Whehe!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, ik ben weg, naar de receptie van een trouwerij in één of ander gat in Friesland van een nicht waarvan ik alleen weet dat ze een afgrijselijke smaak in trouwkaarten heeft. Leuk.. Maar wel een mooie gelegenheid om m'n nieuwe laarzen aan te kunnen trekken.
Weekend? Morgenochtend begint de week voor mij pasquote:Op donderdag 4 september 2008 17:22 schreef Bob. het volgende:
Weekend! Of nouja.. maar eerst eens mijn boeken gaan doorspitten.
Ik heb al sinds maandag colleges, maar wel altijd vrijdag vrij en verder sowieso het relaxte rooster ooi. Dus ik mag niet klagen.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weekend? Morgenochtend begint de week voor mij pas![]()
Direct daarna wel weekend trouwens
Ik heb naast weekend ook nieuwe boeken. Met de topper competent afstuderen, brrrr.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:22 schreef Bob. het volgende:
Weekend! Of nouja.. maar eerst eens mijn boeken gaan doorspitten.
Ik heb allemaal leuke boeken eigenlijk wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:37 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb naast weekend ook nieuwe boeken. Met de topper competent afstuderen, brrrr.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YEEEUAUUUAAHH BIERR !!11!11!einz!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is eng daar. Ik vind het trouwens ook niet echt overtuigend als zij 'bier' roept.quote:
Chips is niet engquote:Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef maok het volgende:
[..]
Ze is eng daar. Ik vind het trouwens ook niet echt overtuigend als zei 'bier' roept.
En een op halve kracht draaiende ijsfabriekquote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef nietzman het volgende:
JEEEEEEUUUUU SINT NYSKTER MERKE HJIR HA WE BIER NO.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef nietzman het volgende:
Ohja, want het dak enzo.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
En een op halve kracht draaiende ijsfabriek
ChipsZak.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik herken bier. Bier.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef nietzman het volgende:
Ik zette mijn 'YEEEUUAAHH BIER EN VOETBAL 1:2;1;1;!;1quote:Op donderdag 4 september 2008 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ChipsZak.![]()
Je hoofd, wat doet het
Knuffelkroel?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gisteravond was raar, kut geslapen vannacht, niet blij met mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Fnuffel?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
I need all the knuffelkroels I can get.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |