Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:31 schreef JH87 het volgende:
En daar gaan we weer!
Schatje mag ik je foooooootoooo, heb je 'n foto voor mij?
Amy likte je helemaal af hoor, Mika wilde niets van je weten... Goeiemorgen allemaal!!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:29 schreef maok het volgende:
Daarmee won ik dan ook![]()
Ik wilde ook nog vriendjes worden met Amy maar dat wilde Amy niet.
Oeps, dat bedoel ik, ik wilde vriendjes met Mika worden. Maar amy was wel heel lief.quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Amy likte je helemaal af hoor, Mika wilde niets van je weten... Goeiemorgen allemaal!!!
Wat een shitweer buiten!
Welke foto's ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom maar op met de foto's voor BB
Koppiin
Was je van plan hem morgen aan gort te rijden?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:33 schreef 2cv het volgende:
Goeiedinges. Vandaag een 'nieuwe' rechter buitenspiegel gekregen. Die mag er na morgen op. Zou zonde zijn als ik Criezel morgen aan gort rijd terwijl er net een nieuwe buitenspiegel aan hangt.
Van plan niet, maar de kans is wel aanwezig. Morgen ga ik namelijk racen met het apparaat. Dit keer op een circuit in plaats van op de openbare weg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Was je van plan hem morgen aan gort te rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |