als je thuis klaar ben, ben je hier welkomquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jee. Ik heb een opruimbui.
Ik denk, ik maak 'em niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je thuis klaar ben, ben je hier welkom
Oh, 't kan hier nog wel even duren. Ik ben nu net begonnen met het sorteren van m'n schoenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je thuis klaar ben, ben je hier welkom
We spreken je vanavond weer!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, 't kan hier nog wel even duren. Ik ben nu net begonnen met het sorteren van m'n schoenen.
ik wil het wel voor jhe doen/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ohh schoenen weg gooien, hels.Ik kan het écht niet.
Van mijn schoenen blijf je af.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil het wel voor jhe doen/
Enniehoe, ik ga weer verder Alles is Liefde kijken
Oe goed, idee, kan ook wel wat weggooienquote:
jij hebt me wel eens 40 euro gekost in een weekendje duitsland iigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof zeg.. Wat zou dat nou kosten, smsen vanaf het Victoriameer, vroeg ik mij als Nederlander natuurlijk meteen weer af.
.
Bedoel je nou dat Zuidlaren onboeiend is?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Veur Tara. Heb nog meer fotso in Annen genomen, maar van autos dus onboeiend. Zuidlaren idem dito
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat Zuidlaren onboeiend is?Of dat je alleen foto's van auto's hebt genomen en dat dat niet boeiend is?
weet ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zuidlaren is haske boeiend en mooi en zulks.
Zuidlaarderbolquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zuidlaren is haske boeiend en mooi en zulks.
Probeer jij maar eens te slapen met een zware en bewegende skippybal onder je huidquote:
Eigenlijk is het best leuk, maar het heeft wat onhandige bijwerkingenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik snap de reden.. Zwanger zijn lijkt me vreselijk.
.
Verkopen ze daar niet alleen gedroogd kattenkruid?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
En bij de dierenwinkel
dan zorg ik wel voor de stormquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef Inkomen het volgende:
Ik zeg: tijd voor een glas water.
Je gaat naar de wikipagina die je wilt aanmakenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Heej maok! Hoe was het?
En hoe zet je een OP in de wiki?
De klusjesman, die kwam wat gaten in de muur dichtplamuren. Alleen een beetje jammer dat ik gister net de gang en trappen heb gezogen, en nu alles dus onder dat stomme mengpoeder zit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:48 schreef freecell het volgende:
wb Maok!
Oei DaD. Was het wel iemand die er hoorde?
Het is mooi weeeeeer!
Lieverd, ik ben vrolijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, doe eens niet zo eng?
Laat de liefde door je aderen stromenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lieverdik
ben
heel
blij
voor
je
maar
zoveel
hartjes
kan
ik
niet
aan
!.
Al ben ik ook blij hoor, verder. Ik ben lekker vroeg opgestaan en heb m'n stapel nog te lezen boeken nog iets groter gemaakt door een nieuw boek te kopen (wanneer moet ik in godsnaam lezen? Wanneer?) en 't is heerlijk weer en volgende week komt Do2 hier echt..
je kunt wel na werk ff lekker bij de mac langsquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is al helemaal veel te mooi weer om te moeten werken van 1 tot 9..
Nja, ik zit er ook ernstig over na te denken het allemaal nog maar even uit te stellen. Ik heb nog een hele stapel boeken die over een stuk interessantere onderwerpen dan Finance gaan. Ik duik zo maar eens het park in.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is perfect weer om van het leven te genieten en dat ga ik vandaag dan ook absoluut doen
geniet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja, ik zit er ook ernstig over na te denken het allemaal nog maar even uit te stellen. Ik heb nog een hele stapel boeken die over een stuk interessantere onderwerpen dan Finance gaan. Ik duik zo maar eens het park in.
Lijkt me echt heel erg raar, geschop vanuit je buik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef freecell het volgende:
7 September officieel![]()
Maar beeb schopt wel hoorEen seconde of 3 voor het einde. Dat gewiebel (voornamelijk links) , dat doe ík niet
Is ook wel raar. Toen ik net op bed ging liggen werd het echt nog veel erger. Toen kon ik echt een voetje beetpakken door mijn buik heenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel erg raar, geschop vanuit je buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |