Ik denk niet dat je van het terrein af mag en al helemaal niet om gewoon lekker in je eigen bed te gaan liggen maffen. Misschien kan ik wel van het terrein af om lekker thuis te douchen. Dat zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom ga je niet thuis slapen?
Neem je paar meisjes mee
Leuk topic hè!quote:
Waar zitten jullie dan? Dan kom ik ook even langsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:30 schreef BossFight het volgende:
Heb trouwens eens even op de hyve gekeken van het introkamp. En GODDAMN!!!! wat een hoop lekkere uhhh dames...![]()
Jouw school heeft ook intro hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Waar zitten jullie dan? Dan kom ik ook even langs
Maar zonder NHTV-sletjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jouw school heeft ook intro hoor.
Gniffel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar zonder NHTV-sletjes
Ik mag zodadelijk weer wel naar school...
Zeker niks te doen vandaag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:41 schreef JDude het volgende:
En nog bedankt veldmuis, nu heb ik weer drie oude topics doorgelezen.
Goeie bezigheid! Ik ga ze uitprinten en in laten bindenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:41 schreef JDude het volgende:
En nog bedankt veldmuis, nu heb ik weer drie oude topics doorgelezen.
Alle 134 topics?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goeie bezigheid! Ik ga ze uitprinten en in laten binden
Doe mij ook zoeen exemplaar! Wel inclusief pheauteaux he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:15 schreef veldmuis het volgende:
Goeie bezigheid! Ik ga ze uitprinten en in laten binden
Ook van de beruchte Avanspaaltjes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Doe mij ook zoeen exemplaar! Wel inclusief pheauteaux he?
Volgens mij was er niemand tegenop geknald, we vonden het alleen frapant dat die dingen er opeens stonden (zonder communicatie of dan ook).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:38 schreef Asics het volgende:
geef de paaltjes maar de schuld, ipv de mensen die zo slim zijn om er tegenaan te rijden.
stelletje wijven
en?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog drie verschillende 'Kasteelbier' speciaalbiertjes koud liggen, meegenomen van't Bierparadijs in Meer. Het zal me benieuwen!
De eerste twee zijn gesneuveld. Heftig spul wel, 11%quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:47 schreef Asics het volgende:
en?![]()
btw ik ben best blij dat ik geen kaartjes voor Mysteryland heb, als ik zo naar buiten kijk.
Daar moet ik dus ook een keer op bezoek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog drie verschillende 'Kasteelbier' speciaalbiertjes koud liggen, meegenomen van't Bierparadijs in Meer. Het zal me benieuwen!
Zie het plaatje onder je post! Je moet dus niet die borden "Industrieterrein Breda" volgen want dan kom je in Hazeldonk, snapte? In plaats daarvan volg je Transportzone Meer en dan eh, ja dus ergens rechts, zoals op het kaartje. Dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:16 schreef veldmuis het volgende:
He JD is dat gewoon bij Hazeldonk de weg af?
Tof! Dan snap ik hetquote:Op zondag 24 augustus 2008 09:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Zie het plaatje onder je post! Je moet dus niet die borden "Industrieterrein Breda" volgen want dan kom je in Hazeldonk, snapte? In plaats daarvan volg je Transportzone Meer en dan eh, ja dus ergens rechts, zoals op het kaartje. Dus.
Welke kruispunten?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:48 schreef Asics het volgende:
hey Dude! wat is er met al die kruispunten aan de hand?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |