Je zal eroverheen fietsen met 8 bar in de bandjes..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:52 schreef Asics het volgende:
Op andere platsen hebben ze expres het wegdek laten verpauperen zodat er kuilen en dergelijke onstaan.
ja dat kost je je wielen denk!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:20 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Je zal eroverheen fietsen met 8 bar in de bandjes..
De reeks miste jou ook al.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Ooooooohja, deze topicreeks miste ik alweer een hele tijd in mijn MyAT
lekker je kniebanden afscheuren ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:22 schreef Asics het volgende:
kijk.
een potje zaalvoetbal.
leuk en gezond.
CD-roms vervenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:27 schreef fransbreda het volgende:
Ik wil omscholing, van schilder naar ict.
Waar moet ik zijn en wat zijn mijn kansen?
En nee ik wil geen cd roms verven ofzo.
Valt wel mee bij zaalvoetbal. Bij handbal had ik vroeger meer blessures.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:27 schreef fransbreda het volgende:
[..]
lekker je kniebanden afscheuren ook.
Je kunt kijken of er ergens een trainee programma bestaat. Zoiets bijvoorbeeld: http://www.ttp.nl/nl/trai(...)bkq5UCFQ1UQgodXwqIkgquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:53 schreef fransbreda het volgende:
Systeembeheerder oid idd.
Ik zal waarschijnlijk wel moeten studeren maar ik poog eigenlijk wat te vinden waarin ik intern die mogelijkheid kan krijgen,Zal niet makkelijk zijn zoiets te vinden maar in de ict worden momenteel wel mensen gevraagd heb ik begrepen.
Of is die vraag in die sector niet zo groot?
Goh buurman, ik hierquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:51 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is er aan de hand op de Veemarktstraat?
Grip 1 vanwege vanwege TROS Muziekfestival .
Hehe, komen we elkaar gewoon tegen in Breda.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh buurman, ik hier
Ja, daar kwam ik dus ook naar vragen
Nee, ze geven niet zomaar een grip 1.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:14 schreef Ritchie het volgende:
Misschien vanwege de vele mensen? Voor de zekerheid?
De grip1 is wel uit voorzorg gegeven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, ze geven niet zomaar een grip 1.
Heeft ook meer met de communicatie e.d. te maken, dan echt met slachtoffers/omvang van de rampquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De grip1 is wel uit voorzorg gegeven.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef veldmuis het volgende:
Er was ook niet zoveel aan de hand. Wel zo'n grote tent van de SIGMA geloof ik, maar daar is het niet écht druk geweest.
Nou, vandaar dus ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:52 schreef veldmuis het volgende:
De grip1 is wel uit voorzorg gegeven.
Doe je goed hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:57 schreef veldmuis het volgende:
Ja hey, ik moet ook info geven voor het topic!
Immer tof!quote:
Niks d'rvan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:25 schreef Rossdale het volgende:
Hah afleiding, dan sneak ik weer stiekem weg door de achterdeur
Er is echt een moordende vraag naar programmeurs/ ontwikkelaars.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:53 schreef fransbreda het volgende:
Systeembeheerder oid idd.
Ik zal waarschijnlijk wel moeten studeren maar ik poog eigenlijk wat te vinden waarin ik intern die mogelijkheid kan krijgen,Zal niet makkelijk zijn zoiets te vinden maar in de ict worden momenteel wel mensen gevraagd heb ik begrepen.
Of is die vraag in die sector niet zo groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |