abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60264529
Ik denk ook niet dat ik ga, hoor. Heb die nicht al zeker sinds het overlijden van m'n oma, tien jaar geleden, nooit weer gezien.

Ik zit me alleen wel suf te peinzen hoe ze aan m'n adres is gekomen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60264695
ouders die je adres doorgeven aan mensen die je niet kent, zo tof
pi_60264828
M'n ouders weten m'n huis te vinden, maar als ik 't ze zou vragen zouden ze m'n huisnummer nog niet eens weten. .
pi_60264996
Dat hebben ze vast ergens opgeschreven.
pi_60265415
Maar goed, maakt ook niet uit. Afgezien van één persoon mag iedereen mijn adres gewoon weten.
pi_60265503
En dan volgt nu de vraag wie die ene persoon is. Maar dat weet ik wel. Denk ik. Maar ik vraag het hoe dan ook niet.
pi_60265555
Oh, ik wil 't best zeggen hoor. Ik heb je vast wel eens over m'n oom verteld?

Als je aan m'n ex dacht, die wéét gewoon waar ik woon uiteraard.
pi_60265607
Ik heb ook teveel nichten en neven om overal heen te gaan. Ik heb een paar hele leuke nichten en neven waar ik wel mee om ga.

Maar ik ben nu wel benieuwd naar wat voor soort kaart het is
pi_60265780
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:30 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook teveel nichten en neven om overal heen te gaan. Ik heb een paar hele leuke nichten en neven waar ik wel mee om ga.

Maar ik ben nu wel benieuwd naar wat voor soort kaart het is
U vraagt, wij draaien.

Ik vind 'm echt heel lelijk. . Nu maar hopen dat ze niet op fok zitten.
pi_60265867
Ik ben het met je eens
En ook nog twee van die verschrikkelijk dwangmatige gedichtjes er op!
pi_60265993

Veur Tara. Heb nog meer fotso in Annen genomen, maar van autos dus onboeiend. Zuidlaren idem dito
pi_60266157
Ik moet zo op bed, maar ik heb geen zin
pi_60266203
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik wil 't best zeggen hoor. Ik heb je vast wel eens over m'n oom verteld?

Als je aan m'n ex dacht, die wéét gewoon waar ik woon uiteraard.
Die bedoelde ik ook Oom dan.

Die kadotip! Oh men ik had ze zo een ontzettend koeienpeperenzoutstelvandeXenos gegeven als ik uitgenodigd was
pi_60266304
Ze hadden eigenlijk een 'r' moeten vergeten in de laatste regel van dat gedichtje, dan was hij veel grappiger geweest
pi_60266370
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:57 schreef freecell het volgende:
Ze hadden eigenlijk een 'r' moeten vergeten in de laatste regel van dat gedichtje, dan was hij veel grappiger geweest
Leg uit? .
pi_60266470
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Leg uit? .
Verassen
En dat ze dan in een envelopje passen

Misschien ook iet grappig Ik had lol in m'n eentje.
pi_60266510
Ow, één na laatste regel, excuus
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2008 @ 13:06:31 #93
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60266566
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Veur Tara. Heb nog meer fotso in Annen genomen, maar van autos dus onboeiend. Zuidlaren idem dito
Ah, de prehistorische fietsenstalling. Ze hebben nog steeds geen fietsenrek gerealiseerd daar
Hunebed aan de Zuidlaarderweg
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_60266593
mag ik trouwens zeggen dat ik het verschrikkelijk vind dat er een fiets tegen het hunebed in Annen aan stond? dat vind ik ontheiliging.
pi_60266609
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ah, de prehistorische fietsenstalling. Ze hebben nog steeds geen fietsenrek gerealiseerd daar
Hunebed aan de Zuidlaarderweg
Yup, en bij de mensen die er direct naast wonen een auto gekocht dus
pi_60266686
Dat raad-de-straat-topic maakt me wel pijnlijk duidelijk dat ik écht niets van Groningen ken. En als ik het wel ken, herken ik het gewoon niet op de foto's, zoals de Gorechtkade.
pi_60266793
Nou, de straat die er nu is, wéét ik gewoon, want ik ben daar best vaak met TARA langsgefietst. Ik kan het alleen niet terugvinden op de kaart
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2008 @ 13:22:48 #98
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60267024
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik trouwens zeggen dat ik het verschrikkelijk vind dat er een fiets tegen het hunebed in Annen aan stond? dat vind ik ontheiliging.
Dat wordt al meer dan 20 jaar gedaan. Er zit een bushalte tegenover. Probleem is bekend, maar de gemeente wil niet echt meewerken. Of de bushalte moet verplaatst worden, of een fietsenstalling, veel gedoe etc. Je kent het wel.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_60267108
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat wordt al meer dan 20 jaar gedaan. Er zit een bushalte tegenover. Probleem is bekend, maar de gemeente wil niet echt meewerken. Of de bushalte moet verplaatst worden, of een fietsenstalling, veel gedoe etc. Je kent het wel.
verschrikkelijk... daar gaan heel wat ambtenaren en fietenstallers niet naar Walhalla nu moet je maar rekenen!
pi_60268376
Oh jee. Ik heb een opruimbui.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')