geile snorquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:49 schreef nietzman het volgende:
Godver.
M'n googleresults zijn vervuild.
http://jewishfriendfinder.com/p/member.cgi?mid=644418_94410
De Pintelier kan altijdquote:
En JH, Bob. en ondergetekende natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:20 schreef teigan het volgende:
Wij zijn ook weer thuis.. Even in de Pintelier geweest met maok, en daarna met maok en mik_infra naar de bios geweest... Het was weer gezellig!!!
in de pintelier wel ja....quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
En JH, Bob. en ondergetekende natuurlijk
Ow, laat ik dan laat maar niet met iemand gaan trouwen die Hamer van zijn achternaam heet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Mevrouw M.C. Hamer was toch wel érg leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TVPNiet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik heb TARA gezien vandaagquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik ben zeker de enige die vandaag NIEMAND uit dit topic gezien heeft
haha, laatst tijdens het EK was midden op de Gelkingestraat ook een bewaakte fietsenstalling. gewoon op de stoep. Toen werd er ook onder hun neus een fiets weggejat. Zo'n vrouw roepen van 'he kom terug' kijk die knakker nog een paar keer om oftie ook achtervolgd werd. En toen stapte de donkere 'bewaker' in zijn transporter, liet die nog een keer afslaan en reed toen, zwarte rook achterlatend achter die gast aan, maar die was em allang gepeerd natuurlijk. Ik zag dit alles aan vanaf de stoep omdat ik wachtte tot die negert in zijn transporter voorbij was. Prachtig tafereel, zonde van de fiets natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef teigan het volgende:op de mensen van de bewaakte fietsenstalling... Ze zien niet eens dat fietsen onder hun neus worden leeggestolen..
Je vergeet nog iemand die er wasquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
En JH, Bob. en ondergetekende natuurlijk
Ik zie iedere dag iemand uit dit topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn bed staat ongeveer 10 meter van iemand anders bed uit dit topic, geldt dat ook?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zie iedere dag iemand uit dit topic
alleen als julie iedere nacht samen in één van die bedden liggenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn bed staat ongeveer 10 meter van iemand anders bed uit dit topic, geldt dat ook?
Neuh ...quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie dan ?quote:
Welke van de 2 ?quote:
Wat dnek je zelfquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welke van de 2 ?
Maarruh, goed om te horen. Zit er nog een reportage in voor jou ?
Nee. HE-LE-MAAL niks! Sorry.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:31 schreef Sar2007 het volgende:
Valt er binnenkort nog wat te doen in Groningen? Feessie ofzo?
Ik heb genoeg te doen de komende tijd. Maar binnenkort qua feestjes? Noorderzon, gronings ontzet en keiweek eind augustus, verder weet ik zo even niets.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:31 schreef Sar2007 het volgende:
Morgen is er New Attraction bij Kardinge, als je daarvan houdt...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:31 schreef Sar2007 het volgende:
Ow daar ben ik ook nog wel eens geweest een paar jaar geleden. Was best leuk behalve dat er overal van die 14 jarige pubertjes rond lopen. Maar ik geloof dat er nu vooral bands als de jeugd van tegenwoordig komen en daar zit ik niet zo op te wachten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Morgen is er New Attraction bij Kardinge, als je daarvan houdt...
Tot over een kwartierquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef Inkomen het volgende:
Mooi, dan ga ik mijn propedeuse maar eens ophalen.
Dat is al helemaal kut, lezen over iets tofs wat je gemist hebtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef JH87 het volgende:
Ik zet er eigenlijk alleen maar concertrecensies op. Wordt veel gelezen. Nu alleen niet meer, omdat ik er eigenlijk geen gebruik meer van maak.
Ik hoop dat mensen dat dan als kut ervaren ja, want anders heb ik een slechte recensie geschreven.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is al helemaal kut, lezen over iets tofs wat je gemist hebt
Toen was ik inderdaad. Misschien heb ik je nog in het gebouw gezien ook.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Toen was ik inderdaad. Misschien heb ik je nog in het gebouw gezien ook.
In ieder geval, ik scheen in maart/ april al bericht gehad te hebben over het afhalen - maar nooit iets gekregen. Goed, nu heb ik 'm. Dat ik 'm vorig jaar juli reeds gehaald had, doet daar natuurlijk niets aan af.
P ophalen een kwartier? Ik zat er anderhalf uur ofzo.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh nee ik bedoel dat zoiets meestal een kwartier duurt en dat ze em net zo goed kunnen opsturen
Collegekaart pakken, papiertjes opzoeken, twee handtekeningen, klaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:52 schreef JH87 het volgende:
Ik hoefde niet eens een handtekening te zetten en was binnen max. 40 sec weer weg.
Ik dacht dat je hetero was?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Tevens kaartje voor North Sea Jazz gehaald.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn nieuwe rokje, maar wel in een andere kleur,
[ afbeelding ]
Zeg, inkomen, neuk jij mannen?quote:
Nou Alex, jij bent ook niet kieskeurig. Eerst achter alle vrouwen van dit topic aan en nu ook nog achter de mannen hier aan.quote:
Helegaar niet! Dat ik naar zijn sexuele voorkeur vraag wil niet direct zeggen dat ik er op uit ben om de binnenkant van zijn darmkanaal de exploreren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef maok het volgende:
[..]
Nou Alex, jij bent ook niet kieskeurig. Eerst achter alle vrouwen van dit topic aan en nu ook nog achter de mannen hier aan.
En ik zit helemaal niet achter alle vrouwen aan!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef maok het volgende:
[..]
Nou Alex, jij bent ook niet kieskeurig. Eerst achter alle vrouwen van dit topic aan en nu ook nog achter de mannen hier aan.
En niet zomaar eentje! Nee, het is een Belgisch zebrapad!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:56 schreef Inkomen het volgende:
Deze topic ondergaat een ongemakkelijke wending.
Kijk hier, een zebrapad:
[ afbeelding ]
Roep Bob..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef JH87 het volgende:
Koffer: check
Laptop: check
Klerentas: check
Trekkersrugzak: check.
Pakezel: Shit.
Wie weet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:45 schreef MaxMark het volgende:
Als ik nou dat hele gedoe van de tweede pagina hier qouote, wordt het dan ook binnen de kortste keren weer volgestouwd met plaatjes?
Heeft je ezel gepoept?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef JH87 het volgende:
Koffer: check
Laptop: check
Klerentas: check
Trekkersrugzak: check.
Pakezel: Shit.
Als je zo over vrouwen praat kom je er niet hoor. Neem dat maar van mij aan. :pquote:
Het zou me anders niets verbazenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helegaar niet! Dat ik naar zijn sexuele voorkeur vraag wil niet direct zeggen dat ik er op uit ben om de binnenkant van zijn darmkanaal de exploreren.
Bij jou krijg ik altijd zin een bezemsteel in je aars te schuiven.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou me anders niets verbazen
Vreemde fantasiën die passen bij een gefrustreerd iemandquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik altijd zin een bezemsteel in je aars te schuiven.
Die van jou heet Bezemsteel?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik altijd zin een bezemsteel in je aars te schuiven.
De rest wel ...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik zit helemaal niet achter alle vrouwen aan!teigan en freecell hebben een vaste relatie al zolang ik ze ken, en heb ik nooit gepoogd te versieren
ja duh... zelden zo'n collectie toffe vrouwen met een beeldschoon uiterlijk gezien als in dit topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:02 schreef 2cv het volgende:
Koppijn, vervelende collega's, moe, schouders kapot, frustraties, enzovoorts. Humeur is derhalve om te schieten. Vandaag stond ik dan ook al met dingen te smijten toen er weer een scheut koppijn op kwam.
[..]
De rest wel ...
Ik ben gewoon eerlijk. Als ik iemand een lelijke stoephoer vind zeg ik dat ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:19 schreef 2cv het volgende:
Slijmbal.
Sorry. Het in dit topic posten door niet-Groningers kunnen we helaas niet toestaan. En ik denk dat ik dan mede namens 2cv en Do2 spreek.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef JH87 het volgende:
Goedenavond. Definitief Groningen verlaten; eind augustus ben ik pas weer terug. Mag ik tot dan nog wel af en toe blijven posten?
Ben je toch ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:39 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Gisteravond in de kroeg kreegte horen dat hij een hele leuke vriendin had....
Zometeen ontbijten, snel boodschappen doen, en in de auto naar een skatetocht..
In de wasmachinequote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:45 schreef Tangarine het volgende:
Net nieuwe schoenen en wat andere kleding gekocht![]()
Nu zitten m'n blauwe All-stars in de wasmachine... ben benieuwd hoe ze er uit komen
HoewashetinSintNymen hadjenogoordoppennodigtoenjemetBaukeBosaanhetpratenwasenhoebenjeweeraanbaukebosontsnaptenhebbenjullieveelfotosgemaaktenhoevonjehet?quote:
Jaenwezijnontsnaptomdathijbroodjesmoestrondbrengenelmerheefteenpaarfotosgemaaktmaartoenkreeghijbehoorlijkekoppijnenzijnwedusmaarweerteruggegaanhetwasopzichwelleukmaarwezijndusmaarheelkortgeweest.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HoewashetinSintNymen hadjenogoordoppennodigtoenjemetBaukeBosaanhetpratenwasenhoebenjeweeraanbaukebosontsnaptenhebbenjullieveelfotosgemaaktenhoevonjehet?
Hij is vanmorgen voor me op de knieen gegaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
En wanneer gaan jullie eindelijk eens trouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:50 schreef maok het volgende:
[..]
Jaenwezijnontsnaptomdathijbroodjesmoestrondbrengenelmerheefteenpaarfotosgemaaktmaartoenkreeghijbehoorlijkekoppijnenzijnwedusmaarweerteruggegaanhetwasopzichwelleukmaarwezijndusmaarheelkortgeweest.
[..]
Hij is vanmorgen voor me op de knieen gegaanWhehe, als je hem heb gesproken snap je ten minste waarom ik zonder spaties typte (en waarom ik niet ben gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) En wat onge-emancipeerd! Vraag hem gewoon!
Redelijke dooddoenerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:35 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
Mogguh
Wat gaan deze topics snel dicht
Weet iemand of er woensdag middag nog wat leuks in de stad te doen is(en goedkoop)
Ik vlieg niet meer op bezems sinds ik mn rijbewijs hebquote:Op zondag 6 juli 2008 00:09 schreef JH87 het volgende:
Alex & Bezemsteel?
Heb je een racelicensie dan of is het zo'n vrije rondjes rijdag? Of rij je alleen met iemand mee?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vlieg niet meer op bezems sinds ik mn rijbewijs heb
Maar goed, er sterven gemiddeld 4 mensen per jaar op dat circuit, en ik ben onervaren, dus wie weet hebben jullie geluk
Prettige vakantie, Jopquote:Op zondag 6 juli 2008 00:12 schreef JH87 het volgende:
Kom maar heelhuids terug, Alex. Rij-ze en tot over drie weken. Ik zal onze Jeeps voor je op de foto zetten.
Keihard aan de rode wijn en crackers?quote:Op zondag 6 juli 2008 09:12 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, veel plezien met alle dingen die iedereen gaat doen vandaag. Het is zondag ochtend, je kunt wel raden wat ik ga doen dus...
Nog bedankt voor de tip.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:29 schreef Mark_Boelen het volgende:
Voor de fans van sensation die geen kaarten konden krijgen, nederland drie zend momenteel een live verslag uit!!
Het is dat ik dit jaar geen kaarten kon krijgen, volgend jaar weer een kans, 2007 was wel tof trouwens
Ja, dat.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:00 schreef Jesse_ het volgende:
Anders ligt nestor er ook al de hele ochtend uit
En ik heb het nodig
Precies hetzelfde hier.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat.Ik wil weten wat ik moet studeren. Prutsers.
Lapjes.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat.Ik wil weten wat ik moet studeren. Prutsers.
En lukt het nog steeds niet Chips? Doe je het met zo'n soort balletje of met lapjes? Want als het niet wil is lapjes wel makkelijker.
Gelukkig ben ik niet vroeg opgestaan om te leren, maar nu wordt het toch wel kut.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier.
En ik was nog wel vroeg opgestaan ook
Is het dan wel warm genoeg? Zorgen dat het goed vloeibaar is, maar dat het geen pijn meer doet op je huid. Ik vond het zelf het fijnste om het dan met een mes heel dun tegen de haarrichting in uit te smeren. (Ja zo'n pruts mes waar niks scherps aan zit eh, anders worden het een pijnlijke bedoening.quote:
Jup. Ingepakt, mp3 cd's gebrand, paspoort en medisch paspoort liggen klaar, nu nog een uurtje niets doen dus voor we vertrekken.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:39 schreef Bob. het volgende:
Ha die Jopje, helemaal klaar voor de grote reis?
Morgenavond arriveer ik na drie vluchten in Mwanza, onderaan het Victoriameer. Daar nemen we de volgende dag een ferry en rijden we naar Biharamulo, wat meer naar het zuiden. Daarna naar Chabalisa, richting de noord-west kant van Tanzania. Uiteindelijk gaan we dan via Bukoba (niet ver van Rwandese grens) weer met een nachtboot over het Victoriameer naar Mwanza. Dan gaan we nog anderhalve dag op safari bij Kenya, Serengetti park dus, om daarna in Mwanza op het vliegtuig terug te stappen. Onderweg dan nog een biertje in Dubai omdat we daar geen visum voor nodig hebben met een NL paspoort en over drie weken ben ik weer terug.quote:
Ik hoop dat ik ze allemaal zie inderdaad.quote:Big Five refers to five of Africa's greatest wild animals - lion, leopard, elephant, buffalo and rhino conjure up the romance and excitement of Africa's ...
Whahaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:31 schreef Tangarine het volgende:
Tara en Freecell, jullie moeten de groeten van Moshe hebben
Jep, diequote:Op zondag 6 juli 2008 13:56 schreef JH87 het volgende:
Ik ken alleen de Big Five uit de psychologie, maar dit dus:
[..]
Ik hoop dat ik ze allemaal zie inderdaad.
In juli en augustus zijn er geen koopzondagenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:00 schreef Bob. het volgende:
Weet iemand op het koopzondag is? Het is wel de eerste zondag van de maand..
Oke, bedankt. Dan maar morgen.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In juli en augustus zijn er geen koopzondagen
Hondenquote:The Blackboard e-Learning software can't be used at the moment.
Maintenance is scheduled till 10:00 o'clock.
Leuk zo'n CAM!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zit ik weer niks te doen, beetje Hancock kijken enzo.
Ik heb toch niks beters te doen, daarnaast is het een camwaardige film.quote:
TS met een verneukte arquote:
ga douchen dan..quote:
Daar was je het fries er niet mee afquote:
Doe eens een fototje plaatsen hier, dan kunnen andere mensen dan de mensen van de macdriver ook mee doen aan het raadsen 'hoeveel auto's ziet u hier?'quote:Op zondag 6 juli 2008 17:20 schreef 2cv het volgende:
Ben ook weer wakker. Al om 15:15 hoor![]()
Zou vandaag wat auto-onderdelen dumpen, maar heb geen sleutel van de schuur waar ze in moeten. Nu moet ik tot dinsdag met die bende op m'n dak rondrijden
Waar moeten nu wel en waar moeten we niet heen?quote:
Microreportage:quote:Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef maok het volgende:
[..]
Doe eens een fototje plaatsen hier, dan kunnen andere mensen dan de mensen van de macdriver ook mee doen aan het raadsen 'hoeveel auto's ziet u hier?'![]()
Geeft maar weer aan hoeveel we in Criezel gestampt hebbenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:17 schreef maok het volgende:
Het wordt ook gewoon donker tijdens de reportage
Anders was ik bij de slak gaan zitten.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan hoeveel we in Criezel gestampt hebbenToch leuk dat jij er ook nog bij paste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Vanaf het moment dat ik keek, zag ik "Springs"..die kregen een kleine voldoende. Daarna "Boven Jan", die hebben een sticker gekregen. De Italiaan op de hoek in de Poelestraat was niet echt aan te raden. Verder was er nog ergens een sticker uitgedeeld, maar dat kon ik niet herkennen.quote:Op maandag 7 juli 2008 02:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Is dit ergens terug te kijken, en welke horecagelegenheden waren er op??
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:40 schreef maok het volgende:
Nee, maar vooruit, ik zal wat geëmancipeerder worden.Nee sorry, ik wil niet met een christen trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moge hij zijn missionaris werk in duister afrika succesvol voltooien!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:32 schreef nietzman het volgende:
Weten jullie nog hoe mooi die tijd was dat Jopje er nog was?.
Altijd goed voor een opbeurend woord, luisterend oor of een schetige anekdote..
oh haimorgen sollicitatiegesprek .. in Joure
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |