U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook teveel nichten en neven om overal heen te gaan. Ik heb een paar hele leuke nichten en neven waar ik wel mee om ga.
Maar ik ben nu wel benieuwd naar wat voor soort kaart het is
Die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik wil 't best zeggen hoor. Ik heb je vast wel eens over m'n oom verteld?
Als je aan m'n ex dacht, die wéét gewoon waar ik woon uiteraard.
Leg uit?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:57 schreef freecell het volgende:
Ze hadden eigenlijk een 'r' moeten vergeten in de laatste regel van dat gedichtje, dan was hij veel grappiger geweest
Verassenquote:
Ah, de prehistorische fietsenstalling. Ze hebben nog steeds geen fietsenrek gerealiseerd daarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Veur Tara. Heb nog meer fotso in Annen genomen, maar van autos dus onboeiend. Zuidlaren idem dito
Yup, en bij de mensen die er direct naast wonen een auto gekocht dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, de prehistorische fietsenstalling. Ze hebben nog steeds geen fietsenrek gerealiseerd daar
Hunebed aan de Zuidlaarderweg
Dat wordt al meer dan 20 jaar gedaan. Er zit een bushalte tegenover. Probleem is bekend, maar de gemeente wil niet echt meewerken. Of de bushalte moet verplaatst worden, of een fietsenstalling, veel gedoe etc. Je kent het wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik trouwens zeggen dat ik het verschrikkelijk vind dat er een fiets tegen het hunebed in Annen aan stond? dat vind ik ontheiliging.
verschrikkelijk... daar gaan heel wat ambtenaren en fietenstallers niet naar Walhalla nu moet je maar rekenen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat wordt al meer dan 20 jaar gedaan. Er zit een bushalte tegenover. Probleem is bekend, maar de gemeente wil niet echt meewerken. Of de bushalte moet verplaatst worden, of een fietsenstalling, veel gedoe etc. Je kent het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |