We hebben het zonder ruzie vaak geoeg gedaan, dat is het meer. Onder meer op Opwekkingquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:33 schreef maok het volgende:
Waarom zetten jullie samen een tent op otm?
Njah, het probleem is dat ik 's avonds niet echt kan. Train 2 avonden in de week en heb waarschijnlijk ook 2 avonden in de week college, daarom wil ik graag overdag werken. Maar ga deze week wel ff bij uitzendbureau langs. In ieder geval bedanktquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Ziggo, is wel inbound callcenterwerk.
De werktijden zijn van 18.00 - 22.00 uur. De eerste twee uur zit je aan de telefoon en de overige uren administratief werk. Aangezien je na 18.00 uur 's avonds werkt krijg je een toeslag, waardoor je loon uitkomt op zo'n 12,50 euro bruto per uur. Op zaterdag en zondag is dit 15 euro bruto per uur.
Wel minimaal 20 uur.
Is dat niet een beetje onder je kunnen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, ik kan ook wel naar CEO solliciteren bij Akzo en dat soort bedrijven, lijkt mij ook wel wat.
Neuh, is wel redelijk mijn niveau. Heb niet gestudeerd he?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje onder je kunnen?
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 september 2008 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, is wel redelijk mijn niveau. Heb niet gestudeerd he?
Ik vond mezelf te jong om uit huis toen ik op mn 17e klaar was met VWO (en geloof me ik WAS ook te jong...), en in de regio waren geen opleidingen die me konden boeien. Dus eerst een MBO opleiding gedaan in de richting die ik op wilde, namelijk de logistiek. Maar tone ik op het MB zat gebeureden er een aantal heel bepalende dingen in mijn leven, waardoor ik na MBO niet meer HBO of Uni ben gaan doen. Op zich best zonde, ik was vroeger best veelbelovend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |