ahahahah.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:58 schreef MaxMark het volgende:
Jeuzes, ik haal in m'n eigen topic nog niet eens een fipo
Het was vast Kees.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en er werd vandaag naar me getoeterd vanaf een palletkar.
Daar ben ik ook bang voor.quote:
Oh goeie.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Is het niet zo'n vetplant? Die hoeft bijna geen water en gaat juist bloeien als hulpsignaal..
Ga's halen.quote:
*troost*quote:
Ja ga gezellig meequote:Op maandag 21 juli 2008 19:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar dan moet ik pannekoeken eten.
...al is het mss wel leuk, ik kijk morgen eerst even het weer aan.
Ze hebben heeeeele lekkere, bijv met appel en rozijnen en ijs en slagroom enzoquote:Op maandag 21 juli 2008 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben er geen grote fan van, maar ik vind ze ook niet echt vies ofzo.
Weettet, maar dat moet je mij helemaal niet voeren.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ze hebben heeeeele lekkere, bijv met appel en rozijnen en ijs en slagroom enzo
Ik kom niet verder dan http://www.pannekoekschip.nl/quote:
quote:
Ik heb 't nog nooit gegeten, laat staan gemaakt, maar alleen al het maken was een feestje: ik vind het zo lekker om met m'n handen door de bloem en boter en zo te gaan.quote:
Ik dacht gelijk:"Dat is iets voor Alex."quote:Op maandag 21 juli 2008 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weettet, maar dat moet je mij helemaal niet voeren.Pannekoek is pannekoek, en daar hoort geen vage troep op.
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG PANNENKOEKEN MET SPEK EN BANAAN EN PINDASAUS
hai
Oh, waren dat die sirenes vanmorgen?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
net weer terug uit Zuidlaren btw
Neequote:Op maandag 21 juli 2008 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, waren dat die sirenes vanmorgen?
Kan dat overschrijven niet in Annen? En als je in Zuidlaren naar het postkantoor was dan was je echt vlakbij mijn huis.(50 m) Je kon mijn auto zelfs zien staanquote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeIk heb geen sirene in de auto. Broer heeft auto gekocht in Annen, meost ff owrden overgeschreven. Mooi ding btw, Suzuki Samurai
Blijkbaar niet. We waren er om 17:30quote:Op maandag 21 juli 2008 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kan dat overschrijven niet in Annen? En als je in Zuidlaren naar het postkantoor was dan was je echt vlakbij mijn huis.(50 m) Je kon mijn auto zelfs zien staan
Dat kan kloppen, ik was bij mijn vader.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. We waren er om 17:30Heb je auto niet gezien. Sunny toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |