als je thuis klaar ben, ben je hier welkomquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jee. Ik heb een opruimbui.
Ik denk, ik maak 'em niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je thuis klaar ben, ben je hier welkom
Oh, 't kan hier nog wel even duren. Ik ben nu net begonnen met het sorteren van m'n schoenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je thuis klaar ben, ben je hier welkom
We spreken je vanavond weer!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, 't kan hier nog wel even duren. Ik ben nu net begonnen met het sorteren van m'n schoenen.
ik wil het wel voor jhe doen/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ohh schoenen weg gooien, hels.Ik kan het écht niet.
Van mijn schoenen blijf je af.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil het wel voor jhe doen/
Enniehoe, ik ga weer verder Alles is Liefde kijken
Oe goed, idee, kan ook wel wat weggooienquote:
jij hebt me wel eens 40 euro gekost in een weekendje duitsland iigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof zeg.. Wat zou dat nou kosten, smsen vanaf het Victoriameer, vroeg ik mij als Nederlander natuurlijk meteen weer af.
.
Bedoel je nou dat Zuidlaren onboeiend is?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Veur Tara. Heb nog meer fotso in Annen genomen, maar van autos dus onboeiend. Zuidlaren idem dito
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat Zuidlaren onboeiend is?Of dat je alleen foto's van auto's hebt genomen en dat dat niet boeiend is?
weet ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zuidlaren is haske boeiend en mooi en zulks.
Zuidlaarderbolquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zuidlaren is haske boeiend en mooi en zulks.
Probeer jij maar eens te slapen met een zware en bewegende skippybal onder je huidquote:
Eigenlijk is het best leuk, maar het heeft wat onhandige bijwerkingenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik snap de reden.. Zwanger zijn lijkt me vreselijk.
.
Verkopen ze daar niet alleen gedroogd kattenkruid?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
En bij de dierenwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |