Thanx anywaysquote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb niets kunnen vinden iig, en heb zelf ook niets.
Kamperen moet je sowieso niet doen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef nietzman het volgende:
En kamperen in Frankrijk is de ultieme relatietest.
Nee, dat bewaren we speciaal voor hier.quote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn hemel ga elkaar op msn aflebberen
Of mag ik dat ook niet meer zeggen
Liefquote:Op maandag 1 september 2008 23:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, dat bewaren we speciaal voor hier.
Maar jij krijgt ook een lebber hoor.
Succesquote:Op dinsdag 2 september 2008 06:32 schreef JH87 het volgende:
Ik ga op introkamp. Ik moet om 7u op de Ossenmarkt zijn, maar moet nog ontbijten, douchen, aankleden en inpakken. Iets zegt mij dat dat niet gaat lukken.
We hebben het zonder ruzie vaak geoeg gedaan, dat is het meer. Onder meer op Opwekkingquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:33 schreef maok het volgende:
Waarom zetten jullie samen een tent op otm?
Njah, het probleem is dat ik 's avonds niet echt kan. Train 2 avonden in de week en heb waarschijnlijk ook 2 avonden in de week college, daarom wil ik graag overdag werken. Maar ga deze week wel ff bij uitzendbureau langs. In ieder geval bedanktquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Ziggo, is wel inbound callcenterwerk.
De werktijden zijn van 18.00 - 22.00 uur. De eerste twee uur zit je aan de telefoon en de overige uren administratief werk. Aangezien je na 18.00 uur 's avonds werkt krijg je een toeslag, waardoor je loon uitkomt op zo'n 12,50 euro bruto per uur. Op zaterdag en zondag is dit 15 euro bruto per uur.
Wel minimaal 20 uur.
Is dat niet een beetje onder je kunnen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, ik kan ook wel naar CEO solliciteren bij Akzo en dat soort bedrijven, lijkt mij ook wel wat.
Neuh, is wel redelijk mijn niveau. Heb niet gestudeerd he?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje onder je kunnen?
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 september 2008 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, is wel redelijk mijn niveau. Heb niet gestudeerd he?
Ik vond mezelf te jong om uit huis toen ik op mn 17e klaar was met VWO (en geloof me ik WAS ook te jong...), en in de regio waren geen opleidingen die me konden boeien. Dus eerst een MBO opleiding gedaan in de richting die ik op wilde, namelijk de logistiek. Maar tone ik op het MB zat gebeureden er een aantal heel bepalende dingen in mijn leven, waardoor ik na MBO niet meer HBO of Uni ben gaan doen. Op zich best zonde, ik was vroeger best veelbelovend.quote:
lolquote:Op woensdag 3 september 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer allemaal eerstejaars studenten op het Hanze die een ' moord ' op moeten lossen om zo een beetje wegwijs te worden.
10 locaties waarvan bij 5 locaties iemand zit met een ' oranje ' shirt die een potentiele moordenaar kan zijn. 5 locaties zijn dus gewoon voor niks en puur alleen om te weten waar het is, ik zit bij een van die locaties. Ik heb gister volgens mij wel 10 groepjes gehad die gewoon hun vragen begonnen te stellen![]()
" JE MOET MENSEN HEBBEN IN EEN ORANJE SHIRTJE EN NIET GEWOON OP ELKE LOCATIE VRAGEN GAAN STELLEN "
Er staat wel heel groot 'fietsendiefstal' opquote:Op woensdag 3 september 2008 10:41 schreef Peterselieman het volgende:
En in die vrachtwagen stoppen ze alle fietsen onder het mom van een grote diefstal van fietsen?
leg uit!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is er 't een en ander te doen met betrekking tot de officiele opening van het hoge schooljaar?
Oh, dat is wel vervelend, vooral als je vond dat het daarvoor gewoon goed ging! Ik denk dat je dat verhaal dan maar niet al te persoonlijk moet opvatten, en het moet doen zoals jij vind dat het goed is. En sommige klassen zijn gewoon echt druk, daar kan je als docent niks aan doen. Maar da's natuurlijk wel extra vervelend als je daarvoor net met die collega had gepraat..quote:Op woensdag 3 september 2008 08:46 schreef teigan het volgende:
Bob., het was een heel verhaal over dingen waar ik mee op moest passen, en waar ik eigenlijk nog niet zoveel aan dacht, omdat het volgens mij wel goed gaat...
Maarja, als je dus ook nog aan die dingen gaat denken(had vooral met orde te maken), en je daarna een drukke klas hebt, waarbij het niet helemaal lukt, dan ga je echt aan jezelf twijfelen...
Erik de Engerd?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:39 schreef teigan het volgende:
Ik hoorde trouwens in de stad dat de minister van Justitie er is, die liep een beetje rond te shoppen..
Oh, niet fokken met mensen met een oranje shirtje hé.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer allemaal eerstejaars studenten op het Hanze die een ' moord ' op moeten lossen om zo een beetje wegwijs te worden.
10 locaties waarvan bij 5 locaties iemand zit met een ' oranje ' shirt die een potentiele moordenaar kan zijn. 5 locaties zijn dus gewoon voor niks en puur alleen om te weten waar het is, ik zit bij een van die locaties. Ik heb gister volgens mij wel 10 groepjes gehad die gewoon hun vragen begonnen te stellen![]()
" JE MOET MENSEN HEBBEN IN EEN ORANJE SHIRTJE EN NIET GEWOON OP ELKE LOCATIE VRAGEN GAAN STELLEN "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |