Nopequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:57 schreef Tangarine het volgende:
Ben je nit in Groningen? Hier schijnt ie namelijk wel
Goed om te wetenquote:
Note to TARA: zwangere vrouwen zijn gevaarlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
KCM, daar zitten altijd een boel Rivella-meisjes, en Rivella-meisjes zijn altijd goed
Ja maar, jij bent ook een Rivella-meisjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Note to TARA: zwangere vrouwen zijn gevaarlijk
* freecell mept
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja maar, jij bent ook een Rivella-meisje
Ik was niet van plan om er eentje op te eten. Maar een rivella bijsmaak lijkt me niet echt lekker.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:42 schreef MaxMark het volgende:
Dus rivellameisjes zijn ook vies?
Ik heb in de zomer na m'n eindexamen twee maanden op een magazijn gewerkt. Lichamelijk best zwaar, en ik maakte weken van ongeveer 55 uur (ik had toen ook nog m'n gewone bijbaantje ernaast), maar oh, wat vond ik het eigenlijk tof.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb eindelijk mijn vakantiewerk goed kunnen omschrijven.
/ * pakt boek, scant factuur *beep*, scant palletbriefje *beep*, pakt passende wikkel/doosje/envelop, pakt in/vouwt, sticker van pakket komt uit computer, plakt op pakketje, doet het onder een strapping machine, gooit het in een TNT postkar.
én opnieuw.
En van die pakketjes dan minstens 500 op een dag. Lachuh. Spanning en sensatie als een boek of factuur mist.
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:
Oh ja, dat had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
Bekend verschijnselquote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga steeds van 'yay, weekend!' naar 'oh nee, nog een dagje werken'.
Ik hoef maar van 12 tot 5, dus het stelt eigenlijk niets voor hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Bekend verschijnsel
Veel sterkte er mee!
"Ahaha, laat ik scheel kijken en mn tong uitsteken!"quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:04 schreef freecell het volgende:@ jurkje!
Wat was er mis met je gezicht op de laatste pic?
Je komt nog eens wat tegen als je ouwe topics leestquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:51 schreef Insomaniac het volgende:
TARAraboemdiejee die tijdens de Grunn-meet over het keldertje vertelde aan een journalist. Iedereen kwaad, TARA de crew uit en een week later ofzo was hij alweer unbanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |