ik zie dit stad&streek forum ook als een slechte zaak voor onze adoratiereeks.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:56 schreef Henk_Telefoon het volgende:
fijn, een tvp van iemand die nog niets met de stad heeft :S
Cool! Dat is zo'n beetje vanaf de kruising met de Brugstraat gezien, denk ik?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:31 schreef Ritchie het volgende:
Deze hangt bij mij in de woonkamer:
[afbeelding]
Een stukje Breda in Zwijndrecht
omdat ik je het pas gister meldde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:03 schreef Tommeh het volgende:
Waarom had ik dit topic niet eerder gezien!
Breda![]()
Gaaf! Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:31 schreef Ritchie het volgende:
Deze hangt bij mij in de woonkamer:
[afbeelding]
Misschien iets voor een van de technische opleidingen? Geen idee eigenlijk, als NHTV'er.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Hallo.
Wat ik me wel es afvraag he, waarom staat er een keihoge schoorsteen bij Avans op de lovensdijkstraat? Is dat het interne crematorium, of weet iemand wat het echt is?
Het staat ongeveer naast een loze ruimte, de technische opleidingen zitten in een ander gedeelte van het gebouw. eigenlijk naast de trap/een gang/halletje enzo...quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien iets voor een van de technische opleidingen? Geen idee eigenlijk, als NHTV'er.
Hm, dan weet ik het al helemaal niet meer. Vandaag leek het overigens wel alsof er daar wordt gesloopt, zoveel stofwolken. Maar ik zag het vanaf de Hertog Hendriklaan dus had niet zo'n goed zicht.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:51 schreef veldmuis het volgende:
Het staat ongeveer naast een loze ruimte, de technische opleidingen zitten in een ander gedeelte van het gebouw. eigenlijk naast de trap/een gang/halletje enzo...
Is het altijd als school geweest eigenlijk?
Is dat bij de hertog janlaan? Het bejaardentehuis daar wordt geslooptquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, dan weet ik het al helemaal niet meer. Vandaag leek het overigens wel alsof er daar wordt gesloopt, zoveel stofwolken. Maar ik zag het vanaf de Hertog Hendriklaan dus had niet zo'n goed zicht.
Dan zal het daar geweest zijn. Wordt dat gesloopt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef veldmuis het volgende:
Is dat bij de hertog janlaan? Het bejaardentehuis daar wordt gesloopt.
Ik woonde dan ook randje Zandberg, aan de singelquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:57 schreef veldmuis het volgende:
Da's toch niet zo dicht bij zandberg?.
Niet dat ik weet, maar je weet het nooit op avansquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Is dat het interne crematorium
quote:Vandaag leek het overigens wel alsof er daar wordt gesloopt, zoveel stofwolken. Maar ik zag het vanaf de Hertog Hendriklaan dus had niet zo'n goed zicht.
Hm, nee, da's veel verderop. Dat kan ik vanaf de H. Hendriklaan niet gezien hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:07 schreef Niox het volgende:
Ze zijn biji het andere gebouw van Avans een stuk aan het aanbouwen, misschien heb je daar iets van gezien?
Hmm, weet je daar wat meer over?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:07 schreef Niox het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar je weet het nooit op avans. Volgens mij is Avans lovensdijkstraat een omgebouwde fabriekshal. En die schoorsteen laten staan zal wel makkelijker zijn geweest dan slopen.
[..]
Nee, dat stof was 100% zeker van het bejaardentehuis, daar waren ze vandaag druk aan het slopen. Flink gedeelte is er weggehaald vandaag, ben er maar een keer of 6 langsgekomen vandaag dus ik heb het wel wat gevolgdquote:Ze zijn biji het andere gebouw van Avans een stuk aan het aanbouwen, misschien heb je daar iets van gezien?
Deze wil ik graag afradenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef hannekethemaster het volgende:
Welke straat zouden jullie aanraden?
- boschstraat
Mag ik vragen wat je gaat doen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef hannekethemaster het volgende:
(met in acht nemende dat ik in Amphia Molengracht ga werken)
Kan mn NHTV- mailbox eens checkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:28 schreef _Supreme het volgende:
Ik studeer in BredaIemand nog een mooie kamer vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |