quote:Op zondag 16 juli 2006 12:43 schreef richkes het volgende:
Ik vind Tommeh best wel een stuk verdiet.
Hmm, zou best mogelijk kunnen zijn inderdaad al ben ik er in de nieuwe situatie, na de voltooide werkzaamheden, nog niet echt vaak langs gekomen.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:17 schreef existenz het volgende:
Staat er bij de A16 ter hoogte van Prinsenbeek in de richting belgie tegenwoordig een flitser als je net die tunnelbak uit komt? Dit is het laatste stukje waar je nog 100 mag. Ik zag een flits en het was zo'n rare lokatie. Iemand enig idee?
De eerste wedstrijd(en) van het seizoen ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:33 schreef Ritchie het volgende:
en sbientje, niemand wint er in Bredaaaa zingen we nog steeds hoor
Ik heb respect voor je hoor Veldmuis, ik zou na 2 km al bij mezelf denken: "Wat ben ik aan het doen? Stik er in!" En weer omdraaien en naar huis gaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:39 schreef veldmuis het volgende:
Ja, nog wel een stukje hoor, maar ik verwacht dat ik er 70-80km op heb zitten, en dat viel niet mee voor iemand die nog geen 10km per week doet normaal gesproken. Daarnaast zijn brede mountainbikebanden ook niet heel ideaal geloof ik. Maargoed, ik hap weer lekker, is't niet?.
Ok: http://www.bierfiets.nl/quote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef veldmuis het volgende:
Smoesjes! We organiseren een FokFietsTocht!
eigenlijk best welquote:Op maandag 17 juli 2006 20:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat Breda tof is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |