nee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
alles goed? oog al wat opgeknapt?
sterkte dan.quote:
Verrek, ja. Vorig jaar ook geweest, zie foto:quote:
Van Geert de Lange of een Willekeurige andere Ginaf?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Verrek, ja. Vorig jaar ook geweest, zie foto:
[ afbeelding ]
Mag ik, voor het geval je nog wat mooie (het liefst aardig versleten) Ginafs tegenkomt, een verzoek indienen voor foto's?
Ik ben vorig jaar na een tentamen bijna overreden door een truck van De Lange. Hij had gemogenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van Geert de Lange of een Willekeurige andere Ginaf?
Maar goed, die komen daar dus bijna niet
Youri haart weer uit als nooit tevoren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Youri glanst weer als nooit tevoren?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik toch nog iets quotebaars gequote vandaag.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik toch nog iets quotebaars gequote vandaag.
Je doet het heel goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:48 schreef freecell het volgende:
DaD, hoe zit dat eigenlijk, dat streepje tussen babylakentjes- en hydrofielluierswasje (mannen- en vrouwenfietsen). Wordt dat eigenlijk nog wel gebruikt? Of ben ik nu heel ouderwets?
Ik zie al wel wat stukjes blauwe lucht trouwens
Ja hier ook... het was een dag zonder geluid, en nu zit er een radiozender doorheen... yay prutsers van de kabelmaatschappijquote:
Oeh, vertel! Waar ken je haar van? Komt ze uit Grunn? Enz.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:30 schreef Tangarine het volgende:
Ik denk dat ik zo'n beetje een vwiendinnetje heb![]()
Ze doet nu Hbo-v, voorheen KCM.... komt uit Groningen, is 40 cm korter dan ik, en supercutequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, vertel! Waar ken je haar van? Komt ze uit Grunn? Enz.
Klinkt goed, leuk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ze doet nu Hbo-v, voorheen KCM.... komt uit Groningen, is 40 cm korter dan ik, en supercute
Ik doe het altijd zo. Ik heb het zo geleerd en zo hoort het. Punt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je doet het heel goed..
Pauze..
Feli, maar noem haar geen vwiendinnetjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ze doet nu Hbo-v, voorheen KCM.... komt uit Groningen, is 40 cm korter dan ik, en supercute
De zon schijnt altíjd volop.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Middag.
Heb de zon vandaag helemaal nog niet gezien, maar wel op het nieuws melden dat ie volop schijnt
KCM, daar zitten altijd een boel Rivella-meisjes, en Rivella-meisjes zijn altijd goedquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
KCM, daar zitten altijd een boel Rivella-meisjes, en Rivella-meisjes zijn altijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |