24 uur in ieder geval niet... maar de precieze tijden zou ik daar eens op moeten zoeken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:01 schreef djenneke het volgende:
Op het raam staat 24 uur per dag open volgens mijn vriend. Zelf weet ik het niet meer... (we kwamen er laatst langsgelopen, vandaar).
Gewoon niet gaan een optie?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:15 schreef veldmuis het volgende:
Lekker.
Ik moet morgen naar school..herkansing.
Heb er nog niks voor gedaan overigens.
welke studie deed jij ook alweer?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:42 schreef veldmuis het volgende:
Straks even wat doorlezen denk ik maar. Ik had een 5 voor het tentamen, en ik had zegmaar niks geleerd, en de colleges....nja, toen was ik vrij.
Dus ik denk dat het wel gaat lukken.
Tot nu toe drie keer geweest, waarvan 1x de film erg tegenviel, eentje gewoon leuk was en eentje briljant.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:32 schreef travelman het volgende:
is hier a iemand geweest: Film in het park (Zes vrijdagen gratis film VALKENBERG BREDA iedere vrijdag vanaf 2 juni tussen ongeveer 22.15 en 22.30 uur als het donker is)
Is dat ook weer?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Het Valkenberg was fucking druk net.
Jammer dat het echt kutmuziek is.
Ja idd, ik ga volgende week ook maar es hangen daar, denk ik. Als ik het niet vergeetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat ook weer?
Hm, volgende week maar eens kijken dan.
De films op vrijdag alleen in juni en de eerste weken van juli.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:05 schreef hannekethemaster het volgende:
tot welke data draaien die films en muziek in dat park?? ik woon namelijk pas vanaf half augustus in Breda, maar t lijkt me wel wat
De ballonfiëstaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:49 schreef JDude het volgende:
Verder is er eind augustus/begin september nog een luchtballonnenfestijn, mocht je daarin geïnteresseerd zijn.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Tilburg is ook gezellig ? Gebasseerd op wat ?.....
Morgen naar de Befteling olé !!!!
Daar heb je cd's voor tomquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:13 schreef Tommeh het volgende:
Ook dan niet want bij Tilburg heb je altijd net wat minder strak radio ontvangst in de auto.
Hehe. Tis echt waar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:13 schreef Tommeh het volgende:
Ook dan niet want bij Tilburg heb je altijd net wat minder strak radio ontvangst in de auto.
idd, deze heeft het achtjarige broertje van het achterneefje van de op twee-na-laatste burgemeester nog gemaaktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:02 schreef veldmuis het volgende:
Dat ze zich eens héél hard gaan schamen voor de layout van die site!
doe je CMD?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:02 schreef veldmuis het volgende:
Dat ze zich eens héél hard gaan schamen voor de layout van die site!
Ik was ook een Nassau-erquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:09 schreef veldmuis het volgende:
Hoi!
Ik zag vanmiddag een persoon lopen die in het vorig deel van deze serie uitvoerig besproken is. Het persoon keek me HEEEEEL vuil aan, dus ik denk dat het persoon me nog kende.
Het was de grote vriend van alle Nassau-ers!!
In het vorige topic was iemand die er ook in de straat woonde/gewoond had oid! Of om de hoek, zoietsquote:Op zondag 9 juli 2006 11:51 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik was ook een Nassau-erEn ik woon dus in die straat van die concierge...en Biologie leraar van der Does woont er ook.
Dan weet ik in welke straat je woontquote:Op zondag 9 juli 2006 11:51 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik was ook een Nassau-erEn ik woon dus in die straat van die concierge...en Biologie leraar van der Does woont er ook.
Dat was ik...quote:Op zondag 9 juli 2006 13:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In het vorige topic was iemand die er ook in de straat woonde/gewoond had oid! Of om de hoek, zoiets.
Ik ga weer eens naar de paardjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |