ik zie dit stad&streek forum ook als een slechte zaak voor onze adoratiereeks.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:56 schreef Henk_Telefoon het volgende:
fijn, een tvp van iemand die nog niets met de stad heeft :S
Cool! Dat is zo'n beetje vanaf de kruising met de Brugstraat gezien, denk ik?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:31 schreef Ritchie het volgende:
Deze hangt bij mij in de woonkamer:
[afbeelding]
Een stukje Breda in Zwijndrecht
omdat ik je het pas gister meldde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:03 schreef Tommeh het volgende:
Waarom had ik dit topic niet eerder gezien!
Breda![]()
Gaaf! Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:31 schreef Ritchie het volgende:
Deze hangt bij mij in de woonkamer:
[afbeelding]
Misschien iets voor een van de technische opleidingen? Geen idee eigenlijk, als NHTV'er.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Hallo.
Wat ik me wel es afvraag he, waarom staat er een keihoge schoorsteen bij Avans op de lovensdijkstraat? Is dat het interne crematorium, of weet iemand wat het echt is?
Het staat ongeveer naast een loze ruimte, de technische opleidingen zitten in een ander gedeelte van het gebouw. eigenlijk naast de trap/een gang/halletje enzo...quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien iets voor een van de technische opleidingen? Geen idee eigenlijk, als NHTV'er.
Hm, dan weet ik het al helemaal niet meer. Vandaag leek het overigens wel alsof er daar wordt gesloopt, zoveel stofwolken. Maar ik zag het vanaf de Hertog Hendriklaan dus had niet zo'n goed zicht.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:51 schreef veldmuis het volgende:
Het staat ongeveer naast een loze ruimte, de technische opleidingen zitten in een ander gedeelte van het gebouw. eigenlijk naast de trap/een gang/halletje enzo...
Is het altijd als school geweest eigenlijk?
Is dat bij de hertog janlaan? Het bejaardentehuis daar wordt geslooptquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, dan weet ik het al helemaal niet meer. Vandaag leek het overigens wel alsof er daar wordt gesloopt, zoveel stofwolken. Maar ik zag het vanaf de Hertog Hendriklaan dus had niet zo'n goed zicht.
Dan zal het daar geweest zijn. Wordt dat gesloopt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef veldmuis het volgende:
Is dat bij de hertog janlaan? Het bejaardentehuis daar wordt gesloopt.
Ik woonde dan ook randje Zandberg, aan de singelquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:57 schreef veldmuis het volgende:
Da's toch niet zo dicht bij zandberg?.
Niet dat ik weet, maar je weet het nooit op avansquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Is dat het interne crematorium
quote:Vandaag leek het overigens wel alsof er daar wordt gesloopt, zoveel stofwolken. Maar ik zag het vanaf de Hertog Hendriklaan dus had niet zo'n goed zicht.
Hm, nee, da's veel verderop. Dat kan ik vanaf de H. Hendriklaan niet gezien hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:07 schreef Niox het volgende:
Ze zijn biji het andere gebouw van Avans een stuk aan het aanbouwen, misschien heb je daar iets van gezien?
Hmm, weet je daar wat meer over?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:07 schreef Niox het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar je weet het nooit op avans. Volgens mij is Avans lovensdijkstraat een omgebouwde fabriekshal. En die schoorsteen laten staan zal wel makkelijker zijn geweest dan slopen.
[..]
Nee, dat stof was 100% zeker van het bejaardentehuis, daar waren ze vandaag druk aan het slopen. Flink gedeelte is er weggehaald vandaag, ben er maar een keer of 6 langsgekomen vandaag dus ik heb het wel wat gevolgdquote:Ze zijn biji het andere gebouw van Avans een stuk aan het aanbouwen, misschien heb je daar iets van gezien?
Deze wil ik graag afradenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef hannekethemaster het volgende:
Welke straat zouden jullie aanraden?
- boschstraat
Mag ik vragen wat je gaat doen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef hannekethemaster het volgende:
(met in acht nemende dat ik in Amphia Molengracht ga werken)
Kan mn NHTV- mailbox eens checkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:28 schreef _Supreme het volgende:
Ik studeer in BredaIemand nog een mooie kamer vrij?
Wilhelminastraat is erg okay. Heb er drie jaar om de hoek gewoond.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef hannekethemaster het volgende:
- concordiastraat
- wilhelminastraat
- boschstraat
- nieuwe prinsenkade
Maar die ligt weer eens plat. Komen wel regelmatig kameraanbiedingen op binnen van medestudenten. Kan ze hier wel posten of doormailen als dat handiger is. Wanneer ik er weer bij kan, dan.quote:
Ha buurtgenootquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
Ik woon op Heuvel ergens, barst er van de tokkies, openbaar dronken oude mannetjes, soort dealers die allemaal rondscheuren en stilstaan op het pleintje hier in hun Golfjes, heerlijke stad.
Hm, is dat die houten keet aan het Dr. Struyckenplein? Daar ga ik regelmatig frituur halen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
Hola
Ik woon wel vlak naast de zogenaamde Kebabhalte, zeker een pluspunt (op de vreemde stamgasten na).
Wel weer aan te raden als je van een joint houdtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:57 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Deze wil ik graag afradenTenzij je ontzettend dol bent op shoarma en kebab en bijkomende voordelen van dergelijke verkooppunten.
Al zit er wel een lekkere Turkse bakker, maar dat terzijde
Die van mij zit ook bij een bushalte maar heet geen Kebabhalte bedenk ik me nu... Nolensplein is ook een stukje verderopquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:37 schreef Rabieluh het volgende:
Nah, op Nolensplein, zit precies bij zo'n bushalte, vandaar de naam Kebab Halte (of misschien zijn er wel meerdere kebabhaltes, dat weet ik niet).
In Breda heb je er altijd wel een paar binnen loop/fietsafstandquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb 't gepresteerd om op fietsafstand van vrijwel iedere coffeeshop te gaan wonen
wilhelminastraat:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef hannekethemaster het volgende:
ok breda mensen vanaf ongeveer 1 augustus kom ik jullie stad verrijken en nou heb ik de keus tussen een aantal appartementen. (ik ben nog volkomen onbekend in de stad)
- concordiastraat
- wilhelminastraat
- boschstraat
- nieuwe prinsenkade
Een vriendin van me heeft aan de Nieuwe Prinsenkade gewoond. Als zij voor iedere autoinbraak die zij zag de politie zou hebben gebeld, dan was ze failliet gegaan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:54 schreef richkes het volgende:
Ik weet niet of autoinbraken typisch voor het centrum zijn. In het Ginneken hebben we ook niets te klagen..
Gaat alleen op indien iemand aangifte doet. En waarom die moeite nemen? Behalve als het voor de verzekering moet. Ik ging de aangiftes opsparen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:01 schreef Rabieluh het volgende:
http://misdaadkaart.nl/Breda
Weet niet of hij deze link pakt, anders gewoon even http://misdaadkaart.nl gebruiken.
Een ding is iig zeker: Breda is crimineler dan dat plaatje doet vermoeden...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:06 schreef richkes het volgende:
[..]
Gaat alleen op indien iemand aangifte doet. En waarom die moeite nemen? Behalve als het voor de verzekering moet. Ik ging de aangiftes opsparen.
En dat noemen ze een misdaadkaartquote:Bredanaar aangehouden voor rijden zonder rijbewijs
BREDA: Een 31-jarige inwoner van Breda is woensdagmiddag op de Verbeetenstraat aangehouden door de politie. Rond 15:30 uur zag een agent de man in zijn auto rijden, terwijl hij niet handsfree aan het bellen was. De Bredanaar bleek ook niet in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs en gaf daarom ook nog eens een valse naam op. De politie bracht de man over naar het bureau. Na verhoor is hij heengezonden. De politie maakt proces-verbaal op.
Nou niet dan? Levenslang op water en brood zeg ik je!quote:
Ik weet er misschien nog wel 1, als je een oud studentenhuis waar weinig onderhoud aan wordt gepleegd niet erg vindquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:28 schreef _Supreme het volgende:
Nee het bejaardentehuis naast LO-61 zijn ze echt aan het slopen, laast zaten er geen ramen meer in enzo, dus is goed mogelijk dat de stofwolken daar vandaan komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:07 schreef Niox het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar je weet het nooit op avans. Volgens mij is Avans lovensdijkstraat een omgebouwde fabriekshal. En die schoorsteen laten staan zal wel makkelijker zijn geweest dan slopen.
[..]
Ze zijn biji het andere gebouw van Avans een stuk aan het aanbouwen, misschien heb je daar iets van gezien?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef veldmuis het volgende:
Het zou bíjna een avans roddeltopic kunnen worden alhier!
Tuinzichtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:54 schreef richkes het volgende:
Ik weet niet of autoinbraken typisch voor het centrum zijn. In het Ginneken hebben we ook niets te klagen..
Haagse Beemden?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:40 schreef sbientje het volgende:
da hood
ik kan er anders niet om lachen.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:30 schreef sbientje het volgende:
neh, liniekwartier/belcrum![]()
dat da hood was meer een grap
Daar achter het station toch? Daar ben ik echt al járen niet geweestquote:Op zondag 25 juni 2006 15:30 schreef sbientje het volgende:
neh, liniekwartier/belcrum![]()
dat da hood was meer een grap
Bij de belcrumweg zou ik zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar achter het station toch? Daar ben ik echt al járen niet geweest.
Daar zou je zómaar een punt kunnen hebben!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:47 schreef veldmuis het volgende:
Bij de belcrumweg zou ik zeggen.
Ah kijk, dan weten we je te vinden.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef sbientje het volgende:
mja maar ik woon dan weer niet in de belcrum maar bij het liniekwartier (zo'n beetje tussen de brouwerij/faam en de intratuin, de terheijdenseweg en de doornboslaan)
hoi buurvrouw (ik woon aan de andere kant van de doornboslaanquote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef sbientje het volgende:
mja maar ik woon dan weer niet in de belcrum maar bij het liniekwartier (zo'n beetje tussen de brouwerij/faam en de intratuin, de terheijdenseweg en de doornboslaan)
Ach jongen toch, mijn jeugd is begonnen in dat R&B cafe (toen het nog 't poolcafe was)....quote:Op zondag 25 juni 2006 16:23 schreef JDude het volgende:
Wat veel mensen van boven het spoor joh!
Gister cirkelde er trouwens een tijdje een politieheli boven het centrum, geen idee waarom.
'S avonds leek het weer eens mis in de Visserstraat, hoop politie en agressief kijkende medelanders. Komt vast door al die "geweldige" horecagelegenheden daar (Beachclub, RnBcafe, etc).
Alleen de Speeltuin daar is tof.
Kun je ook niets aan doenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:31 schreef djenneke het volgende:
Ach jongen toch, mijn jeugd is begonnen in dat R&B cafe (toen het nog 't poolcafe was)....
Ik nu ook niet meer... Ze hebben "onze" pooltafels gestolenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Kun je ook niets aan doen.
Ik zou er dood nog niet gevonden hoeven worden.
Ik geloof jequote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef djenneke het volgende:
Ik nu ook niet meer... Ze hebben "onze" pooltafels gestolen
En toen(lang, lang geleden) was het er echt heel gezellig hoor![]()
Wat van dezelfde eigenaar is/was.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Hm, in het eerste studiejaar ging ik ook nog best vaak poolen, maar dat was daar bij het Kasteelplein.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:28 schreef _Supreme het volgende:
Mailadres is bij mij op te vragenquote:Ben je op zoek naar een kamer in Breda?
Dan is dit misschien iets voor jou.
We zitten boven een kapper aan het Mgr Nolensplein in Princenhage. Het is ongeveer 20 minuutjes fietsen naar de NHTV en 10 minuten naar de stad.
De bushalte is vlak voor onze deur.
De kamer is ongeveer 12m2 en heeft een eigen wastafel en een internetaansluiting is aanwezig.
We delen met z'n vieren de keuken, wc en en badkamer.
Wasmachine en droger zijn aanwezig.
We hebben een dakterras dus je kunt lekker buiten zitten met mooi weer.
De kosten zijn ¤250 p.m. excl elektriciteit en internet.
Lijkt het je wat,
stuur dan een mailtje naar [adres verwijderd].
Och, Nolensplein is niet zo gek ver hoor.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:11 schreef De_Loet het volgende:
wat een rotte kamer, vet duur en klein en ver van alles
geen flauw idee, ik ben niet zo bekend met de basisscholen in de buurt, maar ik weet wel dat er hier twee stuks zittenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:15 schreef sbientje het volgende:
hey, wat leuk die buurtgenoten. djenneke, woon je vlak bij de liniedoorn (basisschool) ?
en ritchie woont ECHT vlakbij, ik woon in de keplerstraat. Woon je boven de winkels?
Dat niet alleen, die buurt Princenhage noemen is een beetje wishful thinking...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:11 schreef De_Loet het volgende:
[..]
wat een rotte kamer, vet duur en klein en ver van alles
Dat is idd wel héél kansloosquote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, die buurt Princenhage noemen is een beetje wishful thinking...
Dat is echt hartje heuvelkwartier. Oftewel: kutbuurt.
Ohja, zie het nu pasquote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef djenneke het volgende:
Dat niet alleen, die buurt Princenhage noemen is een beetje wishful thinking...
Dat is echt hartje heuvelkwartier. Oftewel: kutbuurt.
Ik heb er gewoond.. ik woon nu helaas in Zwijndrecht.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:15 schreef sbientje het volgende:
hey, wat leuk die buurtgenoten. djenneke, woon je vlak bij de liniedoorn (basisschool) ?
en ritchie woont ECHT vlakbij, ik woon in de keplerstraat. Woon je boven de winkels?
De Werft / De Donkquote:Op zondag 25 juni 2006 18:58 schreef RiesAmaris het volgende:
[..]
Hey grappig daar kom ik ook vandaan, kievitsloop gedeelte![]()
ik ookquote:Op zondag 25 juni 2006 18:39 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond.. ik woon nu helaas in Zwijndrecht.
Ik woonde tegenover de basisschool Clemens Maria Hofbauer school, en heb daar dus ook opgezeten.
Ik heb aan de planciusplein gewoond, breek me de bek niet open!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:46 schreef Rabieluh het volgende:
Nog een voorbeeld, toen ik vanuit m'n huis naar de bushalte liep, wat 15 meter is, kwam er een kerel van in de 40 aan me vragen waar hij coke kon kopen.
Echt waar, lekker veel volk wat aardig triest is![]()
Zo zag ik ook een ventje, wat echt niet ouder dan 11 kon zijn, rondfietsen met een peuk in z'n bek, echt op een kinderfietsje.
* Naar overkant van het water zwaait.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:18 schreef veldmuis het volgende:
En boeimeer is dan nog net ekkes toffer!
Er schiet iemand met vuurpijlen.quote:
Haha, puik plan. Als de zomer terug is, kratje bier d'r bij.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef veldmuis het volgende:
Eigenlijk moeten we een keer meeten vind ik. Het is 3 minuten lopen.
Laten we een stadskaart in de OP gooien, en allemaal onze straat markerenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef veldmuis het volgende:
Owja, duh. Da's voor mij al 2x zo ver als voor jou, dus eigenlijk ook om de hoek!
Dat is lame!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Laten we een stadskaart in de OP gooien, en allemaal onze straat markeren.
Voor mij hoeft het ook niet zoquote:Op zondag 25 juni 2006 23:46 schreef djenneke het volgende:
Ik wil ook niet mijn adres op internet zetten eigenlijk...
Goed punt. Dat dacht ik eigenlijk al.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:46 schreef djenneke het volgende:
Ik wil ook niet mijn adres op internet zetten eigenlijk...
Ik heb nog geen flauw idee hoor... ja rand van de heuvel...quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed punt. Dat dacht ik eigenlijk al.
Naja, als je de markering lomp genoeg maakt weet je nog niks... aan m'n posts is ook al wel aardig af te leiden waar je moet zijn.
Maar het idee mag worden afgevoerd van de actiepuntenlijst.
Die straat van het bier, gok ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee hoor... ja rand van de heuvel...
Er zit hier zo'n hendig sjiek buurtcafé... neh, laat maar, da's te fout!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef veldmuis het volgende:
Een meeting op neutraal terrein dan maar?
Vlakbij de snackbar met die chinezen?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zit hier zo'n hendig sjiek buurtcafé... neh, laat maar, da's te fout!
Juist, stukske verder de straat in.quote:
Hmm dat weet ik niet. Hier in de buurt is de snackbar al weken dicht...quote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Juist, stukske verder de straat in.
Da's overigens de andere kant op dan waar ik zit, vanaf de frituurchinees gezien.
Voor frituur kun je overigens beter naar het Dr. Struyckenplein, die vind ik beter dan die chinees.
Hm, de enige die ik zo weet in Boeimeer is aan de Graaf Hendrik III Laan, maar dat is sowieso te ver voor mij.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef veldmuis het volgende:
Hmm dat weet ik niet. Hier in de buurt is de snackbar al weken dicht....
Afgelopen maand toch zeker al 2 keer eerder gehoord zoiets.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Er schiet iemand met vuurpijlen.
Ik hoorde de eerste, toen ging ik kijken en zag ik er nog 2.
Die bedoel ik!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, de enige die ik zo weet in Boeimeer is aan de Graaf Hendrik III Laan, maar dat is sowieso te ver voor mij.
Relaxed!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:56 schreef veldmuis het volgende:
Die bedoel ik!.
Maarja, boeiend ook, we hebben zelf wel een frietpan thuis.
Ja hey, ik woon gewoon bij mn ouders enzo hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 11:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Relaxed!
Dat gaat mij nooit lukken, aangezien m'n leefruimte eigenlijk uit 1 grote kamer bestaat (gangkast, halletje, badkamer niet meegeteld). Dus dan stinkt meteen alles naar de frituur.
Och, die betalen m'n huur ook...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:21 schreef veldmuis het volgende:
Ja hey, ik woon gewoon bij mn ouders enzo hoor.
En dat ga ik voorlopig ook wel zo houden, 10 minuutjes fietsen naar school...daar ga ik niet voor verhuizen en veel betalen.
22, dus dan hebben we nog wel bij elkaar op school gezeten denk ik...quote:
Import! Waar kom je vandaan dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, die betalen m'n huur ook...
Elke dag > 1½ uur onderweg zijn (enkele reis) vond ik toch wat overdreven...
Regio Arnhem-Nijmegen.quote:
Same, ouders betalen m'n volledige huurquote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, die betalen m'n huur ook...
Elke dag > 1½ uur onderweg zijn (enkele reis) vond ik toch wat overdreven...
Heb 't even opgezocht... die straat fietste ik vroeger regelmatig doorheen richting een vriend waar ik vaak op het dakterras zatquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:09 schreef veldmuis het volgende:
Ow, da's nog vrij ver van hier....
Ik woon meer richting de mokkenboom, dat scoutinggebeuren zit daar. Weet niet of je dat kent?.
Geruststellend gevoel he, zo'n ziekenhuis om de hoekquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef Clauw het volgende:
Ik woon ook in Breda![]()
Vlakbij Amphia Molengracht, Nassau etc.
![]()
Toch wel ja..quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Geruststellend gevoel he, zo'n ziekenhuis om de hoek.
Ik zit vlak bij de andere Amphia (Langendijk).
http://www.bndestem.nl/breda/article464722.ece?start=1quote:De gemeente Breda heeft meegedeeld dat er geen asbest is vrijgekomen. Wel heeft zij een inzamelplaats voor grof vuil in de buurt gesloten in verband met de stank die brandende dakplaten bij Van Puijfelik veroorzaken.
Kunnen ze er nog wel bijgebruiken. Waar alles vandaan moet komen trouwens, damn!quote:17:48:35 30-06-06 17 G BRAN PRIO 1 8579 6438 6132 A16 L 70,0 BREDA ONGEVAL GEVAARLIJKE STOFFEN
606301748351201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
606301748351201989 1201989 BRW Zundert ( Lichtkrant )
606301748351201978 1201978 BRW Ulvenhout ( Lichtkrant )
606301748351201925 1201925 BRW Breda ( Lichtkrant )
606301748351201068 1201068 BRW Zundert ( Blusgroep )
606301748351201051 1201051 BRW Zundert ( Commandant )
606301748351200238 1200238 BRW Ulvenhout ( Blusgroep )
606301748351200191 1200191 BRW Breda ( BvD )
606301748351200183 1200183 BRW Breda ( OvD )
606301748351200181 1200181 BRW Breda ( Commandant )
606301748351200009 1200009 BRW Midden en West Brabant ( ROGS Oost )
update: concordiastraat it is!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef hannekethemaster het volgende:
- concordiastraat
- wilhelminastraat
- boschstraat
- nieuwe prinsenkade
Sorry, drukdruk, net nog even langsgeweest om wat fotos te maken (waar ik niet echt tevreden over ben, maargoed)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:39 schreef richkes het volgende:
Waar blijven de foto's Veldmuis?
Nou zal ik het echt nooit meer doen! Nee, echt niet!quote:
Boeiend. Thanks for the pics, vm!quote:
Dat is wel sjiek! Ik zwaai wel, als ik weer eens een paar biertjes kom scoren bij de avondwinkel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:58 schreef hannekethemaster het volgende:
update: concordiastraat it is!!!!(naar huis rollen vanaf de kroeg
)
vanaf augustus kom ik jullie stad opleuken!
Helemaal niks van gemerkt toen ik rond kwart voor zes over de noordelijke rondweg reedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:45 schreef JDude het volgende:
Afrit 17 vanaf de A16 is vanaf beide richtingen afgesloten. Kennelijk blokkeert de brandweer de Noordelijke Rondweg.
Hm, de rondweg was dan wel open zeker. De afritten waren wel dicht, gezien rond half zes.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef djenneke het volgende:
Helemaal niks van gemerkt toen ik rond kwart voor zes over de noordelijke rondweg reed
Ik ben blind, doof en met mijn reukorgaan is volgens mij ook iets goed mis
Hee ja, daar stond een groot rood kruis dat ik gewoon negeert heb, ik snapte al niet waarom dat was, want iedereen reed gewoon om de versperring heenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, de rondweg was dan wel open zeker. De afritten waren wel dicht, gezien rond half zes.
avondwinkel? t enige wat ik gezien heb is een huge parkeergarage, de rabobank en de schoenenreus....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is wel sjiek! Ik zwaai wel, als ik weer eens een paar biertjes kom scoren bij de avondwinkel!
Op het raam staat 24 uur per dag open volgens mijn vriend. Zelf weet ik het niet meer... (we kwamen er laatst langsgelopen, vandaar).quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:51 schreef veldmuis het volgende:
Zit aan de kant van de parkeergarage, maar dan meer richting het van coothplein. Tot hoelaat het ding open is weet ik niet.
Zeker!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Het is trouwens weer verschrikkelijk warm in het altijd gezellige Breda!
De lucht is hier binnen erg drukkend. Daarom zou onweer mij niet verbazen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:21 schreef veldmuis het volgende:
Mij wel! Geen wolkje te zien op buienradar.nl, alleen in het noorden is het niet heel fris.
Oud klooster..nieuwstraat ofzo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:43 schreef K.V. het volgende:
[..]
De lucht is hier binnen erg drukkend. Daarom zou onweer mij niet verbazen...
Misschien komt het door het type huis waarin ik woon (oud klooster)
Morgen is het trouwens koopzondag in Breda mensen!![]()
24 uur in ieder geval niet... maar de precieze tijden zou ik daar eens op moeten zoeken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:01 schreef djenneke het volgende:
Op het raam staat 24 uur per dag open volgens mijn vriend. Zelf weet ik het niet meer... (we kwamen er laatst langsgelopen, vandaar).
Gewoon niet gaan een optie?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:15 schreef veldmuis het volgende:
Lekker.
Ik moet morgen naar school..herkansing.
Heb er nog niks voor gedaan overigens.
welke studie deed jij ook alweer?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:42 schreef veldmuis het volgende:
Straks even wat doorlezen denk ik maar. Ik had een 5 voor het tentamen, en ik had zegmaar niks geleerd, en de colleges....nja, toen was ik vrij.
Dus ik denk dat het wel gaat lukken.
Tot nu toe drie keer geweest, waarvan 1x de film erg tegenviel, eentje gewoon leuk was en eentje briljant.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:32 schreef travelman het volgende:
is hier a iemand geweest: Film in het park (Zes vrijdagen gratis film VALKENBERG BREDA iedere vrijdag vanaf 2 juni tussen ongeveer 22.15 en 22.30 uur als het donker is)
Is dat ook weer?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Het Valkenberg was fucking druk net.
Jammer dat het echt kutmuziek is.
Ja idd, ik ga volgende week ook maar es hangen daar, denk ik. Als ik het niet vergeetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat ook weer?
Hm, volgende week maar eens kijken dan.
De films op vrijdag alleen in juni en de eerste weken van juli.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:05 schreef hannekethemaster het volgende:
tot welke data draaien die films en muziek in dat park?? ik woon namelijk pas vanaf half augustus in Breda, maar t lijkt me wel wat
De ballonfiëstaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:49 schreef JDude het volgende:
Verder is er eind augustus/begin september nog een luchtballonnenfestijn, mocht je daarin geïnteresseerd zijn.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Tilburg is ook gezellig ? Gebasseerd op wat ?.....
Morgen naar de Befteling olé !!!!
Daar heb je cd's voor tomquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:13 schreef Tommeh het volgende:
Ook dan niet want bij Tilburg heb je altijd net wat minder strak radio ontvangst in de auto.
Hehe. Tis echt waar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:13 schreef Tommeh het volgende:
Ook dan niet want bij Tilburg heb je altijd net wat minder strak radio ontvangst in de auto.
idd, deze heeft het achtjarige broertje van het achterneefje van de op twee-na-laatste burgemeester nog gemaaktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:02 schreef veldmuis het volgende:
Dat ze zich eens héél hard gaan schamen voor de layout van die site!
doe je CMD?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:02 schreef veldmuis het volgende:
Dat ze zich eens héél hard gaan schamen voor de layout van die site!
Ik was ook een Nassau-erquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:09 schreef veldmuis het volgende:
Hoi!
Ik zag vanmiddag een persoon lopen die in het vorig deel van deze serie uitvoerig besproken is. Het persoon keek me HEEEEEL vuil aan, dus ik denk dat het persoon me nog kende.
Het was de grote vriend van alle Nassau-ers!!
In het vorige topic was iemand die er ook in de straat woonde/gewoond had oid! Of om de hoek, zoietsquote:Op zondag 9 juli 2006 11:51 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik was ook een Nassau-erEn ik woon dus in die straat van die concierge...en Biologie leraar van der Does woont er ook.
Dan weet ik in welke straat je woontquote:Op zondag 9 juli 2006 11:51 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik was ook een Nassau-erEn ik woon dus in die straat van die concierge...en Biologie leraar van der Does woont er ook.
Dat was ik...quote:Op zondag 9 juli 2006 13:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In het vorige topic was iemand die er ook in de straat woonde/gewoond had oid! Of om de hoek, zoiets.
Ik ga weer eens naar de paardjes..
Nope, goede wijk om in op te groeien...quote:Op zondag 9 juli 2006 14:36 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ja ik las het in het vorige deelmaar is geen slechte wijk/straat toch
![]()
Kleemans!!! Ik heb daar wel les van gehad in de eerste, (natuurkundequote:Op zondag 9 juli 2006 17:49 schreef veldmuis het volgende:
[afbeelding]
Vanmiddag geschoten. Da's toch ook een onvervalste Nassau-leraar?.
Nooit les van gehad, maar ik zou toch zweren....
Yummmquote:De vier vriendinnen die een eindje verderop op hun handdoek liggen, vinden het wel meevallen met die viezigheid. Vinden ze het geen vervelend idee dat er vorig jaar twee weken een dood lichaam in de plas heeft gedreven, toen een oudere man verdronk en pas later werd gevonden?
Dat viel me ook best wel op jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:07 schreef 360sjors het volgende:
Doornbos hier, maar wellicht binnenkort ander kamertje meer richting centrum.
Het water van Galderse meren is best okay. Alleen jammer dat er zo verschrikkelijk veel Barry's met overgewicht en niet-bijgehouden/verbleekte tatoos bivakkeren
Eens kijken ofdat jullie het nog steeds zo erg vinden als een Anita de wip van d'r leven wilt maken met jou, met of zonder verbleekte lichaamsdelen.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:43 schreef richkes het volgende:
Ik vind Tommeh best wel een stuk verdiet.
Hmm, zou best mogelijk kunnen zijn inderdaad al ben ik er in de nieuwe situatie, na de voltooide werkzaamheden, nog niet echt vaak langs gekomen.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:17 schreef existenz het volgende:
Staat er bij de A16 ter hoogte van Prinsenbeek in de richting belgie tegenwoordig een flitser als je net die tunnelbak uit komt? Dit is het laatste stukje waar je nog 100 mag. Ik zag een flits en het was zo'n rare lokatie. Iemand enig idee?
De eerste wedstrijd(en) van het seizoen ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:33 schreef Ritchie het volgende:
en sbientje, niemand wint er in Bredaaaa zingen we nog steeds hoor
Ik heb respect voor je hoor Veldmuis, ik zou na 2 km al bij mezelf denken: "Wat ben ik aan het doen? Stik er in!" En weer omdraaien en naar huis gaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:39 schreef veldmuis het volgende:
Ja, nog wel een stukje hoor, maar ik verwacht dat ik er 70-80km op heb zitten, en dat viel niet mee voor iemand die nog geen 10km per week doet normaal gesproken. Daarnaast zijn brede mountainbikebanden ook niet heel ideaal geloof ik. Maargoed, ik hap weer lekker, is't niet?.
Ok: http://www.bierfiets.nl/quote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef veldmuis het volgende:
Smoesjes! We organiseren een FokFietsTocht!
eigenlijk best welquote:Op maandag 17 juli 2006 20:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat Breda tof is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |