Knuffelkroelquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
I need all the knuffelkroels I can get.
Hier hetzelfde maar ik ben maar vast met de was begonnen. Vind ik net een ouderwets dubbeltje in de wasmachine die waarschijnlijk uit de zak is gerold van een bewoner die voor mij heeft gewassen. (Zou die al sinds 2002 niet meer hebben gewassenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:05 schreef JH87 het volgende:
Ik ben altijd in voor groepsknuffels, zeker als ze ook nog eens nut hebben.![]()
En zelf ben ik me nu mentaal aan het voorbereiden op het opruimen van deze ruimte die moet doorgaan voor een kamer.
- Of iemand heeft grondig zijn kamer opgeruimd, kam een dubbeltje tegen en stopte deze in zijn zak.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:11 schreef maok het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar ik ben maar vast met de was begonnen. Vind ik net een ouderwets dubbeltje in de wasmachine die waarschijnlijk uit de zak is gerold van een bewoner die voor mij heeft gewassen. (Zou die al sinds 2002 niet meer hebben gewassen)
Nogal een geluksdubbeltje als je 'm kwijtraakt!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef freecell het volgende:
[..]
- Of iemand heeft van iemand een geluksdubbeltje gekregen.
Genoeg scenario's denkbaar
Knuffelkroelquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie zijn lief!
Dan heeft er nu iemand heel erg pech, ik ben hem trouwens ook al weer kwijt, hij viel uit mijn oog achter de verwarmingquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nogal een geluksdubbeltje als je 'm kwijtraakt!
Sensual Seduction · Praia do Brasilquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:54 schreef welkominspace het volgende:
volgende week zondag plato feest!
iemand enig idee of er nog wat anders te doen is deze week?
En over een half jaar veeg je eens een keer achter de verwarming, stop je hem in je broekzak, vergeet je hem, komt hij in de wasmachine, vindt een huisgenoot hem en begint het hele gedonder opnieuwquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef maok het volgende:
[..]
Dan heeft er nu iemand heel erg pech, ik ben hem trouwens ook al weer kwijt, hij viel uit mijn oog achter de verwarming![]()
[ afbeelding ]
Zal ik doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
En over een half jaar veeg je eens een keer achter de verwarming, stop je hem in je broekzak, vergeet je hem, komt hij in de wasmachine, vindt een huisgenoot hem en begint het hele gedonder opnieuw
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
En over een half jaar veeg je eens een keer achter de verwarming, stop je hem in je broekzak, vergeet je hem, komt hij in de wasmachine, vindt een huisgenoot hem en begint het hele gedonder opnieuw
als ik een pruik opdoe en m'n vriendin meeneem dan komen we samen voor ¤34.25 binnen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:05 schreef maok het volgende:
[..]
Sensual Seduction · Praia do Brasil
zaterdag 6 september 2008
13:00 - 23:00
Zilvermeer
Groningen
Muziekstijlen
classics, club, eclectic, electro, groove, house, latin, minimal, progressive, techhouse, techno
Prijs
Voorverkoop: 22,50 Euro (Girl ticket (entree voor 2 dames) ¤ 34,25)
Minimumleeftijd
18
http://sensualseduction.nl/
Misschien ga ik gewoon klimmen, met een beetje geluk ligt het festival terrein naast Bjoeks en kan ik zo gratis vanaf het balkon kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik een pruik opdoe en m'n vriendin meeneem dan komen we samen voor ¤34.25 binnen?
moet ik ook maar weer eens een abbo op nemenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef maok het volgende:
[..]
Misschien ga ik gewoon klimmen, met een beetje geluk ligt het festival terrein naast Bjoeks en kan ik zo gratis vanaf het balkon kijken.
yup, niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:47 schreef freecell het volgende:
Ik kan straks ook weer klimmen![]()
En Google Chrome bevalt eigenlijk best goed
Inmiddels weer laagquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup, niks mis mee.
Welk niveau zit je?
same here.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Inmiddels weer laag
Maar ik zat op 5b ongeveer, dus schoot ook nog niet echt op.
Oe ik heb ook hele recente nare ervaringen met tequilaquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef RealZeus het volgende:Mijn kroegbaas had één of amnder nieuw drankje, op basis van tequilla.
Mijn lichaam, wat doe je.![]()
En natuurlijk een knuffel voor DaD.
Omdat je denkt, ach dat valt vast wel weer mee... en dan drink je er 5 en ook 5 wodka en ja dan ehh...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef JH87 het volgende:
Tequila raak ik al vijf jaar niet meer aan geloof ik. De apfelkorn heb ik zeven jaar geleden al opgegeven. Waarom krijgen jullie dit pas zo laat door?
Toen ik bijna 3 kwart jaar niet had geklommen viel het nog best mee, ik zat na een keer al weer op mijn oude niveau van 5b. Het schijnt dat je pas bij hogere niveaus echt weer een poos moet trainen om er te komen. Zo is het net als fietsen, dat verleer je niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Inmiddels weer laag
Maar ik zat op 5b ongeveer, dus schoot ook nog niet echt op.
Ik vanacht nogquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oe ik heb ook hele recente nare ervaringen met tequila
Omdat het niet zo heette. Het heet iets van Clitto of zo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef JH87 het volgende:
Tequila raak ik al vijf jaar niet meer aan geloof ik. De apfelkorn heb ik zeven jaar geleden al opgegeven. Waarom krijgen jullie dit pas zo laat door?
Jup!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:14 schreef teigan het volgende:
ja, het weer is echt drie keer niets..
wij zagen DaD nog achter de kassa zitten toenstraks..
Ben ik ook geweest (optocht). Er waren een aantal lieden die een paar biertjes op hadden. Waaronder mijn oomquote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef nietzman het volgende:
JEEEEEEUUUUU SINT NYSKTER MERKE HJIR HA WE BIER NO.
Kom maar op met de foto's voor BBquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest (optocht). Er waren een aantal lieden die een paar biertjes op hadden. Waaronder mijn oom
Ja, Friesland is de grens van hoe ver ik wil gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:54 schreef 2cv het volgende:
Wel in Lemmer willen werken maar niet in Creil ?
Enniewee, kom je dan een kop koffie ofzo halen ?
Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:31 schreef JH87 het volgende:
En daar gaan we weer!
Schatje mag ik je foooooootoooo, heb je 'n foto voor mij?
Amy likte je helemaal af hoor, Mika wilde niets van je weten... Goeiemorgen allemaal!!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:29 schreef maok het volgende:
Daarmee won ik dan ook![]()
Ik wilde ook nog vriendjes worden met Amy maar dat wilde Amy niet.
Oeps, dat bedoel ik, ik wilde vriendjes met Mika worden. Maar amy was wel heel lief.quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Amy likte je helemaal af hoor, Mika wilde niets van je weten... Goeiemorgen allemaal!!!
Wat een shitweer buiten!
Welke foto's ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom maar op met de foto's voor BB
Koppiin
Was je van plan hem morgen aan gort te rijden?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:33 schreef 2cv het volgende:
Goeiedinges. Vandaag een 'nieuwe' rechter buitenspiegel gekregen. Die mag er na morgen op. Zou zonde zijn als ik Criezel morgen aan gort rijd terwijl er net een nieuwe buitenspiegel aan hangt.
Van plan niet, maar de kans is wel aanwezig. Morgen ga ik namelijk racen met het apparaat. Dit keer op een circuit in plaats van op de openbare weg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Was je van plan hem morgen aan gort te rijden?
Goeie tip. Net zoiets als dat je Budweiser moet vermijden. Zelfs slootwater smaakt nog beter.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef Inkomen het volgende:
Môgguh.
Nietz, Jop & andere bierliefhebbers: vermijd Keystone Light bier. Voor altijd.
HAHA. HA. Ha. Grapjas. Van Wikipedia:quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goeie tip. Net zoiets als dat je Budweiser moet vermijden. Zelfs slootwater smaakt nog beter.
Daar kijk ik nu al naar uitquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef JH87 het volgende:
Ik weet de oplossing. Boek een terugvlucht en ren naar de Pintelier.
D'r zit een of andere rus (of ergens anders uit Oost Europa) op jou oude kamer. Ik heb hem nog niet gezien maar ik sprak je oud buurman net.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Daar kijk ik nu al naar uit.
En nu hop, naar een speech van Howard Dean.
Whehequote:Op zaterdag 6 september 2008 23:43 schreef Mark_Boelen het volgende:
Het was een brand in de openhaard van vindicat.....goh wat raar dat het daar brand zeg
Loos dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |