Oe ik heb ook hele recente nare ervaringen met tequilaquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef RealZeus het volgende:Mijn kroegbaas had één of amnder nieuw drankje, op basis van tequilla.
Mijn lichaam, wat doe je.![]()
En natuurlijk een knuffel voor DaD.
Omdat je denkt, ach dat valt vast wel weer mee... en dan drink je er 5 en ook 5 wodka en ja dan ehh...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef JH87 het volgende:
Tequila raak ik al vijf jaar niet meer aan geloof ik. De apfelkorn heb ik zeven jaar geleden al opgegeven. Waarom krijgen jullie dit pas zo laat door?
Toen ik bijna 3 kwart jaar niet had geklommen viel het nog best mee, ik zat na een keer al weer op mijn oude niveau van 5b. Het schijnt dat je pas bij hogere niveaus echt weer een poos moet trainen om er te komen. Zo is het net als fietsen, dat verleer je niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Inmiddels weer laag
Maar ik zat op 5b ongeveer, dus schoot ook nog niet echt op.
Ik vanacht nogquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oe ik heb ook hele recente nare ervaringen met tequila
Omdat het niet zo heette. Het heet iets van Clitto of zo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef JH87 het volgende:
Tequila raak ik al vijf jaar niet meer aan geloof ik. De apfelkorn heb ik zeven jaar geleden al opgegeven. Waarom krijgen jullie dit pas zo laat door?
Jup!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:14 schreef teigan het volgende:
ja, het weer is echt drie keer niets..
wij zagen DaD nog achter de kassa zitten toenstraks..
Ben ik ook geweest (optocht). Er waren een aantal lieden die een paar biertjes op hadden. Waaronder mijn oomquote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef nietzman het volgende:
JEEEEEEUUUUU SINT NYSKTER MERKE HJIR HA WE BIER NO.
Kom maar op met de foto's voor BBquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest (optocht). Er waren een aantal lieden die een paar biertjes op hadden. Waaronder mijn oom
Ja, Friesland is de grens van hoe ver ik wil gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:54 schreef 2cv het volgende:
Wel in Lemmer willen werken maar niet in Creil ?
Enniewee, kom je dan een kop koffie ofzo halen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |