Dat heb ik nu ook met FF3quote:Op woensdag 3 september 2008 16:44 schreef MaxMark het volgende:
Ik zit nu met Google Chrome te spelen, maar die verneukt de layout van de YoutTube-video een beetje. Wel grappig is dat er een spellingscontrole zit ingebouwd in het tekstvak waarin ik nu deze post type
Crome gebruikt dan ook de engine van Safari.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:10 schreef Bob. het volgende:
Safari heeft het ook automatisch, erg handig voor spellings-idioten zoals ik.
Is al heel lang als plugin beschikbaar voor Firefox.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:44 schreef MaxMark het volgende:
Ik zit nu met Google Chrome te spelen, maar die verneukt de layout van de YoutTube-video een beetje. Wel grappig is dat er een spellingscontrole zit ingebouwd in het tekstvak waarin ik nu deze post type
Ben admin van 's werelds grootste brommobielforum, dus ik geniet volop van deze verkeerd geparkeerde Cantaquote:Op woensdag 3 september 2008 17:10 schreef nietzman het volgende:
Oh is voor jou Alex.
Nee, sorry, brommobiel kan ik niet betalen, is te duur.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, die rooie is de nieuwe mobiel van Alex
Ik hoor iedereen altijd zeggen dat het oh-zo-makkelijk haakt inparkeren zou zijn met die dingen, maar dit is de eerste keer dat ik iemand het ook daadwerkelijk heb zien doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben admin van 's werelds grootste brommobielforum, dus ik geniet volop van deze verkeerd geparkeerde Canta
dat mogen ze inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:11 schreef maok het volgende:
[..]
Mogen die autotjes niet gewoon op stoep parkeren?
He Wouter, Hoe is het in Saint Louis, Missouri?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:58 schreef Inkomen het volgende:
Môgguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |