je kunt wel na werk ff lekker bij de mac langsquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is al helemaal veel te mooi weer om te moeten werken van 1 tot 9..
Nja, ik zit er ook ernstig over na te denken het allemaal nog maar even uit te stellen. Ik heb nog een hele stapel boeken die over een stuk interessantere onderwerpen dan Finance gaan. Ik duik zo maar eens het park in.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is perfect weer om van het leven te genieten en dat ga ik vandaag dan ook absoluut doen
geniet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja, ik zit er ook ernstig over na te denken het allemaal nog maar even uit te stellen. Ik heb nog een hele stapel boeken die over een stuk interessantere onderwerpen dan Finance gaan. Ik duik zo maar eens het park in.
Lijkt me echt heel erg raar, geschop vanuit je buik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef freecell het volgende:
7 September officieel![]()
Maar beeb schopt wel hoorEen seconde of 3 voor het einde. Dat gewiebel (voornamelijk links) , dat doe ík niet
Is ook wel raar. Toen ik net op bed ging liggen werd het echt nog veel erger. Toen kon ik echt een voetje beetpakken door mijn buik heenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel erg raar, geschop vanuit je buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |