Dan vraag je aan één van die keilekkere dames die je de vorige keren hebt versiert of ze jou kippensoep willen brengenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef BossFight het volgende:
Ik niet, ik ben net wakker.
En ziek ook, jezus wat ben ik verkouden.
Ik voel me echt kut.
heb je niet gezien helaas - anders hadden we ff kunnen pilzen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:11 schreef Ritchie het volgende:
Zo weer naar de Pij, bier drinken!
Waren 2 goeie bands. Lekke Band gaf een mooi showtje weg en Idiot Proof had een goeie Status Quo (quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:56 schreef Asics het volgende:
[..]
heb je niet gezien helaas - anders hadden we ff kunnen pilzen.
btw - weer met de fiets?
Ik zit het net te lezen jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Rondje drank het duurst in AmsterdamBreda
En nu weer aan het werk ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:18 schreef Asics het volgende:
was weer ouderwets gezellig -hips-
whehehe -hips-
hup NAC!!!
Bijna weekend!quote:
en, wat zijn de plannen voor het weekend?quote:
Naar de open dag bij NAC natuurlijk!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:10 schreef Asics het volgende:
[..]
en, wat zijn de plannen voor het weekend?
Jammer dat het om een gemiddeld bedrag gaat waarin ook rosé (quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Rondje drank het duurst in AmsterdamBreda
Almerequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Jammer dat het om een gemiddeld bedrag gaat waarin ook rosé () is verwerkt.
Bier schijnt goedkoper te zijn in Almere. Maar ja, dan liever een dubbeltje meer betalen en in een echte stad zitten.
Waarom ga je niet thuis slapen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:05 schreef BossFight het volgende:
Het begint me trouwens akelig duidelijk te worden dat mijn introkamp recht tegenover mijn huis is.
Wat dus betekend dat als ik 's avonds/s' nachts mijn tent in kruip ik mijn eigen slaapkamer raam kan zien zo ongeveer...![]()
Lig je daar op je luchtbedje, terwijl je heerlijke twee persoonsbed 30 meter verder op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |