiddels weer laag
Maar ik zat op 5b ongeveer, dus schoot ook nog niet echt op.
Ik vanacht nogquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oe ik heb ook hele recente nare ervaringen met tequila
Omdat het niet zo heette. Het heet iets van Clitto of zo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef JH87 het volgende:
Tequila raak ik al vijf jaar niet meer aan geloof ik. De apfelkorn heb ik zeven jaar geleden al opgegeven. Waarom krijgen jullie dit pas zo laat door?
Jup!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:14 schreef teigan het volgende:
ja, het weer is echt drie keer niets..
wij zagen DaD nog achter de kassa zitten toenstraks..
Ben ik ook geweest (optocht). Er waren een aantal lieden die een paar biertjes op hadden. Waaronder mijn oomquote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef nietzman het volgende:
Kom maar op met de foto's voor BBquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest (optocht). Er waren een aantal lieden die een paar biertjes op hadden. Waaronder mijn oom
Ja, Friesland is de grens van hoe ver ik wil gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:54 schreef 2cv het volgende:
Wel in Lemmer willen werken maar niet in Creil ?
Enniewee, kom je dan een kop koffie ofzo halen ?
Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:31 schreef JH87 het volgende:
En daar gaan we weer!
Schatje mag ik je foooooootoooo, heb je 'n foto voor mij?
Amy likte je helemaal af hoor, Mika wilde niets van je weten... Goeiemorgen allemaal!!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:29 schreef maok het volgende:
Daarmee won ik dan ook![]()
Ik wilde ook nog vriendjes worden met Amy maar dat wilde Amy niet.
Oeps, dat bedoel ik, ik wilde vriendjes met Mika worden. Maar amy was wel heel lief.quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Amy likte je helemaal af hoor, Mika wilde niets van je weten... Goeiemorgen allemaal!!!
Wat een shitweer buiten!
Welke foto's ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom maar op met de foto's voor BB
Koppiin
Was je van plan hem morgen aan gort te rijden?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:33 schreef 2cv het volgende:
Goeiedinges. Vandaag een 'nieuwe' rechter buitenspiegel gekregen. Die mag er na morgen op. Zou zonde zijn als ik Criezel morgen aan gort rijd terwijl er net een nieuwe buitenspiegel aan hangt.
Van plan niet, maar de kans is wel aanwezig. Morgen ga ik namelijk racen met het apparaat. Dit keer op een circuit in plaats van op de openbare weg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Was je van plan hem morgen aan gort te rijden?
Goeie tip. Net zoiets als dat je Budweiser moet vermijden. Zelfs slootwater smaakt nog beter.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef Inkomen het volgende:
Môgguh.
Nietz, Jop & andere bierliefhebbers: vermijd Keystone Light bier. Voor altijd.
HAHA. HA. Ha. Grapjas. Van Wikipedia:quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goeie tip. Net zoiets als dat je Budweiser moet vermijden. Zelfs slootwater smaakt nog beter.
Daar kijk ik nu al naar uitquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef JH87 het volgende:
Ik weet de oplossing. Boek een terugvlucht en ren naar de Pintelier.
D'r zit een of andere rus (of ergens anders uit Oost Europa) op jou oude kamer. Ik heb hem nog niet gezien maar ik sprak je oud buurman net.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Daar kijk ik nu al naar uit.
En nu hop, naar een speech van Howard Dean.
Whehequote:Op zaterdag 6 september 2008 23:43 schreef Mark_Boelen het volgende:
Het was een brand in de openhaard van vindicat.....goh wat raar dat het daar brand zeg
Loos dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |