ahahahah.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:58 schreef MaxMark het volgende:
Jeuzes, ik haal in m'n eigen topic nog niet eens een fipo
Het was vast Kees.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en er werd vandaag naar me getoeterd vanaf een palletkar.
Daar ben ik ook bang voor.quote:
Oh goeie.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Is het niet zo'n vetplant? Die hoeft bijna geen water en gaat juist bloeien als hulpsignaal..
Ga's halen.quote:
*troost*quote:
Ja ga gezellig meequote:Op maandag 21 juli 2008 19:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar dan moet ik pannekoeken eten.
...al is het mss wel leuk, ik kijk morgen eerst even het weer aan.
Ze hebben heeeeele lekkere, bijv met appel en rozijnen en ijs en slagroom enzoquote:Op maandag 21 juli 2008 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben er geen grote fan van, maar ik vind ze ook niet echt vies ofzo.
Weettet, maar dat moet je mij helemaal niet voeren.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ze hebben heeeeele lekkere, bijv met appel en rozijnen en ijs en slagroom enzo
Ik kom niet verder dan http://www.pannekoekschip.nl/quote:
quote:
Ik heb 't nog nooit gegeten, laat staan gemaakt, maar alleen al het maken was een feestje: ik vind het zo lekker om met m'n handen door de bloem en boter en zo te gaan.quote:
Ik dacht gelijk:"Dat is iets voor Alex."quote:Op maandag 21 juli 2008 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weettet, maar dat moet je mij helemaal niet voeren.Pannekoek is pannekoek, en daar hoort geen vage troep op.
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG PANNENKOEKEN MET SPEK EN BANAAN EN PINDASAUS
hai
Oh, waren dat die sirenes vanmorgen?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
net weer terug uit Zuidlaren btw
Neequote:Op maandag 21 juli 2008 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, waren dat die sirenes vanmorgen?
Kan dat overschrijven niet in Annen? En als je in Zuidlaren naar het postkantoor was dan was je echt vlakbij mijn huis.(50 m) Je kon mijn auto zelfs zien staanquote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeIk heb geen sirene in de auto. Broer heeft auto gekocht in Annen, meost ff owrden overgeschreven. Mooi ding btw, Suzuki Samurai
Blijkbaar niet. We waren er om 17:30quote:Op maandag 21 juli 2008 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kan dat overschrijven niet in Annen? En als je in Zuidlaren naar het postkantoor was dan was je echt vlakbij mijn huis.(50 m) Je kon mijn auto zelfs zien staan
Dat kan kloppen, ik was bij mijn vader.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. We waren er om 17:30Heb je auto niet gezien. Sunny toch?
Mooi dorp.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En Annen, daar kom ik dan weer oorspronkelijk vandaan. Mijn vader woont daar nog steeds
Het is hier geen PTAquote:Op maandag 21 juli 2008 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah ok. Stond een mooie DAF 1600 voor de kermis op de brink btw. KOn hem helaas niet op de foto zetten.
En Zuidlaren en Annen liggen in Drenthe, dus da's ook offtopic.quote:
Omdat ik een softie ben.quote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Omdat ik een softie ben.Paar daagjes buitenland en ik ben alweer helemaal gelukkig als ik mijn vriendinnen, huis, stad enzo terug zie.
![]()
Mogguh iedereen!
Ik zag je nog online komen op msn vannacht, kon niet slapenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:05 schreef Bob. het volgende:
Wat stinken de kroegen trouwens. Ik had verwacht dat het heus wel mee zou vallen zonder rook, niet dus. Het rook naar voeten, overal.Maar geen ontplofte ogen, da's ook wat waard.
Hai Tanga!
Oh ja ik had mijn computer weer eens aan laten staan, en dan kan ik het niet laten om als ik thuis kom nog even er achter te gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:10 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zag je nog online komen op msn vannacht, kon niet slapen
Ik kan juist helemaal niet slapen als het rustig is. Ik vind het echt geweldig dat hier 's avonds nog auto's langs rijden en dat er vaak tot laat muziek uit het eetcafé hieronder komt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onze slaapkamer is nu aan de achterkant van het huis en ik vind de rust daar zó heerlijk.. Ik kan ook niet slapen als de pc nog aan staat.
Vaak wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
je hebt je pc 24/7 aan, inclusief msn?
zou ik ook wel willen, maar dan kan ik niet slapen van het kabaalde F16s hier zijn zachter dan mijn pc qua geluidsoverlast :'0
Ik zou vreselijk gefrustreerd raken... Gelukkig heb ik heel goed geïsoleerde ramen, dus als ik alles dicht heb hoor ik nauwelijks nog iets van de straat, maar het is nu juist zo fijn om 's nachts een raampje open te kunnen laten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik kan juist helemaal niet slapen als het rustig is. Ik vind het echt geweldig dat hier 's avonds nog auto's langs rijden en dat er vaak tot laat muziek uit het eetcafé hieronder komt.
Zolang de namen van de slachtoffers maar goed gespeld zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net de lelijkste trouwkaart ooit ontvangen..
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook teveel nichten en neven om overal heen te gaan. Ik heb een paar hele leuke nichten en neven waar ik wel mee om ga.
Maar ik ben nu wel benieuwd naar wat voor soort kaart het is
Die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik wil 't best zeggen hoor. Ik heb je vast wel eens over m'n oom verteld?
Als je aan m'n ex dacht, die wéét gewoon waar ik woon uiteraard.
Leg uit?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:57 schreef freecell het volgende:
Ze hadden eigenlijk een 'r' moeten vergeten in de laatste regel van dat gedichtje, dan was hij veel grappiger geweest
Verassenquote:
Ah, de prehistorische fietsenstalling. Ze hebben nog steeds geen fietsenrek gerealiseerd daarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Veur Tara. Heb nog meer fotso in Annen genomen, maar van autos dus onboeiend. Zuidlaren idem dito
Yup, en bij de mensen die er direct naast wonen een auto gekocht dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, de prehistorische fietsenstalling. Ze hebben nog steeds geen fietsenrek gerealiseerd daar
Hunebed aan de Zuidlaarderweg
Dat wordt al meer dan 20 jaar gedaan. Er zit een bushalte tegenover. Probleem is bekend, maar de gemeente wil niet echt meewerken. Of de bushalte moet verplaatst worden, of een fietsenstalling, veel gedoe etc. Je kent het wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik trouwens zeggen dat ik het verschrikkelijk vind dat er een fiets tegen het hunebed in Annen aan stond? dat vind ik ontheiliging.
verschrikkelijk... daar gaan heel wat ambtenaren en fietenstallers niet naar Walhalla nu moet je maar rekenen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat wordt al meer dan 20 jaar gedaan. Er zit een bushalte tegenover. Probleem is bekend, maar de gemeente wil niet echt meewerken. Of de bushalte moet verplaatst worden, of een fietsenstalling, veel gedoe etc. Je kent het wel.
als je thuis klaar ben, ben je hier welkomquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jee. Ik heb een opruimbui.
Ik denk, ik maak 'em niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je thuis klaar ben, ben je hier welkom
Oh, 't kan hier nog wel even duren. Ik ben nu net begonnen met het sorteren van m'n schoenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je thuis klaar ben, ben je hier welkom
We spreken je vanavond weer!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, 't kan hier nog wel even duren. Ik ben nu net begonnen met het sorteren van m'n schoenen.
ik wil het wel voor jhe doen/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ohh schoenen weg gooien, hels.Ik kan het écht niet.
Van mijn schoenen blijf je af.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil het wel voor jhe doen/
Enniehoe, ik ga weer verder Alles is Liefde kijken
Oe goed, idee, kan ook wel wat weggooienquote:
jij hebt me wel eens 40 euro gekost in een weekendje duitsland iigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof zeg.. Wat zou dat nou kosten, smsen vanaf het Victoriameer, vroeg ik mij als Nederlander natuurlijk meteen weer af.
.
Bedoel je nou dat Zuidlaren onboeiend is?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Veur Tara. Heb nog meer fotso in Annen genomen, maar van autos dus onboeiend. Zuidlaren idem dito
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat Zuidlaren onboeiend is?Of dat je alleen foto's van auto's hebt genomen en dat dat niet boeiend is?
weet ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zuidlaren is haske boeiend en mooi en zulks.
Zuidlaarderbolquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zuidlaren is haske boeiend en mooi en zulks.
Probeer jij maar eens te slapen met een zware en bewegende skippybal onder je huidquote:
Eigenlijk is het best leuk, maar het heeft wat onhandige bijwerkingenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik snap de reden.. Zwanger zijn lijkt me vreselijk.
.
Verkopen ze daar niet alleen gedroogd kattenkruid?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
En bij de dierenwinkel
dan zorg ik wel voor de stormquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef Inkomen het volgende:
Ik zeg: tijd voor een glas water.
Je gaat naar de wikipagina die je wilt aanmakenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Heej maok! Hoe was het?
En hoe zet je een OP in de wiki?
De klusjesman, die kwam wat gaten in de muur dichtplamuren. Alleen een beetje jammer dat ik gister net de gang en trappen heb gezogen, en nu alles dus onder dat stomme mengpoeder zit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:48 schreef freecell het volgende:
wb Maok!
Oei DaD. Was het wel iemand die er hoorde?
Het is mooi weeeeeer!
Lieverd, ik ben vrolijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, doe eens niet zo eng?
Laat de liefde door je aderen stromenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lieverdik
ben
heel
blij
voor
je
maar
zoveel
hartjes
kan
ik
niet
aan
!.
Al ben ik ook blij hoor, verder. Ik ben lekker vroeg opgestaan en heb m'n stapel nog te lezen boeken nog iets groter gemaakt door een nieuw boek te kopen (wanneer moet ik in godsnaam lezen? Wanneer?) en 't is heerlijk weer en volgende week komt Do2 hier echt..
je kunt wel na werk ff lekker bij de mac langsquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is al helemaal veel te mooi weer om te moeten werken van 1 tot 9..
Nja, ik zit er ook ernstig over na te denken het allemaal nog maar even uit te stellen. Ik heb nog een hele stapel boeken die over een stuk interessantere onderwerpen dan Finance gaan. Ik duik zo maar eens het park in.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is perfect weer om van het leven te genieten en dat ga ik vandaag dan ook absoluut doen
geniet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja, ik zit er ook ernstig over na te denken het allemaal nog maar even uit te stellen. Ik heb nog een hele stapel boeken die over een stuk interessantere onderwerpen dan Finance gaan. Ik duik zo maar eens het park in.
Lijkt me echt heel erg raar, geschop vanuit je buik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef freecell het volgende:
7 September officieel![]()
Maar beeb schopt wel hoorEen seconde of 3 voor het einde. Dat gewiebel (voornamelijk links) , dat doe ík niet
Is ook wel raar. Toen ik net op bed ging liggen werd het echt nog veel erger. Toen kon ik echt een voetje beetpakken door mijn buik heenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel erg raar, geschop vanuit je buik.
nee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
alles goed? oog al wat opgeknapt?
sterkte dan.quote:
Verrek, ja. Vorig jaar ook geweest, zie foto:quote:
Van Geert de Lange of een Willekeurige andere Ginaf?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Verrek, ja. Vorig jaar ook geweest, zie foto:
[ afbeelding ]
Mag ik, voor het geval je nog wat mooie (het liefst aardig versleten) Ginafs tegenkomt, een verzoek indienen voor foto's?
Ik ben vorig jaar na een tentamen bijna overreden door een truck van De Lange. Hij had gemogenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van Geert de Lange of een Willekeurige andere Ginaf?
Maar goed, die komen daar dus bijna niet
Youri haart weer uit als nooit tevoren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Youri glanst weer als nooit tevoren?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik toch nog iets quotebaars gequote vandaag.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik toch nog iets quotebaars gequote vandaag.
Je doet het heel goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:48 schreef freecell het volgende:
DaD, hoe zit dat eigenlijk, dat streepje tussen babylakentjes- en hydrofielluierswasje (mannen- en vrouwenfietsen). Wordt dat eigenlijk nog wel gebruikt? Of ben ik nu heel ouderwets?
Ik zie al wel wat stukjes blauwe lucht trouwens
Ja hier ook... het was een dag zonder geluid, en nu zit er een radiozender doorheen... yay prutsers van de kabelmaatschappijquote:
Oeh, vertel! Waar ken je haar van? Komt ze uit Grunn? Enz.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:30 schreef Tangarine het volgende:
Ik denk dat ik zo'n beetje een vwiendinnetje heb![]()
Ze doet nu Hbo-v, voorheen KCM.... komt uit Groningen, is 40 cm korter dan ik, en supercutequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, vertel! Waar ken je haar van? Komt ze uit Grunn? Enz.
Klinkt goed, leuk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ze doet nu Hbo-v, voorheen KCM.... komt uit Groningen, is 40 cm korter dan ik, en supercute
Ik doe het altijd zo. Ik heb het zo geleerd en zo hoort het. Punt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je doet het heel goed..
Pauze..
Feli, maar noem haar geen vwiendinnetjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ze doet nu Hbo-v, voorheen KCM.... komt uit Groningen, is 40 cm korter dan ik, en supercute
De zon schijnt altíjd volop.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Middag.
Heb de zon vandaag helemaal nog niet gezien, maar wel op het nieuws melden dat ie volop schijnt
KCM, daar zitten altijd een boel Rivella-meisjes, en Rivella-meisjes zijn altijd goedquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
KCM, daar zitten altijd een boel Rivella-meisjes, en Rivella-meisjes zijn altijd goed
Nopequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:57 schreef Tangarine het volgende:
Ben je nit in Groningen? Hier schijnt ie namelijk wel
Goed om te wetenquote:
Note to TARA: zwangere vrouwen zijn gevaarlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
KCM, daar zitten altijd een boel Rivella-meisjes, en Rivella-meisjes zijn altijd goed
Ja maar, jij bent ook een Rivella-meisjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Note to TARA: zwangere vrouwen zijn gevaarlijk
* freecell mept
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja maar, jij bent ook een Rivella-meisje
Ik was niet van plan om er eentje op te eten. Maar een rivella bijsmaak lijkt me niet echt lekker.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:42 schreef MaxMark het volgende:
Dus rivellameisjes zijn ook vies?
Ik heb in de zomer na m'n eindexamen twee maanden op een magazijn gewerkt. Lichamelijk best zwaar, en ik maakte weken van ongeveer 55 uur (ik had toen ook nog m'n gewone bijbaantje ernaast), maar oh, wat vond ik het eigenlijk tof.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb eindelijk mijn vakantiewerk goed kunnen omschrijven.
/ * pakt boek, scant factuur *beep*, scant palletbriefje *beep*, pakt passende wikkel/doosje/envelop, pakt in/vouwt, sticker van pakket komt uit computer, plakt op pakketje, doet het onder een strapping machine, gooit het in een TNT postkar.
én opnieuw.
En van die pakketjes dan minstens 500 op een dag. Lachuh. Spanning en sensatie als een boek of factuur mist.
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:
Oh ja, dat had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
Bekend verschijnselquote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga steeds van 'yay, weekend!' naar 'oh nee, nog een dagje werken'.
Ik hoef maar van 12 tot 5, dus het stelt eigenlijk niets voor hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Bekend verschijnsel
Veel sterkte er mee!
"Ahaha, laat ik scheel kijken en mn tong uitsteken!"quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:04 schreef freecell het volgende:@ jurkje!
Wat was er mis met je gezicht op de laatste pic?
Je komt nog eens wat tegen als je ouwe topics leestquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:51 schreef Insomaniac het volgende:
TARAraboemdiejee die tijdens de Grunn-meet over het keldertje vertelde aan een journalist. Iedereen kwaad, TARA de crew uit en een week later ofzo was hij alweer unbanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |