Goed punt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:14 schreef Ritchie het volgende:
Ik krijg zin in bier..
Ik kick deze oude post even omhoog. Grappig ding, dat Stads-foto-archief!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:06 schreef eBay het volgende:
[ afbeelding ]
Beschrijving: Het Nassaumonument vanaf de Willem (s) brug, met het Valkenberg op de achtergrond
Datum: 1989- 1989
Fotograaf/Auteur: Wisse, F.
Meer archief fotos zijn te vinden via http://stadsarchief.breda.nl
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:30 schreef Swiffer het volgende:
tuvupu
Die tafel voor 10 personen voorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:11 schreef BossFight het volgende:
Vanavond nog even van dat gebeuren in het Ginneken meegenieten.
Euh wat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die tafel voor 10 personen voor750
euro?
Mestreech is het geworden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:45 schreef Asics het volgende:
waarheen?
Ook nog gefeliciteerd dan!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef fransbreda het volgende:
Ook gefeliciteerd nog rizzo, ik was gister al aan de beurt.
Mjah vanaf een bepaalde leeftijd moet je daar zo weinig mogelijk ophef over maken.
32 ofzo toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef fransbreda het volgende:
Ook gefeliciteerd nog rizzo, ik was gister al aan de beurt.
Mjah vanaf een bepaalde leeftijd moet je daar zo weinig mogelijk ophef over maken.
quote:
32 inderdaad !!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:21 schreef Dalamar het volgende:
Hoi hoi bijna weekend
Alles goed met "de kleine" (en dan bedoel ik je kind) Asics?
godver, heb ik dat gemist? Wanneer ist ventje geboren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:27 schreef Asics het volgende:
[..]
[..]
32 inderdaad !!![]()
met de kleine gaat t uitstekend.
hij hij groeit goed en lacht - dus dat stemt ons vrolijk.
Gelukkig niet zeg! Ik zou me niet voor willen stellen wat er gebeurt als frans zich voortplant.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:03 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Ik zou me niet voor willen stellen wat er gebeurt als frans zich voortplant.
Eeeeejjjjjjjjquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:03 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Ik zou me niet voor willen stellen wat er gebeurt als frans zich voortplant.
NAC DIE WINT DE ....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef fransbreda het volgende:
1 ding weet ik wel zeker.
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neen. Ik ga jou toch ook niet pas accepteren als jij een fles Glorix drinkt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:04 schreef JDude het volgende:
Ga jij nou eerst maar eens Jupiler leren drinken, schavuit.
En dat noemt ie een stukjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:29 schreef Ritchie het volgende:
Ik was nog in Breda vandaag, stukje gefietst:
http://www.gps-sport.net/trainings/cycling_38639
Dan vraag je aan één van die keilekkere dames die je de vorige keren hebt versiert of ze jou kippensoep willen brengenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef BossFight het volgende:
Ik niet, ik ben net wakker.
En ziek ook, jezus wat ben ik verkouden.
Ik voel me echt kut.
heb je niet gezien helaas - anders hadden we ff kunnen pilzen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:11 schreef Ritchie het volgende:
Zo weer naar de Pij, bier drinken!
Waren 2 goeie bands. Lekke Band gaf een mooi showtje weg en Idiot Proof had een goeie Status Quo (quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:56 schreef Asics het volgende:
[..]
heb je niet gezien helaas - anders hadden we ff kunnen pilzen.
btw - weer met de fiets?
Ik zit het net te lezen jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Rondje drank het duurst in AmsterdamBreda
En nu weer aan het werk ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:18 schreef Asics het volgende:
was weer ouderwets gezellig -hips-
whehehe -hips-
hup NAC!!!
Bijna weekend!quote:
en, wat zijn de plannen voor het weekend?quote:
Naar de open dag bij NAC natuurlijk!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:10 schreef Asics het volgende:
[..]
en, wat zijn de plannen voor het weekend?
Jammer dat het om een gemiddeld bedrag gaat waarin ook rosé (quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Rondje drank het duurst in AmsterdamBreda
Almerequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Jammer dat het om een gemiddeld bedrag gaat waarin ook rosé () is verwerkt.
Bier schijnt goedkoper te zijn in Almere. Maar ja, dan liever een dubbeltje meer betalen en in een echte stad zitten.
Waarom ga je niet thuis slapen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:05 schreef BossFight het volgende:
Het begint me trouwens akelig duidelijk te worden dat mijn introkamp recht tegenover mijn huis is.
Wat dus betekend dat als ik 's avonds/s' nachts mijn tent in kruip ik mijn eigen slaapkamer raam kan zien zo ongeveer...![]()
Lig je daar op je luchtbedje, terwijl je heerlijke twee persoonsbed 30 meter verder op staat.
Ik denk niet dat je van het terrein af mag en al helemaal niet om gewoon lekker in je eigen bed te gaan liggen maffen. Misschien kan ik wel van het terrein af om lekker thuis te douchen. Dat zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom ga je niet thuis slapen?
Neem je paar meisjes mee
Leuk topic hè!quote:
Waar zitten jullie dan? Dan kom ik ook even langsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:30 schreef BossFight het volgende:
Heb trouwens eens even op de hyve gekeken van het introkamp. En GODDAMN!!!! wat een hoop lekkere uhhh dames...![]()
Jouw school heeft ook intro hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Waar zitten jullie dan? Dan kom ik ook even langs
Maar zonder NHTV-sletjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jouw school heeft ook intro hoor.
Gniffel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar zonder NHTV-sletjes
Ik mag zodadelijk weer wel naar school...
Goed topic.quote:
Zeker niks te doen vandaag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:41 schreef JDude het volgende:
En nog bedankt veldmuis, nu heb ik weer drie oude topics doorgelezen.
Da hedde gij aardig goed ja!quote:
Goeie bezigheid! Ik ga ze uitprinten en in laten bindenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:41 schreef JDude het volgende:
En nog bedankt veldmuis, nu heb ik weer drie oude topics doorgelezen.
Alle 134 topics?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goeie bezigheid! Ik ga ze uitprinten en in laten binden
Doe mij ook zoeen exemplaar! Wel inclusief pheauteaux he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:15 schreef veldmuis het volgende:
Goeie bezigheid! Ik ga ze uitprinten en in laten binden
Ook van de beruchte Avanspaaltjes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Doe mij ook zoeen exemplaar! Wel inclusief pheauteaux he?
Volgens mij was er niemand tegenop geknald, we vonden het alleen frapant dat die dingen er opeens stonden (zonder communicatie of dan ook).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:38 schreef Asics het volgende:
geef de paaltjes maar de schuld, ipv de mensen die zo slim zijn om er tegenaan te rijden.
stelletje wijven
en?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog drie verschillende 'Kasteelbier' speciaalbiertjes koud liggen, meegenomen van't Bierparadijs in Meer. Het zal me benieuwen!
De eerste twee zijn gesneuveld. Heftig spul wel, 11%quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:47 schreef Asics het volgende:
en?![]()
btw ik ben best blij dat ik geen kaartjes voor Mysteryland heb, als ik zo naar buiten kijk.
Daar moet ik dus ook een keer op bezoek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog drie verschillende 'Kasteelbier' speciaalbiertjes koud liggen, meegenomen van't Bierparadijs in Meer. Het zal me benieuwen!
Zie het plaatje onder je post! Je moet dus niet die borden "Industrieterrein Breda" volgen want dan kom je in Hazeldonk, snapte? In plaats daarvan volg je Transportzone Meer en dan eh, ja dus ergens rechts, zoals op het kaartje. Dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:16 schreef veldmuis het volgende:
He JD is dat gewoon bij Hazeldonk de weg af?
Tof! Dan snap ik hetquote:Op zondag 24 augustus 2008 09:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Zie het plaatje onder je post! Je moet dus niet die borden "Industrieterrein Breda" volgen want dan kom je in Hazeldonk, snapte? In plaats daarvan volg je Transportzone Meer en dan eh, ja dus ergens rechts, zoals op het kaartje. Dus.
Welke kruispunten?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:48 schreef Asics het volgende:
hey Dude! wat is er met al die kruispunten aan de hand?!
Waar was het ergens?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:22 schreef Asics het volgende:
die allemaal op oranje staan te knipperen
ik doe maar mijn ogen dicht en plankgas
heb er vandaag 5 gehad
die.
Begin eens voorzichtig metquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
OMG. Ik heb een Bloodhound Gang concert nodig. Voor wat energie. En spirit. Enzo.
allemaal in de buurt van the Haguedike en Ettense Bahn.quote:
Je zal eroverheen fietsen met 8 bar in de bandjes..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:52 schreef Asics het volgende:
Op andere platsen hebben ze expres het wegdek laten verpauperen zodat er kuilen en dergelijke onstaan.
ja dat kost je je wielen denk!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:20 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Je zal eroverheen fietsen met 8 bar in de bandjes..
De reeks miste jou ook al.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Ooooooohja, deze topicreeks miste ik alweer een hele tijd in mijn MyAT
lekker je kniebanden afscheuren ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:22 schreef Asics het volgende:
kijk.
een potje zaalvoetbal.
leuk en gezond.
CD-roms vervenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:27 schreef fransbreda het volgende:
Ik wil omscholing, van schilder naar ict.
Waar moet ik zijn en wat zijn mijn kansen?
En nee ik wil geen cd roms verven ofzo.
Valt wel mee bij zaalvoetbal. Bij handbal had ik vroeger meer blessures.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:27 schreef fransbreda het volgende:
[..]
lekker je kniebanden afscheuren ook.
Je kunt kijken of er ergens een trainee programma bestaat. Zoiets bijvoorbeeld: http://www.ttp.nl/nl/trai(...)bkq5UCFQ1UQgodXwqIkgquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:53 schreef fransbreda het volgende:
Systeembeheerder oid idd.
Ik zal waarschijnlijk wel moeten studeren maar ik poog eigenlijk wat te vinden waarin ik intern die mogelijkheid kan krijgen,Zal niet makkelijk zijn zoiets te vinden maar in de ict worden momenteel wel mensen gevraagd heb ik begrepen.
Of is die vraag in die sector niet zo groot?
Goh buurman, ik hierquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:51 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is er aan de hand op de Veemarktstraat?
Grip 1 vanwege vanwege TROS Muziekfestival .
Hehe, komen we elkaar gewoon tegen in Breda.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh buurman, ik hier
Ja, daar kwam ik dus ook naar vragen
Nee, ze geven niet zomaar een grip 1.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:14 schreef Ritchie het volgende:
Misschien vanwege de vele mensen? Voor de zekerheid?
De grip1 is wel uit voorzorg gegeven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, ze geven niet zomaar een grip 1.
Heeft ook meer met de communicatie e.d. te maken, dan echt met slachtoffers/omvang van de rampquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De grip1 is wel uit voorzorg gegeven.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef veldmuis het volgende:
Er was ook niet zoveel aan de hand. Wel zo'n grote tent van de SIGMA geloof ik, maar daar is het niet écht druk geweest.
Nou, vandaar dus ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:52 schreef veldmuis het volgende:
De grip1 is wel uit voorzorg gegeven.
Doe je goed hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:57 schreef veldmuis het volgende:
Ja hey, ik moet ook info geven voor het topic!
Immer tof!quote:
Niks d'rvan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:25 schreef Rossdale het volgende:
Hah afleiding, dan sneak ik weer stiekem weg door de achterdeur
Er is echt een moordende vraag naar programmeurs/ ontwikkelaars.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:53 schreef fransbreda het volgende:
Systeembeheerder oid idd.
Ik zal waarschijnlijk wel moeten studeren maar ik poog eigenlijk wat te vinden waarin ik intern die mogelijkheid kan krijgen,Zal niet makkelijk zijn zoiets te vinden maar in de ict worden momenteel wel mensen gevraagd heb ik begrepen.
Of is die vraag in die sector niet zo groot?
Gefeliquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:30 schreef Dalamar het volgende:
Dalamar wordt weer papa!
Ohh wat leuk!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:30 schreef Dalamar het volgende:
Dalamar wordt weer papa!
Man, dat moet een dolle boel geweest zijn daarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:40 schreef veldmuis het volgende:
Maar hey...ben ik nou de enige bredatopicenaar die Monique Smit gisterenavond live gezien heeft?_
Ja en Jantje Smit natuurlijken Frans Bauer en en en en die andere!!! En die ene ook nog!
Nee hoor VM ook ik was van de partij.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:40 schreef veldmuis het volgende:
Maar hey...ben ik nou de enige bredatopicenaar die Monique Smit gisterenavond live gezien heeft?_
Ja en Jantje Smit natuurlijken Frans Bauer en en en en die andere!!! En die ene ook nog!
Och, 60 mensen hadden zich in coma gezopen dus ik denk dat het wel gelukt had moeten zijn hoor, Bassie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef bassieVL het volgende:
Er was niet genoeg bier aanwezig om mij gisteravond naar de grote markt te krijgen.
Als ik deze foto bekijk:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Och, 60 mensen hadden zich in coma gezopen dus ik denk dat het wel gelukt had moeten zijn hoor, Bassie.
En je bent nog vrijgezel, want... ?quote:
Yolanthe wilde niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:37 schreef Dalamar het volgende:
[..]
En je bent nog vrijgezel, want... ?
Ik ben ook ff geweest, maar ik heb niet veel gezien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:40 schreef veldmuis het volgende:
quote:Serious Request: vluchtelinghulp
Het Glazen Huis staat in 2008 in Breda. Het doel van het eerste lustrum van Serious Request is: vluchtelingenhulp
Doel 2008: vluchtelingen en Glazen Huis in Breda
3FM Serious Request, editie 2008, zet zich dit jaar in voor vluchtelingen. Het is een stille ramp: jaarlijks worden 36 miljoen mensen uit hun woning verdreven als gevolg van conflicten. Van de ene op de andere dag moeten zij het doen zonder een dak boven hun hoofd en zonder voedsel en drinkwater. Van vrijdag 19 tot en met woensdag 24 december zamelen drie DJ’s vanuit het Glazen Huis op de Grote Markt in Breda geld in voor een betere en effectievere vluchtelingenhulp in de wereld.
36 miljoen vluchtelingen wereldwijd - Rode Kruis helpt
Het aantal mensen dat op de vlucht slaat door conflicten, groeit nog jaarlijks. Het resultaat: 36 miljoen vluchtelingen wereldwijd. Vluchtelingen die naast persoonlijke bezittingen vaak ook elke vorm van primaire levensbehoeften kwijt zijn. Geen vaste woonplek, geen onderdak, geen medische hulp, geen veiligheid en geen eten of drinken. Het Rode Kruis helpt de getroffenen met voedsel, drinkwater en gezondheidszorg. Daarnaast biedt de noodhulporganisatie onderdak en voorziet het de vluchtelingen van bouwmaterialen om verwoeste woongebieden weer leefbaar te maken. 3FM geeft met Serious Request deze stille ramp een gezicht.
Baas 3FM: deze stille ramp is onvoorstelbaar
Florent Luyckx, zendermanager 3FM: “Een dak boven je hoofd is zo ongeveer de meest basale behoefte van ieder mens. Het is onvoorstelbaar dat ieder jaar miljoenen mensen op de vlucht raken omdat ze in één klap nagenoeg alles kwijt zijn. Dit probleem móet beter belicht worden, daarom heeft 3FM dit jaar vluchtelingenhulp gekozen als onderwerp voor Serious Request. Het is fantastisch dat de gemeente Breda daar ons dit jaar bij gaat helpen.”
Serious Request 2008 in Breda
Na drie jaar de Neude in Utrecht stond het Glazen Huis vorig jaar voor het eerst op een andere locatie, namelijk op het Plein in Den Haag. Dit jaar heeft 3FM gekozen voor de zuidelijke gastvrijheid van Breda, waar het Glazen Huis zes dagen lang op de Grote Markt staat.
Burgemeester Breda: we zijn een goede gastheer
Burgemeester van Breda, Peter van der Velden: “Het is voor Breda natuurlijk een enorme opsteker dat 3FM onze stad als thuisbasis voor deze actie heeft gekozen. We realiseren ons terdege dat we aardig wat waar te maken hebben en dat kunnen we samen, in deze stad en regio. We investeren er flink in om een sociale stad te zijn: we zetten veel in op zorg voor elkaar en sociale cohesie, ook over de grenzen heen. Breda levert een bijdrage aan het realiseren van de VN Millenniumdoelen en gaat bewust om met internationale solidariteit. In die context sluiten de doelen van Serious Request aan bij onze ambities. Kortom, we zullen als een goede gastheer voor deze actie zorgen en samen inzetten op een enorme opbrengst.”
Opbrengsten voorgaande jaren
Het is inmiddels een beproefd concept: drie van onze DJ's sluiten zich zes dagen op in het Glazen Huis, eten niets en maken 24 uur per dag live radio. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers aanvragen en wordt uitgebreid geïnformeerd over het doel van de actie.
2004 - 915.955 EUR voor de vluchtelingen in Darfur
2005 - 2.203.549 EUR voor ontheemde kinderen in Congo
2006 - 5.596.838,13 EUR samen met Studio Brussel voor slachtoffers van landmijnen
2007 - 8.754.252 EUR samen met Studio Brussel en het Zwitserse Couleur Trois voor beter drinkwater
2008 - ?? voor vluchtelingenhulp
Check de site van de laatste editie: http://seriousrequest.3fm.nl/
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:30 schreef Dalamar het volgende:
Dalamar wordt weer papa!
dat zal best - maar zo'n vak moet je wel liggen he. Kijk als je al nooit bij toeval zoiets bent geworden dan moet je maar een s achter je oren krabben of je dat wel wil, en vooral ook of je het wel kan. Daar komt nog eens bij dat het allemaal hele rare snuiters zijn, die geeks, en het is maar de vraag of je jezelf happy zult voelen tussen die lui. Oftewel ik zou het niet gaan opzoeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:29 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Er is echt een moordende vraag naar programmeurs/ ontwikkelaars.
allemaal leuk en aardig - kunnen die goede doelen directeuren hun Audi weer ff volgooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |